Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.azi umbland pe la compartimentul motor am gasit un fir care este intrerupt si izolat dar nu stiu ce ar putea fi.ar putea cineva sa imi dea o sugestie?multumesc



Am desfacut aceasta bucata de plastic si vad ca trece pe acolo acelasi fir cu aceeasi culoare




MODEL: Opel astra h 2004
MOTOR: Z16xep

LOCATIE: Italia
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cautã la scheme electrice aici pe forum și deslușești explicația
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut Corsablue.mai exact unde trebuie sa caut pentru ca nu am reusit sa gasesc topicul.Ma poti ajuta tu te rog frumos

Stima
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu cunosc codificare pe culori a instalației electrice de z16xep
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Poate te ajutã asta.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Careva dintre colegii cu mai multã științã ne spune ceva despre firul verde cu galben din cablajul motor Astra H 2004 z16xep, cel din fotografiile atașate, din zona aferentã conectorului bobinei de inducție. Eu cred cã este de la senzor presiune ulei, dar nu conteazã ce cred.
Mulțumesc anticipat pentru rãspuns!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca firul este albastru cu banda galbena (pentru ca nu s-a spus, doar putem vedea asa ... vag), ar putea fi:
- fir pentru comanda bobinei de inductie, care se afla sub acel plastic, dar nu cred ca este acela;
- fir de la senzorul de presiune ulei. Cred ca despre acesta ar fi vorba.
Asta se poate verifica simplu.
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut baieti.Sebage eu am lovit baia acum cativa ani in urma si am mers cu masina cativa km asa si imi aduc aminte ca mi s-a aprins martorii de la presiune cel cu rosu si de la ulei cel cu galben.Acum stau si ma intreb care ar fi cauza ca acel fir e asa in plus,sa fi facut niste mecanici vreo smecherie atunci cand am avut acea problema sa numai fie vreo problema cu martorul de presiune?Masina merge nu am avut probleme cu ea de atunci de cand am rezolvat problema cu baia de ulei.Cum as putea verifica daca e de la senzor?sa desfac plasticul cprin care trec firele si sa vad daca este firul?


Stima!
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sub filtrul de ulei este o mufa care banuiesc ca e cea de presiune de ulei si se vad 2 fire care ies din ea,practic firul coboara pe langa joja si e acoperit de un tub din plastic,firul ala galben cu albastru e izolat se vede ca din fabrica ca la extremitati are pus silicon.Martorul de presiune ulei cel cu rosu se stinge ultimul impreuna cu cel de la noxe(cel care se aseamana cu un elicopter si se afla in ceasul de kilometraj)

Stima!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR