Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
Solutie
  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Revin cu o problema la care nu-i dau de cap, nicicum, in fiecare dimineata sau dupa 5 - 6 ore de nefolosinta, masina porneste greu, dupa ce merg circa 15 km, masina porneste mai bine, o sa pun mai jos cateva videoclipuri.

Am fost la N mecanici si nimeni nu-i da de cap, am pus tester, nu mi-a iesit nimic.

Am schimbat carcasa filtru motorina, senzor vibrochen, senzor turatie, debitmetru este testat, electromotoru nu l-am testat inca dar mi-a spus un mecanic ca el invarte bine, presiune pe rampa - (retur) vine motorina, rezervorul a fost curatat, am pus contactul si am vrut sa vad daca se aude pompa, dar nu se aude, am inteles ca la acest model 1.7 Z17DTL 80 HP, pompa porneste abia dupa ce porneste si motorul, nu stiu ce sa spun acum, bateria testata de 2 ori la fel si incarcarea, injectoarele au fost testate , valorile au fost bune - (-0,6 , -0,4 , -05, +10) chiar nu stiu ce sa-i mai fac, uneori dau la automat pana cred ca se duce electromotorul ca alta varianta de a o porni, nu am.

M-am gandit ca masina fiind veche, ori sa nu aiba compresie, ori sa piarda presupune pe instalatie, iar eu dand la automat, masina sa faca presiunea necesara iar cand presiunea ajunge la acea valore, ea sa porneasca.

Am mai gasit ceva pe net, daca masina ar porni cu spray, inseamna ca problema este la alimentatie, furtune, presiune etc, daca nu porneste cu spray, asta inseamna ca este o problema electrica.

Aici am o intrebare pentru voi, am gasit ceva ca la motoarele common rail spray ul ar afecta , nu stiu exact ce, doar am citit, puteti sa-mi spuneti daca ar fi o idee buna sa fac acest test?

Aici este link de la video cu prima pornire - https://youtube.com/watch?v=evBq0Ek4mGk


Aici este link de la video cu pornire dupa 15 km - https://youtube.com/shorts/QjIfGIciUpo


MODEL: Astra 2005 DTL
MOTOR: 1.7 cdti 80 hp / 59 kw

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
" valorile au fost bune - (-0,6 , -0,4 , -05, +10) " La ultimul injector ( 4 ) ca valoare este ca si cum nu l-ai avea , e blocat complect . Incepe cu el ( reconditionat sau schimbat ) , sau probleme in mufa lui . Curata-i contactele din mufa cu spray de curatat contacte pentru inceput si vezi dupa aceea daca valoarea ramine aceeasi .
  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Asa mi s-a spus legat de valori, nu sunt in cunostinta pentru a sti, in legatura cu mufele de intra-n injector, primele 2 mufe - valorile -6, -4 sunt murdare de ulei insa injectoarele 3-4 sunt curate, fara ulei, tin sa mentionez ca masina nu tremura in mers, nu am nici o problema in mers, doar cu pornirea iar valorile au fost luate in timp ce masina era la relanti.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Acum după ce am citit și celelalte mesaje concluzionez că:
Poblema este încărcarea și bateria!
Skip ads

  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
intr-adevar, am avut probleme cu alternatorul, bateria moarta, am pus pe redresor bateria si alternator schimbat, aceeasi problema, am facut testul cu pedalele, printre care o eroare era legata de senzorul de temperatura, sunt sanse sa am senzorul stricat iar temperatura din bord sa fie buna? sau este o alta posibilitate? multumesc frumos
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu. Dacă temperatura din bord este bună, senzorul este bun!
  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
atunci chiar nu stiu, cu baterie noua pusa pe masina, tot porneste greu, invarte dar nu vrea sa porneasca, cand imping masina, porneste foarte bine, nu zdruncina nimic
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu OpCom, verifica dimineata cand cuplezi demarorul:
- turatie demaror
- presiune rampa comuna

Revino cu rezultatele.
  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
am facut o diagnoza, mi a iesit cod eroare U2201 - din ce am inteles este de la carcasa filtrului de motorina, acum sa l schimb si sa aflu
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ai face bine să respecți indicațiile primite, dacă tot ai cerut ajutor...
Codul ăla de eroare, dacă e corect, NU ARE NICIO LEGĂTURĂ cu ce spui tu(probabil unitatea audio nu este originală):
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=150852
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=154024
https://gmtis.ntweb.ru/tis/r.../92439043.ro.html .
  • alex_zr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Așa cum a spus și colegul mai sus, trebuie verificată cu Op-Comul presiunea din rampă (Rail Pressure - Actual) și comparată cu cea pe care se așteaptă calculatorul s-o primească (Rail Pressure - Desired)
  • Dsds

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2023

  • Mesaj Privat
PROBLEMA REZOLVATA , filtrul de motorina si cu inele etansare injectoare , scapa motorina si ulei pe acolo iar filtru de motorina era unul mai mare decat cel prevazut, o sa las un link cu filtru care trebuie, poate mai are cineva probleme de genu.
https://www.epiesa.ro/filtru...sprdt-3418277.htm

Filtru combustibil BOSCH 1457429656
Tip filtru: Insertie filtru
Diametru [mm]: 71,5
Diametru interior 1 [mm]: 36
Înaltime [mm]: 92
48 Lei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR