Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • zerillos

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut.

Am un OPEL ASTRA H 1.4 90CP, Motor: Z 14 XEP Benzina, An 2007. Dupa o verificare la service mi-au spus ca trebuie sa schimb urmatoarele:

- Amortizoare fata
- Amortizoare spate
- Flanse si rulmenti amortizoare fata
- Bascule fata (brat suspensie).
- Rulmenti bascula
- Capete de bara

Nu sunt artist in mecanica auto asa ca mai bine cer un sfat. Amortizoarele nu le-as schimba inca, as astepta sa treaca iarna. Nu curg, se vede f putin un inceput. As schimba capetele de bara care tin de directie. Si eventual basculele fata la care am inteles ca au putin joc. Intrebarea mea este daca schimb basculele procedez corect sau e bine ca acestea sa fie schimbate cand schimb amortizoarele? E ok ca aman schimbarea amortizoarelor sau pot sa le aman 6 luni?

Mersi




MODEL: Astra 2007
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,527
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Prioritare ar fi articulațiile sferice suspensie+direcție( pivoți + bielete/capete de barã) dacã au jocuri...și desigur sã refaci unghiurile direcției, dar dacã ai și alte jocuri nu prea iese treabã corectã.
Problema e cã dacã schimbi basculele(brațele inferioare) trebuie sã refaci unghiurile direcției...
Apoi dacã schimbi flanșele, rulmenții flanșelor(cu sau fãrã amortizoare) trebuie, din nou, sã refaci unghiurile direcției.
Varianta cea mai economicã și înțeleaptã, deși nu pare, dacã tot ai ajuns la stadiul ãsta, e sã schimbi tot, refaci unghiurile și ești și bãiat deștept. Dar alegerea este doar a ta...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata