Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • DPitas

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2013 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Va salut prieteni!
Mi-am cumparat si eun un opel corsa D SH, 1.2 86 cai putere.. masina se prezinta bine, am schimbat placut+discuri pe fata, si regulatorul de tensiune de la alternator pentru ca incarca prea mult.. cam acum 2-3 saptamani am facut asta.
Alternatorul imi incarca constant cand o porneam cu 15,3V.. ceea ce mi se pare cam mult, asa ca eu ca desteptul m-am gandit ca poate fi regulatorul de tensiune de vina, asa ca am cumpart altul care e acelasi model si l-am inlocuit.. si colectoriul din exterior arata cam uzat, avea groapa.. a fost un chin total sa dau jos alternatorul, doar cu groapa am reusit, desi regulatorul vechi inca mai avea carbunii buni.
Iar dupa ce am schimbat regulatorul.. ghiciti ce, tot 15,3 incarca... dar treptat cum merg cu ea scade la 14,2 din cate am vazut, si uneori mai urca.. Iar faza cea mai penala a fost cand eram la iubita mea acasa, si am mers cu ea o tura in oras cu masina, iar eu aveam vreo 70 la ora si era un caine in fata, am puscat o frana de am zis ca imi explodeaza cauciucurile, totul a mers bine. Dupa am mers acasa, masina se comporta normal, iar seara pe la ora 12:20 am vrut sa merg acasa, iar cand sa o pornesc, am dat contactul, mi s-a aprins bordul, totul in regula, am pornit motorul, iar bordul mi s-a oprit, si servo-directia a murit si ea, si m-am speriat, am oprit-o si repornit-o, la fel, iar in bord aveam un F, nu stiam ce sa fac, eram panicat, am oprit-o din nou si m-am gandit sa ii verific cu cat incarca.. si ghiciti ce, 16,3 imi arata, iar cand porneam de ex faza lunga si caldura pe ultima treapta scadea la 15,3 si cand le opream sarea si oscila foarte urat, iar cand acceleram mi se stingea bordul din nou si a ajuns pana la 17,6V, iar cand am oprit motorul bateria avea 13V, asa ca nu stiam ce sa ii fac, si am lasat-o asa si am ramas peste noapte acolo.
Dimineata m-a gandeam sa scot o borna de la baterie ca sa resetez calculatorul, dar nu se mai deschidea prin telecomanda, bateria era goala complet, a trebuit sa o descui cu cheia in usa, si am luat curent de la socrul meu, si masina a pornit normal, si totul mergea normal, iar incarcarea era 14,8V. Am lasat-o cateva minute asa si am plecat acasa, pe drum tot 14,8V incarca.. pot verifica in bord in meniul acela secret, iar cand am ajuns acasa am verificat cu multimetru si imi arata 14,66V constant.. nu stiu ce sa zic, ma poate ajuta careva? Ca sunt sigur ca daca a facut odata asa.. sunt sanse mari sa mai faca asa, ma gandeam sa incerc cu alta baterie care este noua sau in cel mai rau caz sa iau alt alternator? Am pus si niste poze ce le-am facut din videoclipuri, ca am filmat tot ce se intampla. Voi ce spuneti? Astept cu nerabdare opinii si sfaturi! V-a multumesc!

Cand aveam toti consumatorii porniti.

Cand opream faza lunga, dar caldura era pe treapta a 4 a.

Cand acceleram.

Si cand am pornit-o dimineata cu curent de la masina socrului cat incarca alternatorul.



MODEL: Corsa 2013
MOTOR: A12XER
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica masa de la baterie la sasiu si motor, apare coroziune care nu se vede dar chiar si cu un aparat de masura de 25lei o gasesti dar nu uita daca ai fost la scoala ca U=RxI si tu vrei sa gasesti contactul prost. Alta varianta este sa iei temperatura cu degetul, tot o fizica banala.
Bateria chiar daca pare buna este cam gata, trebuie de vazut la cine se pricepe si are cu ce ce capacitate mai are.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR