DMatei992
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2022
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
alex_zr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2022
- Mesaj Privat
Dacã se rupea vreun furtun de motorinã sau vreun ștuț, în ãia de 30m cât a mers trebuia sã lase o dârã subțire de motorinã. Sau mãcar în compartimentul motor sã se vadã umed. Sau sub mașinã sã fie o bãltițã. Totuși o verificare vizualã a traseelor de motorinã de la pompa de înaltã pânã la injectoare nu stricã.
Dar într-adevãr, existã posibilitatea ca atunci când a schimbat egr-ul, dacã a umblat la filtrul de motorinã sau a deconectat vreun furtun sã fi prins aer. Iar când prinde aer circuitul, exact așa face: pornește normal, merge câteva secunde apoi moare și n-o mai ia.
Verificã mai întâi traseele despre care am vorbit mai sus.
Apoi de amorsat, sunt mai multe moduri. La mine la Tigra B se face automat amorsarea. Se pune contactul (fãrã sã se dea la automat) și se lasã 10 secunde apoi se ia. Se repetã treaba asta de vreo 5 ori apoi se dã cheie și ar trebui sã porneascã.
La Fordul pe care l-am avut înainte trebuie sã amorsez cu o parã și un furtun conectate la ieșirea din filtru de motorinã. Strângeam din parã pânã când în loc de aer scotea motorinã.da
Dacã nu te descurci, poți încerca s-o pornești cu spray. Dai 3 pufuri de câte o secundã în manșonul care duce în filtrul de aer și repede cheie. De pornit va porni sigur. Problema este dacã va rãmâne pornitã sau va muri dupã aceea. Dacã nu vrea sã rãmânã pornitã, atunci e ceva mai serios și trebuie pusã o diagnozã.
Dar într-adevãr, existã posibilitatea ca atunci când a schimbat egr-ul, dacã a umblat la filtrul de motorinã sau a deconectat vreun furtun sã fi prins aer. Iar când prinde aer circuitul, exact așa face: pornește normal, merge câteva secunde apoi moare și n-o mai ia.
Verificã mai întâi traseele despre care am vorbit mai sus.
Apoi de amorsat, sunt mai multe moduri. La mine la Tigra B se face automat amorsarea. Se pune contactul (fãrã sã se dea la automat) și se lasã 10 secunde apoi se ia. Se repetã treaba asta de vreo 5 ori apoi se dã cheie și ar trebui sã porneascã.
La Fordul pe care l-am avut înainte trebuie sã amorsez cu o parã și un furtun conectate la ieșirea din filtru de motorinã. Strângeam din parã pânã când în loc de aer scotea motorinã.da
Dacã nu te descurci, poți încerca s-o pornești cu spray. Dai 3 pufuri de câte o secundã în manșonul care duce în filtrul de aer și repede cheie. De pornit va porni sigur. Problema este dacã va rãmâne pornitã sau va muri dupã aceea. Dacã nu vrea sã rãmânã pornitã, atunci e ceva mai serios și trebuie pusã o diagnozã.