Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
Solutie
  • DMT

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu niste probleme la opelul meu 1.6 8valve classic, cand dau drumul la caldura de exemplu la treapta 3 si merg cu ea vreo 20-30 minute curge la sofer la picioare sub pres antigel din vas chiar foarte multe , iar cand dau drumul la ac vara cand iau o curba curge apa tot la fel la picioare , si as vrea sa stiu daca este vreun tutorial pentru demontare butoane sa le pot schimba lumina, si acul de la benzina urca si scade singur. Multumesc.


MODEL: Astra 1999
MOTOR: 1.6 8 valve

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

  • gonzale

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La pedalier,sub preș cum spui,de scurgeri antigel,acestea nu pot fi decât de la caloriferul de cãldurã, garnituri coapte ce trebuiesc schimbate,sau calorifer fisurat.Indiferent daca mergi sau nu cu cãldurã pornitã,acolo curge,supureaza mereu,și scade nivelul de antigel in vas.Se rezolva prin înlocuire garnituri, calorifer sau ce e nevoie.
Pentru ambele probleme mergi la cineva care se pricepe (electrician) și se rezolva.
Dacã totuși vrei sa încerci singur,cautã pe YouTube poate gãsești clipuri.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
problema e cunoscuta la Astra G, in timp cedeaza O-ringurile de la caloriferul din habitaclu si pierde antigel in masina
setul e O-ringuri e undeva la 200 lei si se inlocuiesc relativ usor.

vara, cand dai drumul la AC, sistemul face condens care in mod normal este eliminat sub masina. este un stut de cauciuc deasupra casetei de directie.
la Astra G se cam infunda, iar condensul intra in masina.
ca solutii ai urmatoarele:
- demontezi stergatoarele si plasticul de sub parbriz ca sa ajungi la ventilator pe care il cureti si caruia ii faci un "capac" din plasa de tantari (magazin de bricolaj) ca sa nu mai intre frunzulite si musculite
- dai jos torpedoul si filtru de polen
- urci masina pe elevator si sufli scurgerea condensului cu aer sub presiune, eventual faci asta cu contactul pus si ventilatorul pe maxim
- torni usor 0,5 - 1l de apa chioara in cartusul filtrului de polen si te asiguri ca se scurge sub masina
- pui filtru nou de polen

rezolva intai O-ringurile caloriferului si abia la vara vezi daca ai problema condensului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR