Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,

La al meu Opel Astra G diesel intampin de mai mult timp o situatie si nu imi dau seama daca este o problema sau nu.

Asadar pedala de frana este cam tare si nu este destul de ferma franarea. Trebuie apasata cu forta iar la franare urgenta simt ca nu ma pot baza pe ea.

Placutele mai merg, discurile nu sunt terminate, lichid este. Ce ar trebui sa mai verific? Oricum in aceasta vara o sa schimb placutele si discurile dar sunt curios daca si alti colegi au intampinat aceasta problema.

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
Skip ads

  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut si eu am avut acest impediment sa-i zic asa,era pedela foarte rigida si nu prea ma bazam pe ea,am schimbat discurile si placutele si a disparut aceasta problema.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Toate sunt in regula dar nu merge cum trebuie!
Trebuie verificat mai serios tot sistemul de franare, de la disuri - placute, apoi verificate etrierele, daca culiseaza calumea, posibil sa ai ceva gripat ( vezi pistonase etriere ) si in cel mai important SCHIMBAT LICHID FRANA, si nu ma refer la completare, ma refer la inlocuire calumea atat din etrier cat si din instalatie! Am gasit lichid in forma gelationoasa in etrier ( audi ), de vechi ce era, desi completare se facea! Treaba asta o faci usor, la fiecare roata in parte curatat etrierele-pistonase, degripate!
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Colegul mi-a adus aminte, si eu mi-am schimbat lichidul de frana si curatare instalatie.
Skip ads

  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
N-am golit niciodata instalatia si din pacate nici nu stiu cum se face. Discuri, placute am schimbat, ma pricep, am si aerisit instalatia dupa schimb dar de scos tot lichidul din instalatie nu stiu cum.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si supapa de sens de pe servofrana. O gasesti la capatul conductei negre din plastic atasata de oala aia mare si neagra, iar prin ea trebuie sa treaca doar intr-o singura parte aerul cand sufli prin ea.


Ultima modificare facuta de florinianc la Mie 02 Apr, 2014 9:14 pm, modificat de 2 ori in total
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
lichidul se schimba cu aceeasi procedura la aerisire.
numai ca faci aerisirea pana iese lichid curat pe la fiecare etrier in parte.
nu uita sa fie cineva atent sa complecteze cu lichid sa nu scada si sa intre aer pe instalatie
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Acum problema doar tu o sti. Ce inseamna ca placutele si discurile mai merg, ce grosime au. Daca nu prea sti ce cand s-a mai umblat pe acolo, ia garnituri pentru etrieri, lichid de frana, inca un baiat si la treaba. Rotile nu se incing ? Sa-ti faci o idee despre placute si lichid. Lichidul care a iesit era maro.
Ai nevoie si de o sticla si furtun ca in imagine, furtunul il vei pune pe aerisitor cand il slabesti, altfel sare lichidul in toate partile cand apesi pedala.
Skip ads

  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Placutele mai au cam 3 mm pana la minim iar discurile le am cam de 3 ani. Rotile nu se incing.
Cred ca o sa merg la un service pentru toata operatiunea.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
3mm pana la min, inseamna ca pistonasele etrierelor au iesit cam mult afara si asta e un motiv sa nu dea randament!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Servofrana foloseste vacum de pe galeria de admisie pentru pompa. Verifica cap coada furtunul care vin la pompa sa nu fie fisurat. O poti face si tu nu trebuie sa mergi la service. Daca se intareste pedala ar fi furtunul asta si apoi pompa de servo. Sau cum au zis si colegii pistonase blocate desi trebuia sa se incinga pana acum. Ce spui tu acolo e ca si cand ai apasa frana fara motor pornit deci fara vacum in servofrana.
  • CBlanaru

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am si eu o problema cu pedala de frana dupa ce las masina in parcare de la 4 dupa amiaza pana a doua zi dimineata gasesc pedala de frana tare daca pornesc masina pedala revine la normal , vreau sa schimb supapa de vacum de pe furtun dar nu stiu cum sa fac , prin incalzie pot scoate supapa de pe furtun ? si pusa inapoi tot prin incalzire ?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asa se face si la service,dar de obicei daca nu se incalzeste exact cat trebuie ori se lungeste furtunul cand tragi sa scoti supapa ori face cuta cand impingi inapoi,asa ca solutia 100% sigura si simpla e conducta cu tot cu supapa.Daca ai ceva talent merge facuta la cald,dar doar incaliza cu aer cald nu flacara.
  • CBlanaru

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc ,o sã încerc , eu tot cu feonul de aer cald mã gandeam , cã am asa ceva in dotare , o zi bunã .
  • CBlanaru

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR