Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am 2 bucati injectoare pe care tocmai le-am schimbat si as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva pt ele. Masina este Astra 1,7 cdti 59Kw/80Cp, injectoarele sunt Bosch, electronice, seria cu 118 in coada. Sa isi spuna parerea cei avizati si care cunosc cu adevarat. Peste specimene care isi dau cu parerea am dat la toate serviceurile. Va spun eu din start ca decarbonizarea chimica/ultrasunete nu da rezultate ci din contra ar putea dauna.
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
terrymada a scris:Am 2 bucati injectoare pe care tocmai le-am schimbat si as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva pt ele. Masina este Astra 1,7 cdti 59Kw/80Cp, injectoarele sunt Bosch, electronice, seria cu 118 in coada. Sa isi spuna parerea cei avizati si care cunosc cu adevarat. Peste specimene care isi dau cu parerea am dat la toate serviceurile. Va spun eu din start ca decarbonizarea chimica/ultrasunete nu da rezultate ci din contra ar putea dauna.


Teoretic poti sa schimbi doar dusele de la aceste injectoare.Nu stiu cum e la tine dar la mine la 1.7 dti asa am facut, decat sa le curat le-am schimbat pe toate.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci frumos man, dar difera al dracu de mult injectoarele tale de ale mele. Tocmai aici e beleaua. Oricum multumesc benzinariilor Petrom de unde am alimentat de 6 luni incoace. Pacat ca nu mai am toate bonurile.....Dar pe viitor am sa fiu mai precaut. Altcineva mai are ceva cunostinte de tipul asta de injectoare?
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Man, cat costa unul ca am auzit de 4000 ron in service si vreau sa ma edific. La cele de CDTI ma refer.
Skip ads

  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
4000 RON bucata? Smile))))) E din aur? Man unul nou ajunge pana la 1800 RON. Eu am avut si alte variante. 1200/1000 RON bucata , nou, dar cu alea vechi la schimb sau second hand la 200 de euro. Am ales a doua varianta si mi le-am adus personal din germania cu 200 de euro bucata. Cine ti-a zis ca e 4000 RON bucata ori habar nu are ori vrea sa se imbogateasca de pe urma ta...
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
A, nu, mi-a zis un mecanic in service Di Bas, dar nu ca sa se imbogateasca, ci ca fapt divers, ca mie imi merge masina, nu am probleme cu injectoarele, de fapt nu am nici o problema cu ea de cand am luat-o in 2005. Are 40 000 km.
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
terrymada a scris: Va spun eu din start ca decarbonizarea chimica/ultrasunete nu da rezultate ci din contra ar putea dauna.


Exista doua metode de curatare a injectoarelor: pe motor (fara demontare) si pe stand (cu demontarea lor de pe motor). E drept, ca in cazul in care optezi pentru curatarea pe motor, se contamineaza uleiul de la solutia aia de curatat, care mai ataca si piese de plastic sau cauciuc si bujiile.
Insa pe stand ar putea sa aiba efect, mai ales ca se poate si observa cat de bine/daca a avut efect curatarea (forma, omogenitatea jetului).
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci man pt explicatie dar crede-ma ca am citit aprox 60-70% din toate posturile de pe acest forum si toate subiectele. Nu am postat insa pana acum pentru ca am observat ca sunt multi care fara sa fie in cunostinta de cauza isi dau cu pararea si in loc sa ajute isi defecteaza oamenii masinile din cauza lor. Injectoarele de pe tipul asta de masina sunt electronice. Nu prea au mecanica in ele....nici eu nu stiu exact ca nu sunt specialist, altfel le remediam singur. Insa cunosc cazuri in care decarbonizarea chimica/ultarsunete a distrus injectoare....cazuri concrete. Daca pana sa mearga omul cu ele la curatat mergea masina mai nasol , dupa ce le-a curatat si-a cumparat injector nou.
REPET: MA INTERESEAZA PAREREA UNUI AVIZAT SAU DACA MA POATE AJUTA CINEVA CONCRET.
Skip ads

  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci. Se poate inchide. Rezolvat in Germania pt aproximativ 130 de euro bucata. In Romania nu prea e in stare sa le repare nimeni. Sunt multi cunoscatori care pretind ca le repara pt niste preturi astronomice dar rezultatul e 0 Smile
  • bebeianas_jan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2010

  • Mesaj Privat
terrymada a scris:Merci man pt explicatie dar crede-ma ca am citit aprox 60-70% din toate posturile de pe acest forum si toate subiectele. Nu am postat insa pana acum pentru ca am observat ca sunt multi care fara sa fie in cunostinta de cauza isi dau cu pararea si in loc sa ajute isi defecteaza oamenii masinile din cauza lor. Injectoarele de pe tipul asta de masina sunt electronice. Nu prea au mecanica in ele....nici eu nu stiu exact ca nu sunt specialist, altfel le remediam singur. Insa cunosc cazuri in care decarbonizarea chimica/ultarsunete a distrus injectoare....cazuri concrete. Daca pana sa mearga omul cu ele la curatat mergea masina mai nasol , dupa ce le-a curatat si-a cumparat injector nou.
REPET: MA INTERESEAZA PAREREA UNUI AVIZAT SAU DACA MA POATE AJUTA CINEVA CONCRET.


Prietene, sincer, esti paralel cu mecanica motoarelor common-rail (rampa comuna). Unde ai citit tu ca injectoarele sunt electronice si nu au mecanica in ele? Electronic este comandata numai valva pe solenoid, tot ansamblul ce formeaza un injector este hidro-mecanic! Orice piesa, in timp se uzeaza. E adevarat, combustibilul de calitate inferioare accelereaza uzura, dar nu aceasa este singura cauza. Trebuie , in primul rand sa inveti sa mergi cu un asemenea motor. Sub 2000 - 2500 de ture, il ucizi! iti crapa! De ce? Ghiceste! 2.Invata legaturile logice ale ansamblului motor de sub capota masinii tale si caracteristicile principale (la motorul Z17DTL, 59 KW pe care il ai tu codul injectoarelor este 0445110 174) 3. Alegeti 2 - 3 mecanici recomandati de rezultate (nu de tarife) compara-le parerile si tine-te de ei. A, era sa uit : duza cu 5-6 gauri, acul duzei,arcul acului duzei, pistonul de comanda, bila ventilului electromagnetic, ancora ventilului electromagnetic, ventilul electromagnetic, racordul de retur. in mare cam astea se gasesc intr-un injector ca al tau. Bafta multa.
  • ambipur

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
iar pretul pt 0445110 174 este de 1600 RON
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bebeianas_jan: Am gresit intradevar cand m-am exprimat ca nu prea au electronica in ele injectoarele alea.. Era un post scris in graba maxima. Oricum imi aduc aminte ca am vrut sa sesizez ca sunt diferente intre cele de pe DTi si cele de pe CDTI:) Merci ca m-ai certat atat de tare la 3 ani dupa ce postasem eu:) Si totusi nu e pe toate Z17DTL codul 0445110 174. Si cele originale se terminau in 118 si asa le-am si comandat prin prietenii nemti la Bosch. Si acum tot aceeasi serie o am pe masina:) Deci nu stati nici voi chiar atat de bine cu documentarea asa ca nu mai sariti la gatul oamenilor disperati. Respect cunostintele tale tehnice, probabil lucrezi intr-un domeniu tehnic spre deosebire de mine dar ceea ce este pansonat pe o piesa care exista nu poate fi contrazis de nicio regula:)
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
terminatia 118 o au injectoarele de pe ASTRA G CLASIC, z17dtl, nu si cele de pe Astra H cu z17dtl.
De aici confuzia...
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Se rectifica sau se schimba. Depinde care anume piesa de pe ele.
Eu am rectificat la ale mele supapele de retur asta primavara. Motor Z17DTL.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Postul meu initial era din iunie 2007. La acea vreme nu am gasit pe nimeni in romania care sa faca o diagnoza corecta a defectiunii. Pe langa faptul ca masina a vazut la momentul ala toate reprezentantele din zona apropiata judetului Prahova(numai prin interventii mari menite sa acorde o atentie maxima defectiunii iar la final ridicau din umeri si spuneau ca le pare rau dar nu stiu despre ce e vorba) si majoritatea service-urilor agreate Bosch, in disperarea respectiva si-au mai bagat nasul,mainile si si-au mai dat cu parerea si altii care daca ma gandesc acum clar se uitau numai la filme SF. Nu vreti sa stiti cate relee, cati senzori si alte diverse piese am schimbat aiurea fara niciun rezultat. In toamna aceluiasi an, prin amabilitatea unor prieteni masina a ajuns la un service mare din germania, unde ansamblul de injectie (pomba, injectoare...etc) a stat 36 de ore pe un banc de probe. Dupa 2 saptamani de zile in urma discutiilor multiple cu fabrica de la Bochum s-a putut pune un diagnostic corect, ulterior schimband injectoarele cu unele noi. De atunci si pana la o anumita postare rautacioasa din 2010 au trecut 3 ani aproape. E firesc ca lucrurile sa evolueze in timp, cunostintele sa se imbogateasca.... In 2007 nu prea avea nimeni habar cu se se mananca asemenea probleme si cei care stiau sa rectifice probleme in service sau cei care reparau injectoare pe tipul DTI se adaptau dupa ureche mai mult mai ales ca nici nu exista o piata foarte mare de Opel Cdti. Tehnologia common rail a fost grefata prima data in 2003 pe motoarele vechi si primele probleme au aparut in zona Europei de Est tocmai datorita calitatii carburantului si a conditiilor de exploatare, in rest sunt cazuri izolate. Masina a pornit mai mult trasa sau impinsa in Romania iar pana in Germania am dus-o neoprita. Oare de ce dracu dupa ce am alimentat de 2 ori in Austria si Germania becul cu cheita care statea mereu aprins de luni intregi s-a stins? Intr-una din corespondentele cu firma producatoare a injectoarelor la acuzele mele ca ar fi o slabiciune de productie mi s-a spus clar ca nu e adevarat lucru care clar l-a demonstrat faptul ca reprezentanta din Germania a discutat aproape 2 saptamani cu fabrica. Am si acum cred pe undeva diagrama cu cifrele dupa testul pe banc, corespondentele prin mail si multe altele. Nu eram nebun sa ma duc cu masina pana acolo daca cineva in Romania la momentul ala avea habar... Cautati voi forumul asta si altele si spuneti-mi daca gasiti o rezolvare datata de atunci fara sa includem anumiti senzori defecti pe care eu i-am probat atunci si de 3 ori poate. Mai aveam sa invat chineza ca in rest citisem tot ce se putea citi si avea legatura cu subiectul. In prezent rectificarea e o solutie dar nu in toate cazurile si ramane inca foarte scumpa pt un set de 4 injectoare..Discutiile pot fi ample pt ca in jumatatea aia de an nu prea mai dormeam noaptea ci mai mult citeam insa e usor sa te apuci sa faci pe desteptul doar pe baza unei scoli tehnice absolvite in 1945 cand motoarele de locomotiva functionau numai pe carbuni
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pentru toti "colegii" care te-au indus in erroare: 1 injector pt 1.7 cdti , nu costa 1600 sau 1800 de ron!
- 1 injector bosch NOU {original}, (aici in spania) costa 280 de euro adica 1000 ron cel mult. Injectoare bosch
De rectificat , stiu ca se face treaba buna dar dupa un timp se strica din nou. Odata ce ti-ai luat injectoare noi BOSCH, nu cred ca mai ai treaba cu ele (PAReREA MEA).

sau la 260 asa ceva

PS: poti pune si injectoare de la astra H. Eu mi-am pus de la 1.7 cdti 100 hp si functioneaza perfect!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@terrymada

Din istoricul de mai sus inteleg ca masina era luata de noua, sau aproape noua.

Cateva intrebari:
- ai citit manualul masinii ? acolo trebuia sa spuna clar ce fel de motorina asteapta sistemul de injectie al masinii
- de ce nu ai bagat motorina cea mai scumpa, daca tot ai dat bani buni pe masina ?

L.E
Ideia de a o duce in Germania a fost cea mai buna si poate singura care ar fi dat rezultate la momentul respectiv.
Inteleg disperarea ta la momentul respectiv si apreciez sincer dorinta ta de a invata/intelege mai mult din tot ce s-a intamplat la momentul respectiv.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR