Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • DMatei992

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut grup .. am un opel astra j 1.7 am schimbat egr-ul ieri am mers cu ea si azi dimineata trebuia sa Plec la mare si a pornit am mers 30 de metri cu ea si sa oprit motorul si de atunci nu mai porneste ... ce ar putea avea ... multumesc
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Ai miscat vreun furtun sau ai rupt un stut de retur de la injectoare. Peste noapte s-a dezamorsat si asta e.
  • alex_zr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Dacã se rupea vreun furtun de motorinã sau vreun ștuț, în ãia de 30m cât a mers trebuia sã lase o dârã subțire de motorinã. Sau mãcar în compartimentul motor sã se vadã umed. Sau sub mașinã sã fie o bãltițã. Totuși o verificare vizualã a traseelor de motorinã de la pompa de înaltã pânã la injectoare nu stricã.

Dar într-adevãr, existã posibilitatea ca atunci când a schimbat egr-ul, dacã a umblat la filtrul de motorinã sau a deconectat vreun furtun sã fi prins aer. Iar când prinde aer circuitul, exact așa face: pornește normal, merge câteva secunde apoi moare și n-o mai ia.

Verificã mai întâi traseele despre care am vorbit mai sus.
Apoi de amorsat, sunt mai multe moduri. La mine la Tigra B se face automat amorsarea. Se pune contactul (fãrã sã se dea la automat) și se lasã 10 secunde apoi se ia. Se repetã treaba asta de vreo 5 ori apoi se dã cheie și ar trebui sã porneascã.
La Fordul pe care l-am avut înainte trebuie sã amorsez cu o parã și un furtun conectate la ieșirea din filtru de motorinã. Strângeam din parã pânã când în loc de aer scotea motorinã.da
Dacã nu te descurci, poți încerca s-o pornești cu spray. Dai 3 pufuri de câte o secundã în manșonul care duce în filtrul de aer și repede cheie. De pornit va porni sigur. Problema este dacã va rãmâne pornitã sau va muri dupã aceea. Dacã nu vrea sã rãmânã pornitã, atunci e ceva mai serios și trebuie pusã o diagnozã.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR