Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ploiesti-Bucuresti ... nu e asa departe .... Smile daca ajungi pe la capitala te alegi cu o diagnoza GRATIS si sigur rezolvam lenea de la masinuta ta ...... succes ! contact pe messenger :serb_gabriel
Skip ads

  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
daca e senzorul de presiune de pe galeria de admisie, atunci masina nu trage deloc, e ca si cum nu ai turbo si in orice treapta de viteza se plafoneaza pe la 3000 de ture.
Asta am patit eu si cam astea erau simptomele.
Senzorul ala ori functioneaza ori nu si daca nu functioneaza eroarea apare sigur pe tester.
Poti testa de asemenea cu senzorul de la alta masina cu aceeasi motorizare ca sa vezi daca asta e cauza.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?


La 1.7 nu stiu sigur pentru ca eu am 2.0
La mine se afla in capatul din dreapta al galeriei de admisie, sub suportul de plastic care tine cablurile.
O sa incerc sa ii fac o poza.
De curatat se poate curata, dar cu f multa grija, pt ca asa cred ca l-am stricat eu pe al meu.
Daca totusi masina trage (incearca intr-a 2-a si intr-a 3-a sa vezi cum trage intre 2000 si 3000 de ture), nu
cred ca e de la el. Cum am mai zis, daca merge senzorul, trage, daca nu merge, nu trage deloc, e ca un diesel fara turbo.

O alta verificare pe care am facut-o: cu senzorul stricat si masina scoasa din viteze motorul nu trece de 4000 de ture.


poza e luata de pe un alt topic de pe clubopel
Skip ads

  • adi3636

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:a mea trage binisor, insa cred ca e loc de mai bine.
pe unde zici ca se afla senzorul asta, ca localizare? se poate curata ceva la el?


demontezi electroventilul de comanda a egr (sub conducta de admisie aer, imediat dupa debitmetru) si ai acces la map sensor (tubulara de 10)

  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut adi,

pe topicul asta nu a mai scris nimeni din august 2007.

cred ca omul si-a rezolvat problema de atunci.

oricum, intentia buna conteaza
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pacat ca multi rezolva si tin secret.....parca e vb de securitate nationala...
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
rezolvarea am facuto luna trecuta. am schimbat turbina ca imi dadea tot uleiul pe evacuare . ma costat 450 euro la sh .
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu am verificat senzorul acela... am si uitat de el... Smile
acum ca stiu unde se afla o sa incerc sa-l curat.
multumesc!
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Defectiunea acelui senzor se poate manifesta si mai ciudat, adica> in orice treapta de viteza, indiferent de turatia motorului, masina trage normal, pana aproximativ la viteza de 120km/h cand se aprinde martorul de avarie si scade puterea motorului. La o noua repornire a masinii martorul se stinge, pana la atingerea din nou a vitezei anterior mentionate cand apar aceleasi probleme.
  • robytza

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mai bine meri la un service sa faci un test ca altfel vei desface in fiecare zi masina pentru a testa cate o parere Smile cred ca e mai convenabil asa.....
sa-ti zic si parerile mele :
1. mai mult ca sigur e dus debitmetru
2. daca scoate fum mult si intre 2000 si 3000 de ture intr-a doua nu trage mai deloc atunci e dusa turbina...
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
A venit momentul sa reinviem topicul.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.
Skip ads

  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
citeste eroarea cu pedala si vezi codul. apoi il cauti pe net si vezi la ce ai probleme
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:A venit momentul sa reinviem topicul.
Zilele acestea am fost pana la Bucuresti. La dus, conditiile meteo nu au permis o viteza prea mare dar la intoarcere, pe autostrada, la 3000 ture/min s-a aprins ceck engine si nu a mai dezvoltat putere. Am oprit si repornit motorul dar nu s-a intamplat nimic. Dupa cateva zeci de km, am mai oprit o data si s-a stins becul iar motorul a inceput din nou sa traga. Astazi, intre Sibiu si Sebes, situatia s-a repetat in sensul ca tot la 3000 rot/min s-a aprins din nou dar s-a stins imediat pa prima repornire a motorului.
maine ma duc la tester sa vad ce eroare e stocata iar daca nu o va arata, ii fac un test dinamic.


Eu am avut aceeasi problema si pana la urma s-a dovedit a fi un senzor, se numeste crankshaft sensor, e in jur de 100 Eur.La mine se manifesta in felul urmator:daca mergeam constant cu 110-115 sau trageam mai tare de ea intr-o depasire temperatura motorului urca in jur de 89 grade (normal statea intre 86-87)se aprindea masina cu cheita si nu mai tragea sau tragea foarte greu.
Cum am rezolvat problema?Am fost la Maiandrei sa ii fac o diagnoza si am plecat cu masina pe autostrada si cum o calcam putin sensorul acela nu mai indica corect rotatia motorului (in loc de 2500-2800 ture scadea la jumatate 1300-1400, iar apoi scadea la 0 si in urmatorul moment se aprindea check engine) si nu mai tragea.
Acum nu stiu ce sa zic dar poti incerca si tu sa observi daca acel check engine se aprinde atunci cand temperatura motorului urca cu 1-2 grade spre 90.Tot legat de problema daca o lasam in frana de motor pana la 90 km/h temperatura scadea cu aproximativ 2 grade si se stingea acea defectiune,la fel se stingea si daca opream masina pe loc la vreun semafor sau o apream si o porneam din nou.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eroarea stocata este p1125. La parametrii, de la o anumita turatie (nu stiu de la care) cantitatea de carburant injectata este mai mica decat cea solicitata. Se pare ca problema este pe circuitul de alimentare cu motorina iar acum trebuia sa ma duc sa schimb filtrul si sa curat rezervorul.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Bandi dar ai vazut ce inseamna eroarea asta? nu cumva se refera la wastgate ul de la turbina?
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa spun prostii dar la Vectra b motor pe benzina eroarea e legata de senzorul clapetei de acceleratie - posibil trebui curatat senzorul si motorasul care actioneaza clapeta(sunt discutii pe forum legate de aceasta operatie)
P1125 Throttle position sensor intermittent
Ceea ce nu cunosc sigur este daca aceste coduri de eroare corespund de la un motor la altul -adica daca sunt valabile la diesel , in principiu ar trebui sa corespunda cea mai mare parte
spor la treaba
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pana acum pe forum, eroarea reprezinta presiune prea mare in turbo. Avand in vedere faptul ca electrovalva de vacum a turbinei este anulata, poata sa bage turbo prea mult si de aceea sa fie si diferenta de debit injectat intre cerut si livrat.
Am incercat sa elimin toate celelalte posibile cauze in sensul ca am schimbat filtrul de motorina si am curatat sorbul pompei de alimentare. Acolo am gasit ceva mizerie, un fel de gelatina neagra care optura cam 60% din sorb dar problema persista.
Pestre 3 zile vine ºi electrovalva si mai vedem. Pana atunci mai sap pe forum.
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ok am inteles
are ceea ce spui tu logica, daca nu mai lucreaza actuatorul turbinei atunci poate baga un debit de aer mai mare decat are nevoie motorul pentru regimul respectiv
spor la cautari si la rezolvat problema
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca aveti ceva idei, diferite de ale mele, nu va sfiiti sa le postati.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR