
am o problema la acceleratie , daca merg cu masina in viteza 3-4-5 peste 2000 ture ma lasa fara pedala de acceleratie si motorul fasaie
niste mechanici mi-au adaugat in furtunul din intercooler o tija de aluminiu de circa 20cm lungime explicatie: motoru este prea puternic si nu rezista acel furtun de turbo.
Ideea este in felu urmator , acel furtun pe original costa 720 lei ( se merita cumparat ) ca aftermarket este 120lei la epiesa... , m-am saturat sa merg cu masina ca mosii sa schimb pana in 2000 de ture ..
Masina cand am cumparat-o mergea perfect , dupa un schimb de ambreiaj/Volanta/rulment de presiune a inceput sa pice si aceasta piesa de la turbina sau ce are ...
Masina am cumparat-o acum 5 luni nu am facut mai mult de 3mii de km cu ea.
Niste idee sau daca cineva stie ceva

Sărbători Fericite!
MODEL: Anatara
MOTOR: 2.2 163 4x4
LOCATIE: Bucuresti