Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • frigi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Scuze ca fac alta postare, dar nu am gasit nimic pe forum pe problema mea.

Masina Astra J, an 2011, motor 1.7 - 110 cp.
Istoria:
La renalti cateodara nu mergea foarte regular, mecanicul a zis ca trebuie curatat EGR-ul, dupa curatarea egr-uli au inceput problemele (nu stiu daca e concidenta sau are treaba).
Dupa curatare m-am trezit cu eroarea engine power is reduced, masina nu mai tragea, abia mergea, daca opream motorul isi revenea pt o perioada de timp dupa care iara imi reducea puterea, am schimbat mecanicul, si cel nou a zis ca acest egr nu se curata si l-a inlocuit cu unul nou (MEAT & DORIA).
Am observat ca parca mergea mai ok cu noul EGR dar tot m-am trezit cu eroarea in bord "engine power is reduced", care aparea parca mai rar, si cand opream masina isi revenea , tot asa pt o perioada de timp, si din cand in cand chek engine.
Dupa un alt test, la 2 mecanici diferiti, au ajuns la concluzia ca ar fi racitorul de gaze. L-am schimbat si pe acesta (unul SH probat de mecanicul meu, nou nu imi permit), fara nici un rezultat, cand vrea ea asa din senin ma trezesc cu "engine power is reduced". Nu stiu daca conteaza dar a fost data turbina jos ca s-au rupt suruburile cand a incercat sa le desfaca si a fost dusa la un atelier de specialitate sa scoata suruburile rupte.
Am inlocuit si debitmetrul, fara vreun rezultat notabil.
Chestia e ca la fierare inlocuire parca apare mai rar eroarea, dar e posibil sa fie doar impresia mea.
Azi iara "engine power is reduced" si chek engine aprins, un coleg are un tester din ala mic pe telefon si am eroarea P0400.

Va rog o parere ce sa mai verific ca am cheltuit o caruta de bani si nu am rezolvat nimic.
Multumesc!







MODEL: Astra 2011
MOTOR: 1.7

CODURI EROARE: p0400
Skip Ads 60 min (0/3)

  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,378
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Colegu , ai in continuare probleme cu egr-ul , cumpara unul gm original si o sa mearga , cele aftermarket nu sunt bune , iti spun sigur , faca vrei sa crezi ok , daca nu the same , schimba si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta ,cu unul inbunatatit si nu o sa mai ai relanti instabil , eu am tot pe motorul asta si sunt f . multumit , daca pui unul normal dupa un timp o sa ai fluctuatii din nou.
Asa ca ia un egr original si o sa vezi ca va merge .Cine ti-a zis ca nu se curata egr-ul la 1,7cdti habar nu are de mecanica , sunt din aia care doar schimba , il poti curata tu personal in 30min , exista tutorial de curatare pe youtube pt. astra j 1,7cdti .Bafta.
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=eHUeODttaV0
http://www.youtube.com/watch?v=cv-bSFZr2aw
aici pe pagini gasesti rezolvarea problemei,,,,
Radu florian are dreptate!
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,378
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu riscul ca ma repet....
NU CUMPARATI EGR-URI AFTERMARKET PT. 1,7CDTI , NUU SUNT BUNE ......decat sa dati bani aiurea si sa nu mearga si dupa sa mai dati pe unul bun , mai bine dati o singura data pe unul original si rezolvati problema , la fel si la SCV-URI si DEBITMETRE. La regulatoare scv recomand pe cele inbunatatite , o sa vedeti ca e alta treaba ....Bafta.
  • SCatalin570

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Au dreptate colegii, am aceeași problema ca tine. Te poți uita ca am topicul deschis, am cumpărat egr și degeaba. Problema e ca l-m anulat din soft și astupat, dar erorile și problemele tot persista. La mine s-ar suspecta vacum ul de la turbo.

https://www.clubopel.com/vie...61408&start=0
  • frigi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Revin cu un update.
Am schimbat iara mecanicul, si la recomandarea lui , am schimbat EGR-ul cu unul original SH, care a fost curatat si aranjat de el inainte sa il puna. Pana acum se pare ca s-a rezolvat problema, in 2 saptamani nu am mai avut eroarea.

Mai e o chestie ciudata acum ca a venit frigul, cand pornesc masina e la 900 de turatii, si dupa ce o accelerez sta la relanti pe la 1100 de turatii, doar dupa ce apa ajunge la 90 de grede scade la 900. E normal sau mai am vreo buba?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,378
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Deci Egr AM nu sunt bune ...
E normal sa stea turata la relanti pana la 90° si a mea sta la fel , pe timp rece.
  • frigi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ciudat cu astea AM . Mecanicul cel nou a zis ca EGR-ul nou ( MEAT & DORIA) teoretic este unul bun, nu e chinezarie, nici el nu era sigur ca ar fi EGR-UL, dar a zis sa incercam cu unul original (nefiind nici el sigur, a cumparat el piesa SH, si in caz ca nu se rozolva problema, a zis ca nu trebuie sa ii platesc, dar bine sa s-a rezolvat)
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,378
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nici eu nu stiam daca nu imi spunea un baiat care este expert Denso autorizat ,doar ......repet doar pe motorul asta , atunci cand am fost la el pt. schimb injectoare si regulator inbunatatit .
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR