Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • R7767

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Corsa 2002, motor 1.7 dti ; nu sunt priceput in partea mecanica, intreb aici in speranta ca a mai avut cineva o situate asemanatoare si poate sa ma indrume. Am primit masina acum un an, cu probleme la radiator ( spart) si pentru rezolvarea lor, fostul propietar a bagat un tub de solutie de aia de astupare a micilor fisuri din sistemul de racire. Cand am luat-o am schimbat distributie, radiator, pompa de apa, filtre, vas de expansiune. Dupa un drum scurt in care am turat-o mai mult, am ridicat capota sa ma uit si eu ca prostu, ca oricum nu intelegeam nimic, dar am observat ca nu mai era lichid in vasul de expansiune. Am mers la mecanic, a stans toate garniturile, a uns ventilatorul care nu mai invartea si am pornit la drum, de atunci au trecut 10 luni in care, la mers in oras completez cu aprox 100 ml la fiecare o luna, chiar doua; problema vine la drum lung unde la un drum Timisoara Craiova, dus intors, bag cam doi litrii. Recent am fost la Brasov, iar taranul din mine s-a stapani la dus si nu am acceleram mai mult de 120 pe autostrata, m-am chinuit sa o mentin pana in 2400 de turatii, dar la intors taranul din mine nu s-a mai abtinut la vazul autostrazii ( Sibiu -Timisoara, scula, recomand) si i-am dat in gura, daca la drumul dus cand nu am turat-o, am bagat 200 de ml de antigel ( la rece vorbesc), la intors, nu mi-au ajuns restul de 1,8 l, bagati pe drum, sarise antigel si pe prag, roata era plina. Ideea e ca eu vad clar ca antigel curge pe la capacul vasului de expansiune si doar pe acolo. Puteti sa ma ajutati cu alte pareri, in prezent ma gandesc sa ascult de taica-meu si sa mergem sa schimbam garnitura de chiuloasa, care ar fi responsabila de aceasta situatie; daca mai aveti si alte pareri, va ascult.
Multumesc!


MODEL: Opel Corsa 2002
MOTOR: 1.7 dti
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
N-ai zis nimic de temperatura lichidului de racire pe care ti-o afisa ceasul de temperatura din bord.
Cat a fost la dus, cat la intors, cat de sus a urcat cand ai tinut-o constant la 3.000rpm sau mai mult.
  • R7767

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Scuze. Multumesc de observatie. Termperatura a fost mereu pana in 90, a fost la intors pentru o scurta perioada fix la 90 de grade( cand am tinut-o cateva zeci de km la 3000 de turatii), dar in rest, la 88-89 (dupa cum se observa acul).
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce ne spui de bușonul vasului de expansiune? A fost schimbat cu vasul de expansiune?
Eu l-aș schimba; poate genera probleme, dacã a avut contact direct cu lichid fierbinte. Și nu e o avere.
Skip ads

  • R7767

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Am schimbat 3 busoane; la unu dintre ele mi s-a parut ca nu a pierdut o perioada (doar mers in oras, la turatii scazute) , dar cu timpul a inceput sa dea si pe la asta.


Ultima modificare facuta de R7767 la Sam 19 Mar, 2022 3:59 pm, modificat de 2 ori in total
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa fie fie dusa garnitura de chiulasa ar trebui sa ai rugina in vasul de expansiune. Si sa nu-ti dea caldura iarna cand stai pe loc cu motorul la relanti.

Dupa ce ai folosit masina in ziua anterioara, dimineata inainte sa o pornesti desfa busonul de la borcanul cu apa. Daca ai presiune in circuit o sa auzi un fasait, atunci clar e ceva cu grnitura de chiulasa. Un alt semn ar fi daca ai furtunele de apa tari atunci cand merge motorul.
  • R7767

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Este presiune de fiecare data, caldura baga foarte bine, dupa 5-6 minute de mers. Incerc sa atasez o poza cu vasul de expansiune cand a curs o spuma.
Multumesc pentru raspuns.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
De verificat si tecile injectoarelor, garniturile de foc si oring-urile de pe teci. Toate acestea imbatranesc si de aici...
Eu am inlocuit la un astra g si un corsa c toate astea si nu au mai fost probleme cu lichidul de racire.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR