Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • pannacottaa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut,vin cu o problema la un Opel Astra H 1.9 CDTI 150cp.
Dupa anularea filtrului DPF atat fizic cat si din ECU si dupa anularea tijei swirl(unde s-a inlocuit cu dopuri) masina tot prezinta urmatoarea problema: la relanti,la semafor de exemplu,turatiile scad drastic la 0,martorii de ABS,ESP,baterie si martorul cu cheita deasupra la masina apar,dupa care dispar daca sunt pe faza si reusesc sa turez masina,aceasta isi revine,insa martorul de ESP ramane aprins,vitezometrul nu mai functioneaza iar turatiile cresc foarte putin,cam cu 50-100 RPM.
Am curatat si sensorul MAP insa nu si EGR-ul.Masina trage si turbina intra la 2.000 RPM fara probleme,nu da fum.
Exista posibilitatea ca sa fie nevoie de o remapare a ECU-ului?Contact imperfect ?


MODEL: Astra 2010
MOTOR: Z19DTH
  • pannacottaa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Edit1: am scos cod ul din pedale si citeste ECN210306
Pentru codul motor Z19DTH inseamna U2103 si anume un cod de eroare pe CAN BUS
Tin sa mentionez ca aceasta eroare a aparut dupa ce s-a demontat ECU,oare poate fi vreun contact imperfect/pin oxidat?
  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR