Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer
Solutie
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este OK sa "lovim" in colega @Khaterine, nu a inventat ea aceasta metoda de rezolvare, cu siguranta. Ea doar a fost extrem de sincera, atata tot.
Tocmai din cauza asta, nici nu am mai comentat dupa ceea ce a scris (pentru ca sunt multe de spus), dar nu voiam sa se interpreteze ca as avea ceva personal.
Realitatea este ca, din pacate, astfel de rezolvari se practica (si nu, nu doar in Romania) si o repet, personal eu pot sa inteleg astfel de modificari, stiind incompetenta multor "meseriasi", care daca nu pot rezolva prin simpla schimbare a unei componente indicate de catre "tester", s-au blocat si cam acolo se termina stiinta lot.
Nu pot insa sa ma impac cu "propaganda", cu recomandarea acestui fel de "solutii", atata tot.
Skip ads

  • Khaterine

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2021

  • Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:AdBlue este un sistem adaugat la sistemul euro 5 gasit de producatorii auto pentru a putea trece la euro 6 impus pentru reducerea noxelor ( sistem foarte costisitor pentru proprietarii acestor sisteme pe masini si cu probleme in functionare ) . Ma intreb cat de eficient poate fi un sistem AdBlue anulat sau un Euro 5 cu filtru de particule fara fagure si cu EGR blindat si anulate din soft ?
La ce norme de poluare se incadreaza aceste motoare cu astfel de modificari ?


Dacã sistemul AdBlue este o adãugire la euro 5 ca sã devine euro 6, atunci e clar cã euro 6 fãrã AdBlue devine euro 5.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Non Euro!
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Orice modificare facuta la un sistem de poluare cu norma EURO ( indiferent care ar fi ea ) , se considera o anulare a intregului sistem ( adica non euro ) nu o retrogradare al lui ( legislativ vorbind ) .
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Khaterine a scris:
Dacã sistemul AdBlue este o adãugire la euro 5 ca sã devine euro 6, atunci e clar cã euro 6 fãrã AdBlue devine euro 5.

Dac-ar exista una, asta ar trebui postatã la rubrica ”Katerinka”...
  • geocars

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2016 1,9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
As dori sa va spun ce am patit eu pe parte de adblue la Opelul meu(Zafira,2016,2000 cmc,170CP).
Acum un an in timp ce eram oprit intr-o coloana de masini,o doamna draguta a uitat sa puna frana si ma lovit in spate(mai rau in dreapta) si,pe langa altele,mi-a distrus pompa adblue cu tot cu rezervor si conducta respectiva.Cum eram deja la curent cu preturile pompei(mai schimbasem una cu vreo 3 ani inainte)am cautat la dezmembrari.Am gasit o pompa cu rezervor cu tot(avea si lichid adblue in rezervor) la vreo 2000 RON,cu garantia verbala ca a fost demontata de pe o masina care functiona normal.Dupa cum stiti pretul pompei e peste 4000 ron si rezervorul era 2700.Am montat pompa sh,am luat si o conducta de adblue(noua),a fost si asta 900 ron.La prima pornire a fost totul OK.Dupa cativa km mi s-a aprins in bord martorul "check engine".La tester a reiesit ca pompa nu baga presiune suficienta.Baga doar trei bari in loc de 5.
M-am tot informat pe forum si am hotarat sa merg in continuare exact asa.Acum dupa un an si dupa 28.000 de kilometri masina merge la fel de bine,am avut si o regenerare in acest timp,am trecut si un ITP(pe bune).
Va povestesc aceste lucruri pentru persoanele care au probleme de adblue si sunt foarte speriate.Consumul de adblue a scazut la 1l/4000 de km(foarte mic).Masina in aceasta perioada a avut martorul aprins(l-am si sters de doua ori,dar s-a reaprins).Tot in acest timp de trei ori,pentru 10 minute mi-a iesit fum alb si puternic miros,dar atat.
Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca ce am facut eu dar asta s-a intamplat.
p.s.Dupa accident,cu pompa adblue rupta,rezervorul spart si lichidul scurs,am putut sa urc masina pe platforma,sa o dau jos,sa o urc din nou pe platforma sa o duc in service,si toate astea cu motorul mers normal(ceea ce e un paradox,nu credeti?)
  • geocars

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2016 1,9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Legat de ADBLUE,pot sa va spun ca,in urma unui accident,am luat o pompa adlue s.h. si s-a dovedit ca nu are presiune suficienta(baga 3 in loc de 5 atm).Merg de un an de zile cu ea asa si am parcurs 26.000 de kilometri.Am facut ITP-ul(pe bune) si a fost Ok;mi-a consumat doar 7 l de adblue in acest timp;am avut o singura regenerare in acest timp;masina merge super ok(am 221.000 de kilometri).
Singurul inconvenient este martorul aprins in bord.
Apropo,am un Opel Zafira Tourer din 2016,mororul de 2000 cmc si 170CP,luat de nou.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR