Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
Solutie
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
In legatura cu papucul dezlipit de la dezaburirea lunetei ,am intrebat 2 electriceni ,nu se baga niciunul dar au recomandat sa merg la cei care monteaza parbrize ,am intrebat la 3 centre din care 2 firme care monteaza parbrize au zis ca pot lipi mufa ,50 lei in ambele locuri , celalat centru de parbrize care este mai mare decat celalate nu se baga ,eu ma trimiteau la electrician .
Pana la urma costa 50 lei lipirea papucului , metoda de lipire si rezistenta lucrarii o sa o aflu dupa ce il lipesc.
O sa revin si cu concluzia becului led legat de dezaburire , am 344km parcursi de la ultima regenerare si 86% gradul de incarcare al filtrului de particule ,nu mai este mult pana la 90% ,bateria laptopului unde am diverse programe de diagnoza este incarcata ,cand fac un drum mai lung monitorizez situatia.
Skip ads

  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Am reusit sa ii fac proba ledului legat de dezaburire, acesta se aprinde cu aproximativ 3 minute inainte sa inceapa regenerarea ,cand se aprinde ledul , temperatura este de 270 grade ,o tine pe acolo cateva minute dupa care incepe sa urce catre 600 grade ,ramane aprins pe toata peerioada regenerarii si partea buna este ca se stinge aproape imediat ,dupa ce a terminat regenerarea , ajunge la 100% sta putin si cand se reseteaza gradul de incarcare intre 28 si 34 % se stinge si ledul.
Conteaza ca firele legate de firele care duc catre dezaburirea lunetei isi fac treaba si ma avertizeaza cand masina isi face regenerarea .
Cu prima ocazie o sa lipesc firele cu cositor ,trebuie doar o priza pe langa masina si se rezolva .
Avand in vedere ca motorul era cald ,a durat doar 6 minute pana a inceput regenerarea , acum a inceput la 89% , dupa ce terminat regenerarea ajunge la 34 % cum sa intamplat azi sau 28 % cum a fost data trecuta , nu este ceva standard.,nu stiu la alte masini daca scade gradul de incarcare la 10% sau mai putin.

Inca o observatie , cand este filtrul mai incarcat cum era 89% ,presiunea diferentiala putea fi si de 8 sau 9 in anumite momente , dar cum a scazut gradul de incarcare ,a scazut si presiunea diferentiala la 2 -3 ,probabil multe regenerari esuate pot afecta in timp senzorul de presiune diferntiala .
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Vad ca iar face figuri cu regenrarea .
Am mers cateva zlie mai intens cu masina prin oras, 150 km pe zi si masina nu vrea sa faca regenerara ,se aprinde becul ,dar temperatura ramane in jur de 500 grade in loc sa urce la 600, becul ramane aprins minute bune, dar nu incepe procesul de regenerare , scoate fum dar in programul diagnozei nu creste procentul statusului regenerarii,ramane 0.
Cand o sa am ocazia o sai fac plinul de motorina , am vazut ca face figurile astea de cand a scazut nivelul de motorina din rezervor sub jumate, sa nu si influenteze calitatea motorinei , in ultimul sa bagat doar motrina ieftina de la OMV si Rompetrol.
Gradul de incarcare a ajuns la 94 % , mai merg cu ea doar cand ii fac plinul sa vad daca isi revine ,in oras isi face regenerarea la 150-170 km.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Mașina este destul de pretențioasã , am fãcut plinul ,dar tot nu vrea sã facã regenerarea în oraș ,doar in exterior .
Am mers cãtre autostrada , atunci sa aprins becul ,pe autostrada a crescut temperatura la 590-620 grade , a început sã se miște procentul cu statusul regenerãrii , cum am ieșit dupã autostrada și am intrat în localitatea Ovidiu și am redus viteza ,sa blocat statusul la 76% și scãzuse temperatura la 550 grade, abia dupã dupã ce am ieșit din localitate și am revenit la stilul de mers anterior 80km /ora ,2000 ture,treapta a 4-a ,a inceput sã creascã din nou temperatura din dpf și statusul regenerãrii. Dupã ce a ajuns la 100% , a scãzut gradul de încãrcare la 34 de la 96%.
Pe scurt ,nu mai vrea sã facã regenerarea în oraș ,decât dacã merg constant in afara localitãții.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cã o folosești defectuos.
Trebuie sã schimbi la 3800-4200 de ture...
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Partea mai neplacuta pentru masina, este ca o perioada de timp incerc sa livrez nevoie la Bolt Food si nu ii place genul asta de activitate, cu multe opriri si porniri ,mie imi convine ca este mica ,Alfa 166 este ok si ea ca are GPL ,dar este incomod de mare pentru genul asta de activitate, mai ales cand ajung printre blocuri si zone cu spatiu mic de manevra.

Recunosc ca schimb vitezele 2000 si ceva de ture ,nu imi place cu se aude turat .motorul 1.3 cdti pare chinuit , nu se compara cu benzinarul de 2 litri TS dupa Alfa 166,unde cu cat creste turatia,motorul se aude mai placut .

De-a cum incolo o sa turez mai mult motorul dupa Corsa si vad ce se intampla cu regenerarea.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Legat de figurile pe care la face cu regenerarea ,am observat și azi cã în oraș nu îndeplinește condițiile sã își facã tot ciclul regenerãrii , am bãgat diagnoza și am urmãrit evoluția regenerãrii ,in mers se blocase la 9% , am vãzut situația ,am tras mașina pe dreapta și am turat-o constant la 3000 ture,la 2000 nu creștea temperatura in Dpf mai mult de 550 grade , așa a crescut temperatura la 625 grade și a fãcut ciclul complet de regenerare.
Oricum nu mi se pare normal ca la fiecare regenerare sa merg câțiva km constant in exterior sau sã o turez pe loc ,daca fãcea la 700-800 km era ceva ,dar la 150-170 km in oraș nu este plãcut , asta înseamnã cã trebuie sã facã regenerarea aproape în fiecare zi .
Are momente când continua regenerarea la relanti fara probleme , asa a fãcut penultima data ,din cauza asta nu îmi explic de ce câteodatã vrea și altãdatã trebuie ajutata .
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Vad ca la cosnum urban sta bine , de doua ori a iesit 6,2 litri de motorina la 100 km ,poate merge scos si 6 sau putin sub 6 dar trebuie mers prea domol pentru stilul meu .
Referitor la regenerare ,nu imi pot explica de de in oras de multe ori isi face regenerarea singura fara nici un ajutor chiar si la mers lejer/relanti ,iar alta data nu poate decat ajutata chiar daca conditile sunt la fel , oricum 3000 pare sa fie turatia preferata pentru a creste temperatura peste 600 grade.
Ultimile 2 regenerari le-a facut fara nici un ajutor ,au pornit in mers si le-a continuat la realnti sau mers normal ,fara sa ies pe autostrada sau sa o turez.
Skip ads

  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
De ceva timp incoace, vad ca consuma ceva mai mult ulei de motor , din ce am observat se aduna mai mult ulei decat inainte pe sub bara fata ,unde se mufeaza furtunul de intercooler pe partea soferului ,am mai umblat de-a lungul timpului la furtunele care intra in intercooler din cauza erau umezite de ulei.
O sa ma uit in prima faza dupa cele 2 garnituri ,care vin in capetele celor 2 furtune ,daca nu gasesc o sa dau cu silicon Victor Reinz peste garniturile existente si vad daca se etanseaza bine incat sa nu se mai scurga ulei.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Problema principală nu este că se scurge pe la garnituri, ci că nu are ce căuta ulei acolo, nu atât de mult încât să curgă...
Legat de regenerare cred că motorina poartă vina și corelat cu asta să schimbi uleiul la maxim 10.000. parcă are turbina cu geometrie variabilă.
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Da , turbina are geometrie variabila , când am schimbat actuatorul a zis că axul are un joc ,dar nu era ceva de speriat acum 20.000 km când am fost cu ea, motorina bag mai mult de la LUKOIL , mai băgăm de la OMV sau Rompetrol ,crezând că de le ei era ok ,dar mai făcea figuri regenerarea și cu motorina lor , normal odată ce pornește regenerarea trebuie sa fie in stare sa o facă și în mers normal de oraș nu numai pe loc la 3000 de ture sau in exterior .
Referitor la intercooler mereu era umezita zona de intrare a furtunelor in intercooler ,acum înseamnă că intră ceva mai mult ulei (posibil de la turbina) ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cam da, axul turbinei alunecă pe un pat de ulei, dar când are joc patul acela trebuie să compenseze jocul. O parte din ulei pleacă pe direcția greșită spre intercooler nu spre baia de ulei... Și din această cauză uleiul trebuie să fie schimbat la cel mult 10k, că murdar și lipsit de proprietatea de a unge crește jocul tuturor organelor în mișcare nu doar la turbină. Chiar dacă explicația nu este științifică și cu termenii tehnici sper că am conturat imaginea de ansamblu.
Skip ads

  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
De când sa cumpărat mașina am băgat doar ulei Ravenol 5w30 HLS , l-am schimbat la aproximativ 10000 km , actualul ulei are 9300 km și mă gândesc să îl schimb ,posibil sa schimb marca dar mai studiez oferta .
Am desfăcut de câteva ori racordul care duce către filtrul de aer și am gasit de fiecare data ulei in turbina , nu exagerat ,dar mai mult decât vedeam la început.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pam-pam! zic să te pregătești psihic pentru mai grav ...
Pentru uleiuri este discuție separată, dar poți opta pentru mobil one 5w40 la 7000 schimbat
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Da , psihic și financiar ,o sa întreb cât costă o recondiționare a turbinei , avem câteva firme prin Constanta ,dar doua sunt mai cunoscute , una cere mai mult și alta mai puțin , cel puțin așa au făcut cu actuatorul turbinei când a trebuit schimbat și reglat turbina .
Deocamdată nu se simte ceva rău ,trage bine motorul ,doar că trebuie să completez , trebuie făcut ceva pe viitor că nu este ok când cedează turbina de tot , daca am înțeles bine goleste mai tot uleiul din motor .
Cu mașina asta am făcut câteva săptămâni și Bolt Food ,dar filtrul de particule după masina nu este pentru așa ceva , culmea este că motorul 1.3 cdti de 95cp consuma 6,2 litri de motorină doar in oraș ,exact cat consuma și motorul 1.9 Sdi Aqm de 68cp după Golf 4 ,care datorita motorului este mult mai potrivită pentru genul asta de activitate .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR