Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • deleted-153710

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Salut,

Cunoasteti "problema" cu ambreiajul subdimensionat la Insignia B motor B20DTH manuala? Zic problema ca am inteles la service ca ar fi cateva

Am luat masina de la fostul proprietar cu kit-ul de ambreiaj schimbat (pe la 35-40k km), am zis ca a fost ceva din fabricatie, l a schimbat complet nu mai sunt probleme.

Iau masina anul trecut in vara, iar prin toamna (masina inca in garantie pana in Decembrie) ma lasa ambreiajul la podea. Merg la reprezentanta imi schimba doar rulmentul de presiune.
Revin in 2 luni cu probleme la treapta 1, foarte rar nu pot baga in treapta 1 sau uneori pur si simplu nu intra si sare schimbatorul. Verifica ei cica nici o problema. Intre timp se duce garantia.

Ma aflu acum in situatia in care efectiv la 8 din 10 situatii de plecare de pe loc nu pot baga in treapta 1. La reprezentata dau vina pe modul de condus si nu si asuma nimic, iar sfatul de la alt service este ca trebuie schimbat iar tot kitul.

Masina are 75000km si mi se pare putin absurd sa fiu deja in situatia de a schimba a 2a oara kit-ul de ambreiaj.
Tin sa mentionez ca prin bucuresti am alta masina, iar cu asta circul mai mult exterior+naveta de aproximativ 50km

Ceva situatii asemanatoare/pareri?


MODEL: Insignia 2018
MOTOR: B20DTH
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am avut o problema aproximativ similara cu o insignia A20DTH. Initial am schimbat tot kitul de ambreiaj deoarece îmi batea volanta. Am cumparat kit Sachs, dar fara rulmentul de presiune, deoarece la momentul respectiv nu era pe stoc. Cei de la service au dat comanda si mi-au pus ei un rulment de producator. Dupa jumatate de an ramanea pedala la podea, trebuia sa o ridic eu. Cateodata nu intra bine in viteza si in ultima faza chiar foarte greu o puteam scoate din viteza. Dupa ce am schimbat din nou rulmentul si mi-au pus tot Sachs nu am mai avut probleme. Au trecut deja vreo 4 ani de atunci si nu am mai avut probleme de genul asta.
La tine problema pare sa fie clar de la rulmentul de presiune, dar ar trebui sa estimezi cam cat de uzat este ambreiajul si mai ales volanta. La modelele astea cu volanta cu dubla masa am observat ca se strica volanta inainte sa de duca ambreiajul propriu-zis. Costul manoperei ar trebui sa fie aproximativ acelasi daca schimbi doar rulmentul sau kitul cu totul. Problema este intr-adevar costul ridicat al kitului complet.
  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR