Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Empyr

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Am schimbat ulei si a doua zi dupa o regenerare a filtrului de particule am verificat pe bord Oil Life si era la 74%.
E normal asa ceva?
Cateva precizari:
Inainte sa ajung la service incepuse regenerarea DPF-ului si nu am oprit motorul, am asteptat pe loc la relanti sa termine regenerarea. Consumul a revenit la 0.5l/h si apoi am oprit motorul.
La service am stat langa masina cat timp au fost schimabte uleiul si filtrele si am vazut ca sunt noi.
Dupa ce am plecat de la service a inceput iar regenarea dar in mers (maxim treapta a doua, mers turat) si s-a terminat pana am ajuns la destinatie. A doua zi dupa un drum de 3km in oras, facut in aglomeratie, durata 25 min, a inceput iar regenerarea. Am asteptat pe loc sa termine si apoi am verificat viata uleiului in bord. Nu ma asteptam sa fie la 74%.


MODEL: Astra 2012
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca in povestea asta sa resetat intervalul de service...oil life?
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si oricum daca filtrul de particule este la sfarsitul vietii ..asa ai sa patesti
Schimba l
  • enervantul

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Cum spune si colegul, mai sus, ai resetat oil life cand ai schimbat uleiul si filtrele? Ca poti sa schimbi uleiul zilnic, masina nu stie treaba asta, trebuie resetat manual.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La tine problema nu este ca ti-a scazut viata uleiului in bord , informatia asta este pur informativa , problema sunt regenerarile f. dese , de aici si scaderea vietii uleiului in bord , mergi la service urgent cu masina si vezi de ce ai regenerarile alea asa dese , poate fi dpf-ul infundat , dar el nu se infunda degeaba , posibil probleme cu injectia si asta este grav.
  • Empyr

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
Am resetat Oil Life dupa schimb. Uitasem sa precizez ca masina are 150 000km.
Azi mi-a aparut mesajul cu Filtru plin, am mers cu masina pana a disparut. Nu o sa mai fac drumuri in oras pe cat posibil, doar drumuri lungi si o sa urmaresc daca mai face regenerari dese. Daca tot dese o sa fie atunci o duc in service.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dupa spusele tale in postare , ai regenerari nu dese ,ci foarte dese , ceea ce nu este ok , eu am regenerari la 200...250km in oras , la drum am avut la 550km ,212k. km.am in bord ,dar reali cred ca peste 300k. km.
Apropo cine te-a invata sa tii masina in regenerare pe loc , total gresit , cineva a patit-o ia luat foc dpf-ul , mergi la service nu mai astepta .....
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Ignora, bun venit in lumea opel, masini cu personalitate. Nu ai de ce sa ai incredere intr-un rahat de senzor cand poti face revizia anual sau la 10/15/20k km. De la 100% la 74% a durat 3 zile pe benzinar, de atunci au trecut cateva luni de zile si nu a mai scazut valoarea.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"Viata" uleului nu este masurata (deci nu un senzor) ci este calculata dupa un algoritm care tine cont de mai multi factori (numar de porniri, timp de functionare la rece, regimul de functionare, numarul de regenerari si tot asa...)
Nu recomand sa ignori, pentru ca o astfel de anomalie, clar este legata de un defect care in timp, poate duce la costuri mult mai mari.
Aparent problema pare sa vina de la sistemul DPF (nu vorbim doar de filtru), clar acele regenerari numai bine nu prevestesc.
Da, total de acord cu colegul @RADU FLORIAN, din tot ceea ce ai povestit, nu ai dus la bun sfarsit nici o regenerare, ceea ce clar duce la colmatarea filtrului.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Acel "GM oil life monitor algorithm" este doar un countdown timer la benzinarul meu.
Depreciazã cu 1% la fiecare 3.6 zile daca merg apoximativ 80 km/ zi, 600 km/sãptãmânã.
Daca merg mai mulți km într-un timp scurt, depreciazã mai repede. Dupã aceea, daca merg mai putini km, nu mai depreciazã sau depreciazã mai lent, astfel încât pe o perioada mai mare sã iasã aceeași medie de km menționatã mai sus.
Ajunge la 0% fix dupã un an, deoarece merg 17 k km/an iar el este setat pentru 30 km/an.
La diesel nu am idee cum calculeazã el ținând cont de regenerãri.
Dar omul are simțuri: vãz, miros, pipãit și poate verifica nivelul uleiului (daca a crescut) și calitatea acestuia (daca conține motorina), mai ales la puțin timp dupã efectuarea schimbului de ulei.
Zic.
Ulei bun schimbat la 10-12 k km in regim mixt și la 7-8 k km la regim preponderent urban.
Evident cã trebuie rezolvatã problema cu dpf-ul înfundat. ÃŽn special prin renunțarea la a folosi diesel preponderent în oraș.......
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR