Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
SALUTARE LUME.....am si eu nishte probleme...am cumparat recent un opel vectra A din '92......motor 1.8i..are cam 160.000.Motorul merge frumos, 'rotund' adica nu bate sau sa porneasca greu,nu huruie, are un sunet frumos cand o ºpriþuieºti dar problema e ca nu trage prea bine.....vreau sa zic ca la o panta mai abrupta se cam cacaie si trebuie sa-i dau inferioara sa nu mai zic ca mai mult de 100-110 nu urca nici s-o f..,nu ca-s vitezoman dar la 1.8...ar trebui sa nu se simta.Cand am luat masina ....avea ceva probl cu termostatul,cred ca era blocat pe deschis ca lua mult ....cam 11-12 % la mers frumos acum ia cam la 8%...vorbim de consumul extraurban..cred ca asta e si normal dar tot nu trage.Am zis ..buun!!...poate mai are ceva!!...m-am apucat de schimbat consumabile.......am schimbat filtru de polen,de benzina,bujii......la fel....insa a aparut o mica modificare.....la prima treapta trage binisor,dar la a 2-a cand dai sa-si ia demaraj (ma refer la mers umpik sportiv) parca intra in pamant si abia apoi isi ia demarajul,inainte nu se simtea chestia asta......nu stiu ce sa mai fac......ma gandesc acum ca-s injectoarele..motorul nu scoate gram de fum.....nu papa ulei......am cautat un tester dar pt modelul asta nu am gasit la nimeni...ma gandesc sa nu fie vreo sonda.......mai dati-mi si voi nishte sfaturi ......recomandari ceva ca nush ce sa-i mai fac!Mie prea draga masina ca s-o dau........poate cunoasteti pe cineva cu aceleasi probleme !!!va rog eu mult
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
salut si bine ai venit pe acest forum, arata-le si la baieti masina https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1 ca eu am mai vazut-o Mr. Green si dupa aceeia vi cu problema
in legatura cu problema ta nu stiu ce sa-ti zic ca nu ma pricep si a mea [ tot c18nz ] nu mi-a facut probleme pana acum cel putin la motor
PS
masina ta are filtru de polen? ca la mine nu am gasit asa ceva
  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Smile...salut barbate.....nu am mai postat pe 4tuning.....am apucat sa schimb si bujiile si filtru benzina dar nimik.....iar filtru e ala care-l are ea in stanga !...nu-i mai spune si filtru de polen?eu asa stiam...scuzele mele deca nu!....nu stiu ce sa ma mai fac...dispeeer!
  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ia ascultati aici ce am patit!.......am citit pe undeva pe site ca cineva ar fi umblat la mufa din dreapta sus(cum privesti motorul dein fata)....care e libera pe soclu....are scris pe ea pe o parte 91 si pe cealalta 95....deci vreau sa spun ca am inversat mufa respectiva si se simte tare mah.....e mai sprintoasa si atinge suta repede....acuma intrebarea mea este urmatoarea!.....ce anume dezactiveaza acea mufa...e clar ca face ceva din moment ce capatul ala de mufa e un strap.!acuma serios fara gluma ca fratemio rade de se imprastie.....cica ui la el ia dat boostul mai mare............cei care stiu despre ce e vorba!......va rog dati-mi un raspuns....ce efecte are acea mufa asupra motorului....ce face?....ce dezactiveaza?......ca doar nu e pusa moca acolo?......inca nu am schimbat-o !am lasat-o asa cum era inainte....pana nu aflu mai multe nu umblu acolo!nu de alta dar nu vreau sa fac vreo prostie!astept raspunsurile voastre!
Skip ads

  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat

am mai gasit ceva pe un site dar nu inteleg limba....cica ar modifica ceva la ECU! UITE SI UN LINK....http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/aldl.html
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cred ca e vorba de ce fel de benzina bagi de 95 sau 98 adica cifra octanica la benizna folosita cred nu stiu sigur parca asa era
  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa cred...astept pe cineva mai in cunostinta de cauza sa-mi confirme.....tre sa fac neaparat rost de un tester sa verific ECU!...va mai tin eu la curent
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
silk' a scris:nu stiu ce sa cred...astept pe cineva mai in cunostinta de cauza sa-mi confirme.....tre sa fac neaparat rost de un tester sa verific ECU!...va mai tin eu la curent


Salutare, bine-ai venit!

Mufa aceea e pentru ca sa setezi ce fel de benzina folosesti.
Eu am unul exact la fel in Vectra, pe C16NZ. Pe o parte scrie 91, pe partea ailalta 95. Cum probabil cred ca ti-ai dat seama, inseamna COR benzinei.
Poti sa-l pui linistit pe 95, asa am si eu, folosesc Carrera 100 de la OMV, si merge brici! Cred ca mufa aia regleaza avansul de la aprindere.
Vezi numai daca ai benzina nashpa (adica cu CO sub 95 - ceea ce cred ca nu se mai gaseste pe la noi), atunci pune-l inapoi pe 91, ca altfel pot sa apara detonatii in camera de aprindere, si se duce motorul repede.
De fapt, in mufa aia e o rezistenta. Daca-l pui pe 91, scurtcircuiteaza cele 2 fire care intra in ea, daca-l pui pe 95, atunci intre cele 2 fire o sa fie o rezistenta de cca. 220 ohmi, pentru benzina 95.
Uite, gasesti aici info de pe mufa:

http://www.topbuzz1.carenth...ugs/ron_plugs.htm

Ah, si la modelele mai noi (ex. un Astra din 95) nu mai exista mufa, CO se seteaza automat in functie de ce arata "knock-sensor" (care detecteaza de fapt detonatiile din motor).
Skip ads

  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mersi mult si sa traiesti..........eu NUMAI benzina de peste 95 pun......ca dealta nu mai este:)....nu!nu de asta....pun de 98 super(fara pb) ca doar e masina mea!intradevar se simte destul de tare daca inversesz mufa....va multumesc mult baieti pt ajutor......acuma am gasit pe net montajul si schema pt tester .....am facut rost de mufe si vreu sa ma apuc d lucru...softul mi-l da un prieten si ma apuc eu de treaba!!!Inca o data MULTUMESC MULT!Si ne mai auzim pe site
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
nu uita sa ne ti la curent cu testerul Wink
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
silk' a scris:...acuma am gasit pe net montajul si schema pt tester .....am facut rost de mufe si vreu sa ma apuc d lucru...softul mi-l da un prieten si ma apuc eu de treaba...

Eventual ti-as multumi daca mi-ai da un link catre site-ul de pe care ai scos schema. Ce soft vei folosi pentru scanare???
  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mai bine vb de schema si soft la un pm....nu prea cred ca pot pe site!nu vreau sa supar pe nimeni!
Skip ads

  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am fost si am pus masina pe tester!....NU are nimik motorul!Functioneaza la parametri normali fara nici o probl,toti senzorii lucra......dar buba ramane!mi s-a spus ca ar fi de la cureaua de distributie ...si ca ar fi putin decalata!....nu stiu ce sa mai cred....daca era asa si macar un dinte ...trebuia sa porneasca greu......sa vad acum....o schimb si pe aia si mai vb
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu ne zici si noua ce ai rezolvat? aceeasi problema o am si eu si tare sunt curios
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sincer, nu am observat mari diferente la inversarea mufei,care, intr-adevar, regleaza avansul. la fel cum nici la noi nu ai siguranta calitatii benzinei chiar daca scrie 98 pe pompa, la ce manevre se fac nu ar fi exclus ca benzina de 95 sa fie de 91 (ca sa nu zic ca americanii o duc foarte bine si cu benzina de 87 ca regular si 91 ca super Smile ) .

s-ar putea sa ai probleme cu debitmetrul sau pompa de benzina..zic si eu...faptul ca moare blocata sub 110 chiar nu vad cum pe tester e totul ok...a mea are aproape 180k km si alearga cu 180 kmph pe DN2 si cred ca mai putea putin dar nu sunt un fan al vitezei, in nici un caz pe drumurile patriei si cu cazanul meu de 14 ani.

specialisti de la case mai mari (ex. Valvoline etc.) spun ca nu prea merita sa dai banu extra pt benzina cu CO mai ridicat, pt ca oricum nu vei beneficia de avantajele acesteia decat daca ai avea vreo bestie de motor...dar la 90cp si motorul nostru conceptie late 80s eu zic ca "95"-ul clasic e suficient.

ai schimbat filtrele cand ai luat-o? benzina, aer?

vinti..inca mai am pompa aia prin portbagaj...daca o mai vrei da un semn...apropo..nici urma de filtru de polen pe la ale noastre..probabil pe vremea aia nemtii erau mai putin alergici Smile Smile
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
In legaura cu mufa aia magica, eu ave-am pe 95 si de cateva zile am schimbat pe 91, intr-adevar e mai puturoasa masina (folosesc numai premium 99+ de la Petrom) dar mi se pare ca a scazut bine tare consumul..
Astept pareri in privinta asta...

O sa incerc sa fac si un test de la plin la plin cu mufa pe 95 si cu mufa pe 91 cu acelasi tip de benzina...
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Personal nu recomand sa faci asta. Atunci nu merita sa mai pui benzina 99+!

Osciompekus a scris:In legaura cu mufa aia magica, eu ave-am pe 95 si de cateva zile am schimbat pe 91, intr-adevar e mai puturoasa masina (folosesc numai premium 99+ de la Petrom) dar mi se pare ca a scazut bine tare consumul..
Astept pareri in privinta asta...

O sa incerc sa fac si un test de la plin la plin cu mufa pe 95 si cu mufa pe 91 cu acelasi tip de benzina...

  • silk'

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: alba iulia
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
daa....mai putin cureaua de distributie....acum urmeaza ca nu am mai avut timp de fel.....mai postez eu cat de curand
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie vro fisa proasta ca asa am patit si eu cu masina inainte sa o dau, pornea bine statea la relanti iar la viteze mari mergea foarte bine dar problema aparea in oras la viteze mici 40 - 50Km/h si cand urca un deal cam pe la jumatatea lui incepea sa intrerupa, i-am schimbat fisele si bujiile si i-am dat-o la om in stare perfecta de functionare
  • gh3pard

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2007

  • Mesaj Privat
completari in legatura cu acel comutator ...






Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR