Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AHuza

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salutare,

Detin un opel astra h 1.7cdti z17dtj si de o perioada de timp, masina nu mai trage, imi scade consumul instant la 0.3l/h si motorul scoate un sunet ciudat la relanti, parca nu merge in toate pistoanele. Daca o accelerez dispare sunetul si consumul instant revine la normal. In mers, alterneaza martorul cu cheita si check engine, iar masina cateodata merge aprox normal, cateodata de abia se accelereaza. Daca opresc motorul, dispar martorii, iar dupa un timp se aprind di nou in mers. Ceva sfaturi daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, si eventual o recomandare ds un service bun opel in oradea. Tin sa mentionez ca problema a aparut dupa ce am dat jos corpul filtrului de aer, nu stiu daca are legatura cu asta.


MODEL: Astra 2007
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,528
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Diagnoz√£...altfel pierzi vremea.
  • AHuza

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am reconditionat turbina, schimbat senzori galerie admisie, presiune turbo , masina pana in 2000rpm e moarta complet, intre 2200-2800 trage, dupa se aprinde martorul masina + cheie, cateodata se aprinde si daca e subturata la ~1800 rpm, codurile de eroare sunt 0229, 0234.
  • AHuza

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Cod 0299 nu 0229*
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,505
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Aparent, tu (la masina, nu tu personal) ai mai multe probleme.
Vazand postul initial si cel din celalalt topic (apropo, este suficient sa scrii intr-un loc), eu vad cam asa:
Probabil ca initial ai avut probleme cu:
- SCV (regulator de debit de pe corpul pompei de inalta presiune, cunoscut si ca regulator de presiune rampa), problema cunoscuta si probabil ca ECU incerca sa corecteze (acel 0.3l/h);
- DPF destul de colmatat, de aici acel "limp home mode", limitare de turatii si de cuplu (P242F 66, P242F 56).
Acum, dupa ce ati umblat pe la turbina si senzori, se pare ca te-ai ales cu probleme si pe acea parte, fiind inregistrate erori si pentru limita presiune depasita (P0234) si pentru presiune prea mica (P0299).
In aceste conditii, in scurt timp o sa te alegi cu un DPF colmapat complet, care mai poate trage dupa el si altele.

Eu as incepe prin stergerea tuturor erorilor (unele pot fi istorice si te pot dce in directii gresite), apoi as urmari parametri adusi in discutie: presiune ceruta si masurata rampa comuna, presiune (cica diferentiala) DPF, presiune turbina ceruta si masurata.
Daca pe loc totul este ok, se pot urmari acesti parametri in mers, incercand sa ajungi la regimul de mers in care stii ca iti face probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR