Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mitaady

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un opel Zafira A, dupa ceva timp se aprinde martorul check engine si numai trage, scoate fum alb, cateodata negru, sta pana in 2000 rpm. Mentionez ca daca opresc motorul pentru cateva secunde si pornesc scap de problema dar dupa ceva timp revine.
Pe tester mi-a dat debitmetrul, l-am schimbat dar tot asa face. Poate sa fie din sonda lamda?



MODEL: Zafira 2004
MOTOR: Y20DTH
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Are y20 sondã lambda?
Egr-ul cu început de boalã.
Poate fi și debitmetrul, pe cel vechi l-ai aruncat?
Erori sunt?
  • mitaady

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Nu l-am aruncat, am incercat 3 pana acum si la fel face... 1 dintre ele este dupa o zafira care merge impecabil... ma dispera nu stiu ce sa ii mai fac... toate testerele imi dau eroare la debitmetru
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Codul de eroare, exact ... ?
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil contacte imperfecte pe circuitul electric ( contacte oxidate in mufa , contact imperfect sau fire intrerupte pe circuit ) . Pune codul de eroare complect cum a zis si sebage sau valori la MAF .
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Orice furtunas,dupa sistemul EGR,poate influenta,inclusiv cel care merge de la pompa de vacuum la frine,pompa asta fiind cea care produce vacuumul in sistem.
Pe de alta parte,pot fi probleme cu calitatea motorinei,pompa de injectie,debitmetru,etc.
Pe de alta parte,vad in semnatura ta ca ai o zafira y20dth din 2004,si daca informatia este reala,atunci cred ca o sa arunci masina.
Daca e din 2004 nu este y20dth din ce stiu eu,astea au motoare y22 si pompe vp44 psg16 caz in care toata povestea cred ca este relationata cu pompa de injectie.
Anul de fabricatie este important,pina in 2002 sau montat vp44 psg5 apoi inca doi ani vp44 psg16,tipul de motor este posibil sa fie real,dar cum nu ma ating de opeluri intre anul 2002....2005, nu sint sigur,pot sa gresesc.
Am intilnit des cazuri cu vp44 psg 5 care se manifestau la fel ca masina ta,si aveam p1220 si p1400 daca imi aduc aminte bine,iar la final toata reparatia consta in schimbare motorinei din rezervor,care din cauza calitatii,baga noxe in admisie,motorul nu respira cum trebuie,si interpretare calculatorului masinii era ca pompa de injectie,sau debitmetru,ori egr nu lucreaza corect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR