Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
Solutie
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Am schimbat antigelul ! Am golit instalatia , am spalat radiatorul si vasul de expansiune am pus antigel nou si ... martorul de la nivelul lichidului de racire sta aprins si nu inteleg de ce ! Am antigel in vas la semnul de sus , am facut o tura cu masina ( cam 1 km ) si degeaba ! Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat ? Multumesc anticipat !


MODEL: Vectra 2002
MOTOR: 1.8 16v

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ori se blocheazã plutitorul în vas, ori e dus senzorul de nivel, în ambele cazuri se schimbã vasul de expansiune.
Scoate mufa dela senzor și fã scurt-circuit între terminalele mufei de pe cablu, dacã se stinge martorul e senzorul de vinã și se schimbã cu tot cu vas.
Dacã nu se stinge, ai o problemã la fire; e foarte puțin probabil, e cunoscut faptul cã picã senzorul.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mai vin si eu cu o intrebare ajutatoare.
Spui ca ai spalat vasul de expansiune, deci clar l-ai demontat. Ai mai conectat mufa senzorului, la remontare?
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat ! Si da , am conectat mufa iar in final am scurt-circuitat mufa si am stins martorul ! Voiam doar sa stiu daca mai pot face ceva in situatia descrisa , eventual sa deconectez bateria si sa fac o resetare ! Daca nu o sa am alta solutie am sa cumpar alt vas ! Oricum multumesc foarte mult pentru raspunsurile voastre !
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Se gaseste si senzor separat, dar in general, se prefera inlocuirea ansamblului vas+senzor, pentru a elimina ambele posibile cauze.
Odata cu spalare vasului, este posibil ca plutitorul sa "dea de greu" pe asperitatile cilindrului de plastic, ramase golite de reziduuri, sau
Cand ai umblat la mufa senzorului, sa fi "trezit" niste "lipituri reci", care erau in asteptarea momentului prielnic pentru a se manifesta.

P.S. De amorul artei, acel senzor se poate si desface si sa incerci refacerea lipiturilor, pentru ca in el este doar placuta cu cablaj imprimat si un contact/intreruptor reed. Daca nu sunt probleme cu oxidarea contactelor interne din acel intreruptor reed, se va rezolva prin refacerea lipiturilor (partea de senzor).
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfatul tau dar aleg solutia cea mai lesne ( chiar daca este mai scumpa ) : schimb vasul cu tot cu senzor ! Ce vine de la producator de obicei este bun ( am zis DE OBICEI ) ! Sa aveti un week-end placut si drumuri fara probleme !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR