Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
Solutie
  • Andreea Brutus

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Bunã! Întâmpin și eu o problema! Tocmai ce am fost sa încarc instalația cu freon la un AstraH 2005.Toate bune și frumoase pana am ieșit din rampa,mașinã a rãmas fãrã servodirectie. Am oprit motorul și nu a mai vrut sa porneascã pana nu mi-a fost dat curent. Am reușit sa plec, bineînțeles ca mi-a fost frica sa dau drumu la AC.acum am plecat sa ma plimb puțin în speranța cã își revine, am dat drumu la AC și s-a repetat același lucru. Am rãmas fãrã servo în mers, am oprit AC și și-a revenit servo. Am oprit motorul și iar nu mai pornește. Va rog dacã v-ați lovit de o asemenea problema spuneti-mi de la ce ar putea fi. Mulțumesc anticipat!


MODEL: Astra 2005

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pare o problema pe partea de incarcare.
  • Andreea Brutus

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Pe partea de încãrcare freon? Adicã sa se fi fãcut ceva greșit? Mulțumesc frumos!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu!
Pe partea de incarcare a acumulatorului (bateriei).
Cumva, functionezi la limita mentinerii acumulatorului, iar cand vii cu un consumator in plus, tensiunea pe acumulator scade si primul consumator afectat este servodirectia (daca ea este electrica sau electrohidraulica).
Sunt doar simple pareri, pentru ca nu putem verifica nimic de la distanta si nici nu stim exact despre ce masina/motorizare vorbim.
Skip ads

  • Andreea Brutus

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos! Da, sigur, pãreri.sunt de mare ajutor aceste pãreri mai ales atunci când ești femeie Very Happy Este vorba despre un Opel astra h break 1,7 cdti an 2005 🙏
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
La aceste motoare, este cunoscut faptul ca, oarecum, alternatorul a fost o veriga mai slaba.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bunã ziua ! La prima vedere pare o problema pe partea electrica care afecteazã încãrcarea, bateria sau alternatorul. Se aprinde cumva și vreun martor în bord înainte de a se opri motorul ? Bateria câți ani are și este în parametri? Încãrcarea alternatorului a fost mãsuratã? Ar mai fi de luat în calcul și starea compresorului și a curelei de la instalația de aer condiționat, dacã este gripat axul sau ambreiajul compresorului, poate duce la aceste anomalii care solicita foarte mult motorul și îl poate opri în mers.
  • Andreea Brutus

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Va Multumesc frumos pentru pãreri! Acum am mãsurat tensiunea de încãrcare a alternatorului și se pare ca este de aproape 9V. Am dus-o sa imi repare alternatorul și sper ca se rezolva 🙏🙏 zi minunata!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR