Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de vina sunt legile romaniei care permit un pusti de 21 de ani sa conduca asa ceva plus patroni care angajeaza oamenii necalificati de dragul de a le ramane niste banuti in plus
Skip ads

  • droso

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y 17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In ultimele 2 saptamani am facut un drum de ~1000km prin tara. In mare parte i-am facut pe europene si nationale. Tiristi care sa produca "probe de maiestrie" nu am vazut. In schimb nu treceau 10 min in care sa nu franez sa las pe cate un "destept" cu masina de la taticu sau cu 200 CP sub capota sa intre dupa cate o depasire "la mustata". Cum spuneau unii: "Soferul bun nu e cel care nu face accidente ci, (virgula)cel care evita accidentele produse din vina altora"
Numai drumuri bune.
  • bobo32

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:de vina sunt legile romaniei care permit un pusti de 21 de ani sa conduca asa ceva plus patroni care angajeaza oamenii necalificati de dragul de a le ramane niste banuti in plus


scuza-ma... dar cred ca 21 de ani este limita pentru categoria D... la 18 ani poti sa-ti iei linistit C+E si sa brazdezi drumurile patriei cu mamutul dupa bunul plac Laughing

in alta ordine de idei, ca sa fiu on-topic: soferi de tir sunt de toate categoriile, la fel cum sunt si cei de masini mici, si taximetristi, si toate restul categoriilor care le vreti. de-alungul timpului am intalnit si care m-au ajutat in diverse moduri, si care era sa ma arunce in sant ca ii era greu sa se uite in oglinda sau se apuca de depasit si el cand eu eram pe la jumatate... pana la urma toti suntem oameni cu defectele sau nu.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
All Bandi a scris:Ce poate face un inconstient cu 70 tone de otel?
http://www.hunedoreanul.ro/...d=3&conf_uid=
Am trecut pe acolo la cateva minute dupa accident.

Tragic accident insa se pare ca nu soferul TIR-ului poarta intreaga vina.
Daca ai trecut pe acolo ai observat cu siguranta ca pe sosea ( DN7)la ora aia era un polei "sticla"; abia dupa producerea accidentului s-a imprastiat solutie pentru topirea ghetii. Apoi din declaratia soferului "inconstient"cum ii spui , a rezultat ca altul si mai inconstient cu o masina rosie cu numere straine ( un Volkswagen se pare) depasind tot ce avea in fata , facea slalom cand pe o banda cand pe alta si i-a virat brusc in fata; moment in care pentru a evita impactul cu acesta triristul a pus frana. De aici a urmat dezastru .
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Departe de mine gandul ca tiristul este singurul responsabil din punct de vedere moral. Sigur ca drumarii trebuiau sa imprastie material antiderapant cu atat mai mult cu cat poleiul se formase cu cel putin 2-3 ore inainte si tot pe acelasi sector de drum mai avusese loc un accident pe care l-am vazut la prima trecere. Ne-am si amuzat putin pe seama politistilor cu acea ocazie pentru ca un bulgar cu o platforma acrosase un italian cu un turism (ne gandeam cum s-or intelege). Si soferul care facea slalom are o parte din vinovatie dar toate astea nu-i scuza tiristului inconstienta de a apasa pedala de acceleratie mai mult decat permit conditiile meteo.
Daca tu consideri ca a condus preventiv in conditiile in care a mers cu remorca de-a latul cateva zeci de metrii, atunci .............
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Baiatul ala s-a speriat de ceva si a pus frana , (posibil de masina rosie de care spune doru_a)s-a infipt in pedala de frana si de aici a patit toata nenorocirea. Cred ca si lipsa de experienta l-a terminat.
A patit cam ca acest camion(partea a doua a filmului.), dar asta era doar un test, si nu pe sosea.
http://www.youtube.com/watch?v=TXUGGRc7T2o asemenea masini daca le scapi de sub control nu ai ce sa le mai faci.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@all bandi ; nu vreau sa ma dau "scula pe bascula", pardon pe TIR cu toate ca am ceva experienta insa nu calci pedala de frana in functie de cat iti permit conditiile meteo ci o calci in funtie de necesitatile care o impun sa fie calcata. In caz de polei pe cat posibil nu o calci , utilizezi frana de motor. Un TIR mai ales cum era acela incarcat cu x zeci de tone de marmura sa fi fost tata soferilor si nu-l stapanea.
Nu vad legatura cu condusul preventiv si remorca de-a latul. Daca ai vazut filmul de mai sus ai observat ca asta e tendinta de a fugii seaua in lateral la derapaj pe polei, iar daca masa inertiala e mare cu atat distanta de oprire e mai lunga. Ce intelegi prin condus preventiv? Ca a incercat sa evite tamponarea cu cel ce i-a taia fata, si care poate acum doarme bine mersi ca n-are un om pe constiinta?
Posibil ca lipsa de experienta,sperietura sa-l fi determinat sa piste pedala de frana in loc sa incerce o frana de motor. Sau poate trebuia tamponat smecherul cu masina rosie? Tu ce ai fi facut?
Sa nu se inteleaga ca ii iau tiristului apararea. dar consider ca sunt anumite circumstante de care trebuie sa tinem cont .
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
http://www.trilulilu.ro/morocos/5cca1024d3a8ff chiar ca vin tirurile ... sau poate trebuia pusa la "sa ne descretim fruntile" numai cu asa ceva nu prea poti descreti Smile
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am citit posturile voastre de pana acum si in mare parte sunt de acord cu ele , insa concluzia mea este alta :
Vina din pucntul meu de vedere se imparte in doua :
a) a infrastructurii din Romania . Am observat ca cel mai bine circul pe soselele din Romania , constant cu consum de combustibil bun , in zilele de Craciun si Paste , duminica si in zilele de restrictii pt traficul greu . Mergeti pe Buzau - Ploiesti si o sa intekegeti de ce . Mergeti pe Brasov - Tg Mures si o sa vedeti ca am dreptate . 120 , apoi 60 . Coloana 5 minute . Fortat masina . Iar 120 . Iar 60 .Si tot asa . Daca plec de la Brasov la Mures si merg cand cu 150 , cand cu 60 fac acelasi timp ca pe 30.12. cand nu erau tiruri si am mers tot drumul 80 - 100 constant .
Una peste alta am incercat sa fac cativa metri cu un Actros intr-o curte imensa si e clar ca e greu sa mergi cu tirul intr-o tara cu infrastructura Romaniei

b) a doua vina o purtam noi locuitorii acestei tari . Care e frumoasa dar pacat ca e locuita . Cel putin , in afara de Ardeal care in majoritate nu se incadreaza la aceasta categorie , suntem niste tarani prosti cu aere de smecherasi care stim sa depasim coloanele ca deh imi permit si am cu ce , care aruncam din mers pachete de tigari pe geam , etc, etc.

Doua exemple :
Un amic de al meu era parcat in Sibiu si a bagat o cutie de suc sub masina . Si a venit un sibian si i-a spus s-o ridice mai repede ca aici suntem in Sibiu , nu in Bucuresti !
Sau daca mergi pe DN1 cabrio , soferii de tir in majoritatea lor au o mare placere cand trec din contrasens : sa te claxoneze Laughing ! Au impresia , la cat de retardati sunt unii , ca se aude mai rau la tine claxonul decat la o masina care are un geam deschis ! Sau alta moda daca stai in coloana sau la semafor este sa accelereze masina ca sa te umple pe tine de fum ca esti cabrio .... Very Happy Solutia : cred ca voi emigra
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ca sa citez un sofer de taxi mai inaintat in varsta: exista soferi si exista conducatori de masini. pan acu n-am avut probleme cu tirurile pe traseele pe care merg, chiar de cateva ori m-au ajutat. dar fiecare padure are uscaturi Smile
  • VLAD90

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
In legatura cu tiristi nu stiu ce sa zic in mod cert sunt cazuri si cazuri in Bihor is plin de tiruri dar rar accidente in care sunt implicate e drept cand sunt e prapad dar mai exact azi vara drum catre Oradea mai exact Beius - Oradea coloana in fata Un cotet de dacie si o soferita in coloana era un tir rosu care satul sa mearga cu 40 la ora in afara localitati a intrat in depasirea vreau sa spun ca era super profesionist depasea masina cu masina fara sa puna in pericol pe ceilalti asa sofer mai greu dupa parerea mea soferi de rabe is cei mai naspa pe drumuri se tin pe mijlocu drumului semnalizeaza aiurea daca semnalizeaza
  • VLAD90

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si inca cv o firma din judet angajeaza soferi de tir daca stiu sa parcheze cu spatele pe o rampa si daca stiu sa se incadreze in sens giratoriu mi se pare anormal ca sa ii dai un mamut unuia dupa criteriile astea
Skip ads

  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai poate se presupune ca acel sofer a obtinut permisul pe categoria respectiva in urma unui exact la care si-a evidentiat indemanarea.
Cat despre soferii de rabe...sincer eu as interzice acele vehicule deoarece ele in sine mi se par niste masinarii greu de manipulat si unsafe pentru toata lumea.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu te-as pune pe tine de curiozitate sa parchezi acel tir pe o rampa si pe urma imi spui.la ora actuala 50%dintre soferi de tir nu le reuseste din prima.iar cu incadratul intr-un sens giratoriul pot sa-ti spun ca aproximativ 80% dintre participantii la trafic nu stiu sa se incadreze intr-un sens giratori,crede-ma ca stiu ce vorbesc.zilnic ii vad,ii evit si ma bufneste rasul de cat de "soferi sunt".pt majoritatea sentul giratoriu e o necunoscuta totala
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai cam asta se cere la angajare in romania,(si nu numai in romania) sa stii sa tragi la rampa cu spatele ca sa nu agati-rupi prelate, oglinzi si sa nu inozi masina.
De mers pe sosea e mai simplu, remorca vine dupa tine Laughing , doar la depasiri trebuie mai multa atentie!
Cat despre sensul giratoriu naniacostin are dreptate, dar nu stiu daca chiar 80la suta sunt cu necunoscuta totala.
  • dr
  • **
  • 98 mesaje
  • din 06 Nov 2007
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • dr

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Intr-un fel te incadrezi pentru un viraj (inclusiv sens giratoriu) cu un autoturism de maxim 4 m si in cu totul alt fel cu un autotractor cu semiremorca de 12 m. Virajele se iau larg pentru a nu urca rotile din spate pe trotuar, unde pot fi pietoni. In viraj urma rotilor semiremorcii este destul de departe de urma rotilor autotractorului.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
aproximativ 1.5m in interior la cele cu sa.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Un topic in care nu s-a mai scris de mult si trebuie readus la viata.
Azi, am facut un drum catre Sibiu. In apropiere de Sebes, mai exat unde este radarul acela fic cu rol informativ, venind dinspre Orastie, ajung 3 tiruri. Ultimul avea numere de bulgaria, cel de ma mijloc de Sibiu iar cel din fata mi-a scapat ulterior din vedere. Acel prim tir, mergea mai incet decat urmaritorul de Sibiu. La un momentdat, cand s-a eliberat putin traficul de pe sensul opus, am depasit tirul bulgaresc si incercam sa ma dumiresc daca voi avea sau nu timp sa-l depasesc si pe cel de Sibiu dar cum vazusem ca vrea si el sa depaseasca celalalt tir, am stat cuminte. Bine am facut ca acesta a incepus manevra de depasire desi era evident ca nu are timp intrucat din fata venea un logan alb. Cand am vazut ca nu are nici o sansa sa treaca toate 3, am redus viteza spre disperarea bulgarului. Norocul loganului a fost un drum lateral, pietruit, unde a putut sa se refugieze. Ghinionul sibianului a fost ca loganul era al politiei, echipat cu radar. Cap de creta a intors imediat dupa ce a trecut si tirtul depasit (asta a oprit de frica si asa am trecut si eu de el in spatele loganului) iar in Sebes, in parcarea de langa giratoriu, a reusit sa-l opreasca.
Sper din tot sufletul ca macar in urmatoarele 3 luni sa nu-l intalnesc pe sibian pe strada ca poate nu am noroc de un drum lateral.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR