Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut prieteni.am demontat CIM-ul pentru a rezolva problema cu claxonul care nu functiona si acum am o problema cu unghiul SAS care imi aprinde ESP-ul.Unghiul l-am calibrat din CIM pe pozitia zero volanul fiind drept,am sters eroarile din modulul ABS/ESP dar dupa ce misc de volan stanga dreapta apare iar eroarea.In op-com daca intru la valori reale imi arata cand rotesc volanul spre stanga pana pe la 350 grade dupa care sare la 2000 si ceva,la fel si in partea dreapta




Stie cineva care sunt pasii exacti pentru a calibra cimul fizic ma refer nu din soft ci demontandu-l remontandu-l in pozitia corecta?
Nu stiu de ce semnalizarile nu se opresc automat cand revine volanul in pozitie neutra,stie cineva ce s-ar putea face?

Multumesc anticipat!


MODEL: opel astra h 2004
MOTOR: z16xep
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
L-ai demontat cumva ? Cum ai ajuns sa ai cele doua erori ? Suna a CIM defect intern sau demontat si montat inapoi prost (Interiorul).

CristianTM.
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut CristianTM,da din greseala cand am demontat cimul n am mai apucat sa fac semnele la discula ala de cupru si la rotita aia mica alba si s-au dereglat..am urmarit mai multe tutoriale pe net cum ar trebui puse in pozitia corecta atunci cand volanul e drept dar cred ca problema e ca semnalizarile nu sar si de acolo nu reusesc sa sting acel martor ESP...in cim am reusit sa il calibrez iar acum imi arata ca unghiul e calibrat pe zero,daca am volanul drept pot sterge eroarea dar imediat cum il misc apare iar martorul.Am sa mai incerc poate reusesc sa fac ceva.Multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ESP - electronic stability program
EPS - electric power steering
Care dintre martori este aprins, cã am senzația cã umbli unde nu trebã!
Skip ads

  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat



Corsablue prima eroare e in CIM ,celelalte 2 sunt in modulul ABS/ESP deci banuiesc ca au legatura intre ele.martorul ESP sta aprins non stop
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da, dar abs/esp nu are legãturã cu senzor direcție EPS!
E din cim coroborat cu alte posibile piese defecte.
Cauți aici pe forum despre procedura de calibrare senzor și sper sã rezolvi prin recalibrarea senzorului.
Spor!
Abs/ESP are legãturã cu senzor viteza vss, cu senzor abs de la cele 4 roți, cu senzor giroscop, etc.
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Corsablue multumesc pentru raspuns.Am dedus ca ESP sta aprins din cauza ca am umblat la cim ,pana sa fac asta nu am avut probleme de genul.Acum ramane de vazut de la ce poate fi.Daca rezolv ceva poate pot sa ajut si pe alti colegi care au nevoie!
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din fericire am reusit sa rezolv singur problema cu senzorul SAS
  • sebastyan_00

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Acelasi lucru l-am patit si eu, imi poti spune si mie cum ai reusit? Multumesc
  • sebastyan_00

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
LOrac a scris:Din fericire am reusit sa rezolv singur problema cu senzorul SAS


Salut! Acelasi lucru l-am patit si eu, imi poti spune si mie cum ai reusit? Multumesc
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut.trebuie sa pui in pozitie corecta discul ala mare si rotita aia mica alba inainte de aasambla totul.Cand sunt puse corect semnalizarea stanga dreapta trebuie sa se stinga singura cand volanul revine in pozitia neutra,daca nu se intampla asta nu reusesti sa calibrezi senzorul si martorul v-a ramane aprins in continuare.In poza de mai jos o este pozitia corecta a celor 2 discuri din CIM.


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR