Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut
La masina din semnatura , Astra F Caravan 1996 ,motor X14XE 16 Valve , pot umbla la fulie, fara sa golesc instalatie de freon ,sau trebuie sa dau jos compresorul ? (siguranta termica arsa... )
Cu multumiri,toate cele bune.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate stiu, este compresor Harrison, fulia iese greu (trebuie presa speciala), te sfatuiesc sa descarci instalatia, sa dai jos compresorul si sa lucrezi pe banc.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, daca trebuie presa speciala ,am sa descarc instalatia.
Toate cele bune...
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Dupa cate stiu, este compresor Harrison, fulia iese greu (trebuie presa speciala), te sfatuiesc sa descarci instalatia, sa dai jos compresorul si sa lucrezi pe banc.

Cand spui ,,presa speciala ''te referi la una dedicata compresorului Harrison, sau merge orice fel de presa rulmenti , care sa aibe, diametrul fuliei ?
Toate cele bune..
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Este o presa care trebuie sa se potriveasca la filetul fuliei ca sa o poti scoate.

Imaginea este orientativa, nu stiu daca acesta e filetul fuliei.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc ! Poza face mai mult decat 100 de cuvinte....
Toate cele bune.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
O intrebare...
Pozele din descrierea tutorialului ,de la inceput, nu se vad , (este numai spatiu gol, fara poze ...) cel putin la mine .
Nu exista acele poze ,sau nu le pot vedea doar eu ?
Toate cele bune
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Acele poze au existat, acum se pare ca nu se mai vad, de ce, nu stiu. Poate Adminul poate face ceva. Sau poate Mikyboy le mai pune odata.
Skip ads

  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Cum spuneam si mai inainte :
,,O poza face cat 100 de cuvinte ''
Ar fi minunat, sa fie puse din nou ....
Cu multumiri anticipate. Toate cele bune.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Platanul la Harrison se scoate cu o presa speciala si tot cu presa se pune la loc. Nu e pe canelura ca la Delphi sau Sanden, ci este pe pana si asamblat fara joc, cu strangere. Bobina la Harrison, nu cred ca are siguranta termica, e compacta nu am vazut asa ceva.

Abia astept sa desfac compresorul (bobina intrerupta ) sa vad ce gasesc....
Toate cele bune.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am demontat compresorul de pe masina ,ai dreptate este , http://i47.tinypic.com/atr7nd.jpg ,Harrison...
Vreau sa stiu daca polaritatea este cea insemnata de mine cu rosu,....
Problema este, ca nu cupleaza suficient bobina ,practic patineaza ...
Astazi am sa-l desfac sa vad de ce,, patineaza ''
Nu stiu daca polaritatea indicata de mine este corecta (cu polaritatea asta l-am incercat )
Toate cele bune .
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ce ai notat tu, nu-mi spune nimic. Vezi pe cupla de pe instalatie, unde ai firul maron, acela este masa (-).

LE: Se pare ca ai nimerit polaritatea, am verificat la cupla mea cu care incerc bobinele. Altfel ardeai dioda!
Skip ads

  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pentru cei cu compresoar Harrison (la Astra F Caravan 1,4 , 16v, motor X14XE din 1996) , este bine de stiut ca acesta nu are:
---siguranta termica ...
---dioda comutatie ...
Multumim pentru pozele, de la inceputul tutorialului , puse din nou....
Alta viata...
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Acesta este compresorul :
http://i47.tinypic.com/atr7nd.jpg
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur? Daca tu nu ai gasit-o, nu inseamna ca nu exista. Trebuia sa faci poze de detaliu la bobina, daca ai demontat fulia. O sa vad eu cand desfac compresorul de la Tigra fiicei mele.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Cu polaritatea din schema, am alimentat prima data si nu mi-a ars nimic ,ma refer la DIODA , ( daca aveam dioda trebuia sa ,,puste '', sa se arda ,pentru ca era alimentata invers. (polaritatea din poza )
In poza mea, polaritatile sunt puse invers (maron corespunde cu + din poza. ,,(Vezi pe cupla de pe instalatie, unde ai firul maron, acela este masa (-)'' Dupa cum bine ai spus si tu .
Am alimentat-o invers, fata de poza si merge foarte bine, dupa ce am curatat-o de rugina si am spalat-o bine.
P.S
Te rog daca poti corecta, polaritatea din cele doua poze ,ca sa nu inducem lumea in eroare, ti-as fi recunoscator .
Toate cele bune.
Am vrut sa fac poze dar aparatul era descarcat si ma ,,ameninta'' o ploaie zdravana...
Cu multumiri pentru, raspunsuri ....
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti,

Am citit tot postul de la prima pagina pana la ultima , dar nu am gasit nimic care sa aiba legatura cu problemele legate de AC-ul meu situatia se prezinta cu
umflaturi si ceva gauri in buget Laughing am achizitionat aceasta masina adica Opel Corsa C 2003 1,2 anul trecut prin decembrie , am trecut prin niste etape ca tot omul gen distributie , revizie etc ...Zilele trecute am ajuns la frane ... urmeaza bucsaraie , amortizoare si multe altele deh m-am gabrit asta este alta poveste ,nu vreau sa plictisesc pe nimeni cu problemele mele ieri fiind un pic mai cald cand m-am suit in masina am zis sa pornesc AC-ul ca doar face parte din dotarea masinii si supriza nu mergea Shocked mi-am luat inima in dinti si cu ultimi banuti din buget am zis sa merg sa rezolv cu aerul ca vine vara si o sa fie tare nasol , la service urmand sfaturile mecanicului am incarcat instalatia cu freon pentru ca nu avea deloc dupa care au urmat alte etape sa vada daca sunt scurgeri sau alte probleme am pornit masina am cuplat butonul AC si nimic , cand apas pe buton motorul intra in sarcina adica se aude cum se tureaza putin dar aerul nu se raceste , dupa 5 minute ne-am uitat la tabloul de sigurante de la motor, am depistat siguranta din pozitia 31 arsa am schimbat-o dupa care am reincercat sa pornesc aerul conditionat aceasta sa ars instant , am masurat curentul la mufa compresorului si parea ca primeste curent ( DE SPECIFICAT nu sa masurat la compresor nimic din cauza motorului care era foarte cald ) . Curios este de ce se arde acea sigurnata cand cuplez AC -ul.... Ce pasi ar trebui sa mai fac in cazul acesta , as dori si o recomandare catre un service specializat .

Va multumesc ,
  • corsagsi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am uitat ceva foarte important a fost pus si testerul pe ea si a dat o eroare la Releul de AC mai multe detalii nu cunosc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie blocat al doilea ventilator de pe radiatorul de clima daca ai...
undeva este un scurt si de aia se arde siguranta...
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sau bobina compresorului e in scurt si a busit si releul de AC. Masoara rezistenta bobinei in cupla compresorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR