Ai uitat parola?


  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra TC4EEI din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am un vectra a am schimbat 3 rinduri de amortizoare pina acum si tot se balanseaza si bate la denivelari scurte
asta in cazul in care toate bucsile sunt schimbate noi.are cineva idee de ce se uzeaza asa repede.,?

Directia imi mananca anvelopele dar la toate testele a iesit bine care ar fi problema ca nu am fost cu ea doar la un service?
Multumesc
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
poate sunt flansele de la amortizoare uzate rau
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra TC4EEI din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
pai si de aia sa fie asa de elastica la gropi
face balans rau de tot si cum spuneam e al 3-lea rind de amortizoare
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,796
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra TC4EEI din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.

La mine doar doi pivoti are unu st unu dr
iar bucsile sunt toate noi
ma gindesc ca poate sa fie de la arcuri?
yu ce crezi
nu stiu de ce s-au stricat bucsile de la punte de pe spate asa repede ca sunt varza si nu cred ca am 10 000 cu ele
iar telescoapele la test dau bine ce draqu sa mai cred
Mad
  • florin73

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra c18nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
costy_dumi a scris:
mecaNIK a scris:Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.

La mine doar doi pivoti are unu st unu dr
iar bucsile sunt toate noi
ma gindesc ca poate sa fie de la arcuri?
yu ce crezi
nu stiu de ce s-au stricat bucsile de la punte de pe spate asa repede ca sunt varza si nu cred ca am 10 000 cu ele
iar telescoapele la test dau bine ce draqu sa mai cred
Mad
am aceiasi problema privind instabilitatea si uzura anvelopelor fata.am schimbat telescoapele si nu am jocuri la capete de bara, pivoti, antiruliu sau bucse de brat si totusi e instabila..mai ales partea dreapta fata.Am sa incerc sa-i schimb cauciucurile ..recomandare de mecanic.Parca e dezechilibrata ..unde o fi centru de greutate.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata