Rtmk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2023
- Mesaj Privat
salut de curand a inceput ca masina mea sa faca ceva ciudat de care nu-mi dau seama deloc deci masina este un opel insignia din 2010 cu motor 2.0 motorina face in felul utmator.
il pun contactul dupa invart cheia ii dau sa invarta iar ea invarte vreo 2 sec cam asa iar dupa se stinge tot bordul inclusiv navigatie dupa isi revine si dupa dinou daca fac acelasi lucru la fel invarte 2 sec iar dupa tot nu porneste dar are toane nu de fiecare data face asa face des dar uneori (rar) porneste si din cheie daca ii dau sa invarta.
Chestia este ca am tras niste fire de la electromotor la baterie gen pe direct fara contact si asa porneste habar nu am de la ce o fi sau daca este de la contact , daca ma poate ajuta cineva care a patit la fel?
MODEL: Opel Insignia 2010
MOTOR: 2.0
il pun contactul dupa invart cheia ii dau sa invarta iar ea invarte vreo 2 sec cam asa iar dupa se stinge tot bordul inclusiv navigatie dupa isi revine si dupa dinou daca fac acelasi lucru la fel invarte 2 sec iar dupa tot nu porneste dar are toane nu de fiecare data face asa face des dar uneori (rar) porneste si din cheie daca ii dau sa invarta.
Chestia este ca am tras niste fire de la electromotor la baterie gen pe direct fara contact si asa porneste habar nu am de la ce o fi sau daca este de la contact , daca ma poate ajuta cineva care a patit la fel?
MODEL: Opel Insignia 2010
MOTOR: 2.0
- bruttus
- **
- 232 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Probabil contactul e defect.Ca sa probezi,scoate cupla cu cabluri a contactului,cauta schema electrica inainte,afla care sint cablurile de contact,cele care iti aprinde luminile in bord,si fa un strap intre ele,uneste-le,apoi afla care este cablul demarorului,si fa contact intre el si cele doua unite inainte pentru un timp scurt,adica sa porneasca masina si il indepartezi,nu il lasi unit in continuare cu cele doua.
Ca sa porneasca e nevoie sa bagi cheile in contact,sa citeasca IMMO.
Daca ti se pare dificil asa,cumpara alt contact.
Ca sa porneasca e nevoie sa bagi cheile in contact,sa citeasca IMMO.
Daca ti se pare dificil asa,cumpara alt contact.
- livcro
- ******
- 4,561 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,561
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Rtmk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 232 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
In contactul masinii,ai doua pozitii importante,prima este cea care da tensiune aparaturii din toata masina,apoi cel de pornire.Cind pui contactul,se aprind becurile din bord,dovada ca masina are tensiune in ECU,senzori,etc,apoi cind invirti cheia pina la cap,de fapt pui plusul de la baterie la electromotor ca sa invirta,si mai apoi cind porneste masina,si cind iei mina de pe chei,acestea revin la pozitia de contact.
Toata tarasenia se intimpla in butucul cheii de contact,si uneori se mai defecteaza.Astea de obicei nu sint scumpe,cumpara unul nou si schimba originalul,nu e mare filozofie,si e mai sigur decit sa faci improvizatii si sa strici mai mult.
Cum te invat eu este riscant,si este doar pentru teste,ma refer la treaba cu unitul cablurilor,etc.
Eu as face asa,as pune contactul,si daca bordul nu se aprinde,sau nu se mentine aprins,as pune un fir cu plus de la baterie direct pe firele de contact din butucul cheii de contact ATENTIE CU SCURTURILE,verifica bine pe schema inainte.
Daca am dreptate si butucul este de vina,atunci masina ar trebui sa porneasca fara probleme,si tu sa cumperi un contact nou.
Toata tarasenia se intimpla in butucul cheii de contact,si uneori se mai defecteaza.Astea de obicei nu sint scumpe,cumpara unul nou si schimba originalul,nu e mare filozofie,si e mai sigur decit sa faci improvizatii si sa strici mai mult.
Cum te invat eu este riscant,si este doar pentru teste,ma refer la treaba cu unitul cablurilor,etc.
Eu as face asa,as pune contactul,si daca bordul nu se aprinde,sau nu se mentine aprins,as pune un fir cu plus de la baterie direct pe firele de contact din butucul cheii de contact ATENTIE CU SCURTURILE,verifica bine pe schema inainte.
Daca am dreptate si butucul este de vina,atunci masina ar trebui sa porneasca fara probleme,si tu sa cumperi un contact nou.