Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua, dupa ce am schimbat mai multe piese printre care turbina,termoflotul ,fulii accesorii,pompa de apa etc...am reusit sa pornesc intr-un final masina dar uleiul din interiorul motorului a devenit maro spre gri...antigelul din vasul de expansiune este curat...am lasat masina la ralanti cateva minute si in afara de acest fapt mi s-a parut dubios ca s-a si incalzit destul de repede motorul ...am oprit motorul si am pornit din nou si a 2-a oara mi s-a aprins becul de la presiune ulei...de unde credeti ca este problema?garnitura de chiulasa, garnitura distributie,teci injectoare sau termoflot...desi este nou, multumesc!


MODEL: Meriva A
MOTOR: Z17DTH
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Teci injectoare.
Dacã era termoflot aveai ulei în borcan
S-a discutat subiectul!
Nu era nevoie de o nouã discuție!
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pana sa schimb cele enumerate mai sus nu aveam nici o problema...totusi termoflotul e singurul loc unde se intalnesc antigelul cu uleiul asupra caruia am intervenit...in prima faza o sa incerc sa schimb termoflotul,sa il pun pe cel vechi sa vad daca mai scade antigelul din vas...daca nu abia apoi o sa trec la teci si eventual garnitura de chiulasa...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
În termoflot uleiul are 5-7 bari, apa/antigel 1,3 bari cum ar putea trece apa în ulei?
Daaar, pe banii tãi te distrezi cum dorești.
Succes!
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Inteleg ce spui, dar ma gandesc posibil sa fie defect din fabricatie...sa aiba vreo fisura ceva...adica o iau logic...inainte sa schimb alea nu aveam problema asta...le iau prin eliminare de la cel mai accesibil pana la cel mai dificil...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR