Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Dupa o perioada lunga in care comutatorul de caldura a stat doar pe rece se pare ca masinuta nu mai vrea sa bage caldura.
Corsa C, 2004 Z17DTH.

Furtunele care intra in radiatorul de habitaclu sunt reci daaaar :

Dupa ce am invartit mai vartos de comutatoarele de temperatura si pozitie aer a inceput brusc sa bage caldura la greu.
Pare ca problema ar fi de la comutatorul de pozitie aer (nu inteleg ce legatura are), pentru ca in momentul in care a ajuns pe pozitia de aer prin grilele frontale baga cald, sau race daca comutam pe rece.
Dupa ce l-am mai butonat de cateva ori a tot facut figuri, ba merge, ba nu mergea....
Acum nu mai merge.

Va intreb, pe langa clapeta de aer, are cumva si vreun robinet menit sa inchida circuitul in radiator, atunci cand e setat pe rece?

PS. Inca o intrebare - are cineva idee cum se scoate panoul de control ventilatie/ac ? Asta e oricum compromis si n-am reusit sa-i scot decat fata....


MODEL: Corsa 2004
MOTOR: Z17DTH
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ai sarita o clema care tine camasa cablului pe loc ,ca miscarea sa nu poata fi pierduta .
Adica practic se pierde cursa spre cald ,cablul miscandu se odata cu camasa lui.
Nu exista robinet din cate stiu dar la o vectra b am gasit robinet cu baypas acum mult timp.
Furtunele trebuie sa fie calde tot timpul, poate ai returul infundat partial sau chiar caloriferul partial infundat si turata mai forteaza ceva.
Daca clapeta lucreaza bine ,schimba caloriferul daca problema persista
  • ValiBC

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Ziua buna !

Si eu sunt adesea nestiutor si frustrat de starea vizibilitatii din cauza setarii incorecte banuiesc eu , a dezaburirii. Am incercat si cu circulare si cu recirculare aer, pornire fara ventilator dimineata, fara sa fortez aerul dinauntru cu butonul dezaburire ON - apoi cu temperatura spre jumate, iar aburire parbriz si geamuri am avut... Abia la o pornire a A/C s-au mai dezaburit. Va rog cand aveti timp si pentru mine, descrieti-mi aratati-mi cum sa potrivesc butoanele...offf...Multumesc din inima !
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Primul pas ar fi înlocuirea filtrului de habitaclu dacă nu a fost înlocuit în toamnă. Cumpără varianta cu cărbune activ.
După ce pornești motorul așteaptă 1-3 minute ( în funcție de temperatura de afară) și apoi pornește dezaburirea fără recirculare prin apăsarea butonului cu simbolul parbriz, dacă este echiparea cu AC manual ventilația pe treapta 1 direcționat aerul pe parbriz.
Repet prima condiție filtrul de habitaclu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR