Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Salutari.
Am si eu o problema cu astra j 1.7 125cp
I.si face regenerari in oras 50-100 km extern undeva la 400-500km
Nu am erori.
Dar ce am observat:
-nu sta turata in timpul regenerarii la relanti ( consumul creste)
-daca sunt pe loc in timpul regenerarii temperatura in dpf e undeva la 200 gr in mers undeva la 400-500 gr
Cand incepe regenerarea scoate fum apoi daca merg turat dispare
Daca stau pe loc nu poate face regenerarea din cauza temperaturii mici din dpf si azi am vazut ca daca cobor cu ea temperatura in dpf scade sub 200 gr si se opreste regenerarea.
Ca sa i pot face regenerarea pana la capat trebuie sa merg cu ea
Daca stie cineva de ce este asa mica temperatura in dpf si dc nu sta turata la relanti ?
Precizez ca toba nu e curata

Multumesc


MODEL: Astra 2012
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil amestec prea bogat (injectoare ) , senzori MAP , MAF (valori eronate) , ulei in admisie din turbo sau epurator , posibil si EGR (nu inchide complect - aici nu stiu sigur) . Ardere incomplecta combustibil si ati infunda filtrul . Fa un log in mers si vezi valori pe circuit admisie (MAP , MAF) , valoare deviatie injectoare .
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Daca amestecul este bogat are legatura ca nu creste temperatura in dpf?
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Vorbeam despre regenerari dese la kilometri putini pe care i-ai expus 50-100 km , daca arderea e incomplecta logic nu o sa ai valoare calorica ( temperatura ) pe evacuare . Ar trebui sa verifici procent incarcare DPF ( saturatie ) , presiune diferentiala . Nu o sa-si faca niciodata regenerare complecta in oras si iti raman depuneri mari in filtru ( colmatare filtru ) . Regenerarea se face in sarcina la 2000- 3000 RPM si dusa pina pana la capat si ar fi bine sa nu opresti motorul imediat dupa .
Skip ads

  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Stiu tot ce spui.
In exterior fqc regenerarea , saturatia scade la 30% dupa regenerare , normal ca nu opresc motorul.
Normal trebuie sa se faca regenerearea si la relanti
Problema pare mai delicata
De ce nu se tureaza cam 1000 rpm la relanti in regenerare
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu regenerari mai dese , de cand cu pandemia am circulat doar in localitate si la 100-200 km aveam regenerari . Am demontat injectoarele , am desfacut capuri injectoare si curatat diuze ( la un cap din 5 diuze mai pulveriza una , restul picurau sau erau infundate ) cred caci am avut doar doua injectoare care erau cat de cat OK . Am curatat EGR si clapeta acceleratie care nu aveau depuneri doar putin ( nesemnificativ ) , am schimbat kit distributie ( rola intizatoare era blocata pe intins maxim ) si de atunci am regenerari la 500 km doar urban .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Normal nu ar trebui sa scoata fum daca filtrul ar fi OK . Posibil deja sa fie foarte colmatat .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Sper sa gresesc !
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ai martori aprinsi in bord ? Scuze acum am recitit si am vazut caci nu ai .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa precizezi si istoricul masinii , de cand o ai si ce s-a facut la ea pe partea motor .
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@DRosiuoru
Ptr cã te vãd nou pe-acilea, îți recomand sã nu mai postezi consecutiv, la intervale scurte de timp(2-3 minute), ci sã folosești opțiunea „Edit”, în intervalul de 60 minute dela prima postare, astfel încât sã fii în litera și spiritul regulamentului acestui forum.
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Ceva ciudat este la MAF CRED
LA RELANTI Maf 0.30-10.5 g/s si la 2000 rpm 27-32 g/s

Presiune diferentiala relanti 0-1 kpa
Turat 2500 1,2,3 kpa
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:@DRosiuoru
Ptr cã te vãd nou pe-acilea, îți recomand sã nu mai postezi consecutiv, la intervale scurte de timp(2-3 minute), ci sã folosești opțiunea „Edit”, în intervalul de 60 minute dela prima postare, astfel încât sã fii în litera și spiritul regulamentului acestui forum.

OK . Mersi pentru indrumari .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie o problema , la relanti mi se pare o diferenta mare de volum de aer tinand cont caci turatia ( RPM ) este constanta . Nu cred sa fie senzorul , posibil pe traseu ( tubulatura neermetizata ) sau depuneri si trebuie curatat . Acesta are impact direct asupra cantitatii de combustibil injectata (benzina) si a debitului de gaze arse recirculate (diesel). Aici la ultima fraza am citat din alte surse .
Relantiul are fluctuatii ?
Dupa cate am inteleles la anumite tipuri de motorizari mai ajuta si bujiile incandescente la ridicarea temperaturii pe evacuare , daca e si cazul tau s-ar putea sa fie si asta o problema . Verifica si bujiile .
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Fluctuatii la relanti nu are.
Bujiile sunt schimbate
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut ai mai rezolvat ceva ? Tin sa precizez caci in istoricul interventiilor mele la masina mea ultima a fost schimb kit distributie ( facuta de mine cu cale ) la sfarsitul lui februarie si ieri am avut o regenerare dupa aproape 700 km ( tin sa precizez preponderent urban ) Ti-am expus interventiile mele la masina facute de mine mai sus , la montare distributie cu semne cu marker posibil sa gresesti un dinte ( nu se vede atunci ) dar motorul merge posibil bine auditiv fara zgomote . Problemele apar la timpii optimi sincronizare camshaft si crankshaft si momentul deschiderii injectoarelor . Tin sa precizez caci nu sunt mecanic , expun probleme rezolvate de mine la multe probleme pe care le-am avut si incerc pe cit posibil sa evit service-ul .
Sper sa nu gresesc .
Posibil sa fie si asta o cauza .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez caci in momentul cand prind o regenerare o scot la un drum fara semafoare ( pe centura sau autostrada ) la mers constant la minim 2000 RPM maxim 3000 RPM pana se termina ( am montat LED de monitorizare ) , in localitate la sfarsit de regenerare ami palpaie ledul ca si cum nu a facuto pana la capat . Nu am pus diagnoza atunci imediat dupa sa vad procent ancarcare DPF . Daca o sa te ajute la urmatoarea regenerare pot sa pun testerul pe ea sa vezi niste valori la mine si sa le compari cu ce ai tu ( sigur o sa difere din cauza motorizarii diferite ) dar ai putea sa vezi fluctuatiile care difera la anumite valori . Poate o sa te ajute .
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat , problema o am de mult
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , am pus acum diagnoza pe masina ( A20DTH ) si am asa : senzor MAF 12.3 g\s la 850 RPM , 52,9 g\s la 2800 RPM . Valorile sunt constante la turatiile respective ( la rece ) .
Am salvat mai multe valori la anumiti parametri an caz caci te-ar ajuta ca si comparatie ( o sa difere ca valori ) .
  • ionut2505

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Si eu ap pus pe alta masina si tot asa valorile sunt constante
La mine la relanti oscileaza foarte tare si foarte rapid intre aproape 0 si 10.5
Clar cv nu e bine cu voaloarea aia aproape de 0
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR