Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • IIulian923

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Salutare.As dori sa știu și eu dacã ma puteți ajuta intr-o problema.Am un opel astra h 1.8 benzina 140 cp cod motor z18xer,în urma cu 2 luni mi sa spart racitorul de ulei.Am fost la service și am schimbat racitor de ulei,termostat,radiator antigel,bușonul de la vasul de antigel și vasul de antigel.Dupa ce am schimbat aceste piese la 200 de km sa crãpat furtunul la vasul de expansiune,lam schimbat pe loc completat iar cu antigel și dusa masina la service deoarece temperatura antigelului îmi stãtea ridicata la între 99-108 grade în timpul mersului cu AC pornit.Sa dat jos chiuloasa am dus-o la verificat și planat.Sa luat foarte puțin din chiuloasa și garnitura de chiulaoasa a fost pusa standard.Dupa ce sa montat chiuloasa cu garnitura noua masina în timpul mersului îmi sta antigelul la 99-106 grade indiferent de cât de tare sau încet merg.Ajung a doua zi iar la service schimbat pompa de apa noua skf,termostat,plus senzorul din radiatorul de antigel,schimbat antigel cu ravenol otc care are punctul de fierbere la 175 de grade dar la masina temperatura antigelului sta la fel de ridicata,iar unii mecanici spun ca este normal ați mecanici spun ca nu este normal sa am asa temperatura mare.Va rog din suflet dacã îmi puteți spune dacã aveți idee de la ce ar putea fi,vreau sa va spun ca înainte sa mi se spargã racitorul de ulei masina în timpul mersului nu îmi ajungea temperatura decât la 96 de grade maxim.Multumesc din suflet


MODEL: Opel astra h
MOTOR: Z18xer 140 cp

LOCATIE: Dambovita
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Ai zãpãcit motorul ãla și ți-ai dat și gaurã-n pungã...
Nu știu cum îți stãtea temperatura lichidului de rãcire la 96grd C, înainte de cheltuialã...poate ușor obosit termostatul...dar temperatura actualã(99-108grd C) este absolut normalã, așa e fãcut sã funcționeze motorul ãsta, mai ales cu A/C pornit și pe cãldurile astea...
Nu mai umbla la el, dã-i pace!
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Înainte sa cheltui atâția bani trebuia sa intri puțin pe forumul asta sinsa citești ca majoritatea motoarelor pe benzina de pe astra h au temperatura de lucru peste 100 de grade..
Greșeala ta era sa o fac si eu cand am cumpãrat mașina datorita unui "mecanic" noroc ca m am interesat înainte.
Masina ta nu are nicio problema, la temperatura asta lucreazã ea.
  • IIulian923

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Sincer va mulțumesc frumos pentru rãspuns.Sa știți ca mam documentat înainte și am vãzut ca temperatura de lucru este mai ridicata,dar mecanicii mau bãgat în boala ca îmi tot spun ca nu este normala sa stea temperatura asa ridicata decât la ralanti nu în timpul mersului,sincer mam mai liniștit acum,va mulțumesc încã odatã
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Stai liniștit ca si eu am schimbat termostatul, rezistenta aia cu arc de pe ventilator si urma chiulasa daca nu ma documentam si ma luam dupa mecanic. Ca "nu e normal sa stea asa mare temperatura, trebuie 90 de grade"
Noroc ca am cautat înainte pe aici ca altfel fãceam ca tine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR