Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pentru motoarele A14NET cu pierderi de putere si erorile P0171 si P0299 un video interesant: Reparare PCV

Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.

Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV

A montat cineva ceva similar?

Un pic de scoala: Functionare PCV
Skip ads

  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Te complici inutil cu kit-ul si costa cat nu face mai ales manometrul ce te ajuta sa nimic in acest caz. Scoti un furtun de plastic si vezi daca mai e prezenta tzatza in admisie, oricum si daca este prezenta 99% din sanse sa fie blocata si sa nu lucreze. Gasesti toate piesele pe china la 10$ sau cum am facut eu si m-au costat 0 (zero). La mine a fost stricata si supapa pcv de la turbo, in magazine costa undeva la 300-400 de lei, in china 23$ cu transport acasa prin curier(3$ transport din china pana in fata usii),noile taxe vamale 3$ si piesa 16$.


  • Shade89

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Cam pe la cati KM apare problema asta? Tot aud de ea si vreau sa ma pregatesc din timp.
Astra J sedan 1.4T, B14NET
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
kilometrii sunt irelevanti, unora le-a cedat dupa 60 000, mie dupa 140 000 si 10 ani.
Skip ads

  • Andutzu Gtc

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Au rezolvat problema la modele fabricate dupĆ£ in anumit an?
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Din nefericire nu. Problemele de la sistemul pcv se rezolva prin cautare pe internet pentru informatii, mai putin capacul culbutori care oricum va crapa dupa x ani.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cu manometru verifici functionarea sistemulul PCV respectiv presiunea/depresiunea in carter. Asta ca sa nu mai trebuiasca sa desfaci capacul de la culbutori ca sa poti sa verifici functionarea "bumbului" buclucas.
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.

Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.

L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am mers la baietii unde mi-au montat instalatia de gpl si i-am rugat frumos sa imi dea stutul contracost. S-ar parea ca nu costa mai mult de 1-2 lei asa ca au fost baieti buni si mi l-au dat pe gratis. Oil catch can la acest motor este inutil. Nu ai nu stiu cat ulei pe acolo incat sa iti colmateze sistemul ca la diesel. La mine era curata admisia, am dat cu putin spray de frane dar nu ai ce curata. Putin ulei pe supape nu strica.
Skip ads

  • cichicean

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2020

  • Mesaj Privat
iso a scris:Pentru motoarele A14NET cu pierderi de putere si erorile P0171 si P0299 un video interesant: Reparare PCV

Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.

Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV

A montat cineva ceva similar?




Salut,
Eu am comandat Cruze Resque kit V3, updatata, dar nu am instalat-o inca. In plus, pentru a evita schimbarea capacului de culbutori cand cade valva aceea breather, am comandat de pe ebay d ela un ukrainean, mai multe membrane de silicon special pentru a inlocui doar membrana acelei valve, fara a schimba tot capacul de tacheti. Exista videos pe youtube despre cum se face. Se incalzeste cu un tun/feon de caldura capacul acela de plastic al valvei, timp in care cu o lama subtire se desface capacul de plastic din aproape in aproape. Se inlocuieste mebrana si pentru a fixa inapoi capacul se foloseste un adeziv siliconic hi-temp sau poxipol. Daca se lucreaza cu grija, nici nu se observa operatiunea. Probabil a doua oara nu mai merge facuta, dar chiar si asa, cativa ani ai scapat de inlocuire capac tacheti. De altfel, exista si solutia bolt on, de a cumpara un capac tacheti cu tot cu valva de pe ali express, und epretul este foarte mic, circa 300 de elei.


Un pic de scoala: Functionare PCV

  • cichicean

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2020

  • Mesaj Privat
iso a scris:Cu manometru verifici functionarea sistemulul PCV respectiv presiunea/depresiunea in carter. Asta ca sa nu mai trebuiasca sa desfaci capacul de la culbutori ca sa poti sa verifici functionarea "bumbului" buclucas.
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.

Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.

L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?


Salut.
Resque kitul facut de amercian pare ft profi, am luat unul, 700+ de lei cu tot cu transport din USA. Si nu ai probleme la rar ca ai gaze care ies prin alte parti, recte capac ulei. De asemenea exista varianta de capac culbutori ieftin, ali express, cca 300 de lei.

Eu am gasit varianta d ereparatie si pentru valva din capacul de tacheti, am descris mai sus procedura, in alt comment. Las mai jos linkuri catre produsele necesare si filmulete cu instalarea.

http://www.youtube.com/watc...channel=maximnech

https://www.ebay.com/itm/Val...3E4IIxRrwJbYQaWRQ

http://www.youtube.com/watc...ab_channel=DreDan

http://www.youtube.com/watc...annel=FixandDrive
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
Am gasit pe Aliexpress mebrana din capacul tachetilor cu tot cu capac, arc si saiba de plastic. Pret pentru doua seturi 72Lei. Sa vedem ce calitate au cind le primesc luna viitoare.
Unii se plingeau ca nu erau si funtionale capacele de la tacheti fabricate in China.
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Daca este sparta membrana din capacul culbutor as cumpara capacul in primul rand. Pana vine membrana din china vei avea presiune prea mare pe sistemul PCV si va incepe sa puste garniturile. Garnitura racitor de ulei, garnitura capac distributie, garnitura defazoare... eu am cumparat membranele din china ca rezerva. Oricum capacul nu se poate reparata mai mult de o singura data.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ASorinTrifa a scris:Te complici inutil cu kit-ul si costa cat nu face mai ales manometrul ce te ajuta sa nimic in acest caz. Scoti un furtun de plastic si vezi daca mai e prezenta tzatza in admisie, oricum si daca este prezenta 99% din sanse sa fie blocata si sa nu lucreze. Gasesti toate piesele pe china la 10$ sau cum am facut eu si m-au costat 0 (zero). La mine a fost stricata si supapa pcv de la turbo, in magazine costa undeva la 300-400 de lei, in china 23$ cu transport acasa prin curier(3$ transport din china pana in fata usii),noile taxe vamale 3$ si piesa 16$.



Salutare . Ǝmi poți spune te rog cum se comporta cu valva din China, e totul ok , calitatea valvei ți se pare ok . Am gĆ£sit oe aliexpress cu tot cu garnitura de la capac plus kitul electrovalvei( capqc , garnitura ,arc) și as vrea sa ți cer o pĆ£rere dacĆ£ se merita cumpĆ£ratĆ£. Mulțumesc.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2010

  • Mesaj Privat
DupĆ£ ce am urmĆ£rit discuțiile problemei cĆ¢țiva ani buni, a pușcat și la mine supapa. Din cauza timpului lung de livrare, am Ć®nlocuit galeria cu una nouĆ£ dar am reparat pe cea veche cu kit-ul din SUA. Am pus de vĆ¢nzare tot ansamblul pentru cine este interesat: https://www.clubopel.com/vie...ic.php?p=2083198.
  • Ionut_B

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salutare,
Se pare ca si eu sunt norocosul "castigator" al unei membrane PCV defecte. Cunosteam problema dar nu credeam ca se poate intampla prea curand, masina abia a trecut de 100.000 km absolut reali. Motor A14XER.
A inceput sa scape ulei pe la garnitura capacului, se accelereaza usor singura cand franez, in sensul ca turatia creste pentru 2-3 sec la 1000 si ceva de turatii. Si cel mai grav, face presiune in motor, daca scot joja de ulei cu motorul pornit, creste usor in turatie, parca prinde viata. Deasemenea se simte si aude cum iese presiunea. Cand bag joja inapoi da sa moara cateva secunde. Nu a aparut nici o eroare inca, probabil supapa PCV e doar fisurata, nu cred ca e rupta de tot.
Acum intrebare...
Ce capac aftermarket bun imi recomandati? Probabil multi useri au schimbat capacul si pot sa lase aici cateva impresii. Nu vreau sa investesc intr-un capac original GM. Voi mai tine masina fix 3 ani apoi trec la Astra K. Si nu m-as complica cu schimbatul valvei. As cumpara un capac si rezolv problema. Orice sfat e binevenit.
Multumesc anticipat!
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Asta scrie pe colet
Capacul vechi nu avea probleme cu membrana la 138 de mii dar supura pe la suruburi cu toate ca avea garnitura schimbata acum 10000 km.
Am schimbat preventiv si o sa vad cum se comporta in timp
Mentionez ca am dat cu ermet pe garnitura si l am lasat 24 ore dupa ce l am montat ca sa nu ajunga ulei pana se usuca ermetul
Am verificat si spalat si furtunul spre turbina , moĆ¾ul din galerie ,am suflat spre ele sa verific sensurile de aspiratie pe relanti si sarcina si este ok.
Ramane de vazut in timp configuratia plasticului din care este facut capacul si cum lucreaza.
L am strans la dinamometrica la 10Nm ,la carte zice 8Nm


  • LeGrand

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2022

  • Mesaj Privat
9. Anunturile de vanzare/cumparare/schimb se posteaza numai intr-o sectiune dedicata din 'Piata Opel', conform regulilor din sectiunea respectiva.
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Intre timp a fost schimbata distributia si capacul a fost dat jos si curatata garnitura si dat cu ermet numai unde scrie la montaj( curbe si imbinare capac distributie cu chiulasa)
Se comporta ok,strans tot la 10 Nm, dupa cateva mii de km
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR