Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • corsar81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ar fi interesant de stiut daca a avut cineva ceva probleme cu ei ....mai serioase Smile)...
Si poate face un top de magazine cu piese Opel, din Bucuresti.
De asemenea ar fi iarasi interesant un top de producatori de piese pt Opel.
De ex. trebuie sa-mi iau bielete directie si capete de bara si nu stiu ce sa aleg.

Multumesc, numai bine
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Parerile despre auto a sunt impartite -eu cumpar de la ei de 4 ani si nu au fost probleme.....
  • OctavianM

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
In legatura cu Auto A, eu cumpar de la ei piesele si consumabilele de care am nevoie de vre-o 2 ani si sunt foarte multumit de serviciile pe care le presteaza.

@Daniel: In legatura cu faza pe care ai mentionat-o mai devreme...intr-un fel mi se pare normal. Cel putin din 2 puncte de vedere:
1. Din punctul de vedere al clientului: Daca tot ai venit pana acolo si ai vazut ca nu are decat o parte din catitatea produsului pe care il doreai ti-a fost sugerata o alternativa. In opinia mea e mai bine decat sa iti spuna "Nu avem!" si sa te trimita la plimbare. Daca vroiai doar un anumit produs pe care ei nu il aveau in stoc puteai sa il comanzi si ti-i aduceau, cel putin asa fac eu.
2. Din punctul de vedere al vanzatorului, scopul firmei este comerul, deci sa isi vanda produsele aflate in stoc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand eu ii spun domnului ca NU VREAU GM, nu are rost sa insiste. Atat.
Plus ca in ziua de azi sa nu poti plati cu cardul, e inacceptabil.

In rest au fost ok. Sunt doi tipi acolo. Unul mai slabut, altul mai plinut ( si ma inalt). Cel de-al doilea mi s-a parut mult mai ok, mult mai amabil. Am comandat cate ceva la el si mi-a adus foarte repede. Preturile sunt intradevar bunicele.
Skip ads

  • corsar81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Auto A are probleme mari la comenzile online, iti raspund peste zile intregi.
- am cerut on line bielete si capete SWAG, dupa 4 zile sun si imi raspund dupa alte 2 zile.
- imi dau un pret online alt pret(mai mare) la tel.
- le cer o lista cu producatori de asa ceva imi raspund dupa 4 zile si in email am decat o oferta cu un producator.

Deci VARZA - altadata am luat niste amortizoare Blistein, destul de ieftine (5 mil. toate) dar nu prea au fost bune. Cele de spate nu se poatriveau bine.
Eu nu le recomand.
In rest sunt buni.
Laughing
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
intradevar...a fost o perioada de vreo 3-4 luni cand am avut ceva probleme cu unul dintre baieti(care ulterior a fost data afara)...nu intru in detalii pt ca nu vreau sa ma disculp...insa ce nu-mi place la comentariile de mai sus, este faptul ca se aduc unele acuze fara temei solid, acuze care pot fi interpretate eronat de utilizatorii acestui forum...

*corsar81

probabil ca atunci cand ai cumparat amortizoarele Bilstein ti s-au oferit macar 2 variante si ai optat pt cele mai ieftine, pt ca Bilstein prezinta cel mai bun raport calitate-pret...nu te-a obligat nimeni sa le cumperi...in primul rand, pe site ai cateva variante de piese diferentiate de marca si pret...puteai sa alegi singur ce vrei sa cumperi...in al doilea rand nu fabric eu acele amortizoare ca sa imi pun capul la bataie pt ele...eu doar le vand...nu mai spun ca toate piesele au garantie si daca erai un om de buna credinta, veneai frumusel la magazin, sau dadeai un tel si rezolvam problema, fara sa arunci acum cu noroi...
...ma cam indoiesc ca ti s-a dat un pret mai mare la acelasi produs(aceeasi marca) fata de pretul de pe site...in cel mai rau caz ti s-a oferit o alternativa mai scumpa din cauza faptului ca cea de pe site nu mai era disponibila spre vanzare

Pe site scrie MARE SI CLAR ca orice reclamatie si suestie este bine venita pt a indrepta greselile in timp util...nu dupa luni de zile...la urma urmei suntem oameni si gresim...

si inca ceva...multumesc de calificatul acordat - "VARZA"...poate implementam acest produs printre piesele auto, cine stie... Smile

*Daniel

nu te-a bligat nimeni sa cumperi GM ...era doar o recomandare...eu folosesc GM si sunt f. multumit de el...in realitate este ulei Mobil, din cate stie eu...
si inca ceva.... nu se poate plati cu cardul pt ca inca nu am gasit o solutie buna la aceasta problema, eu fiind dezavantajat de faptul ca sunt intr-un subsol de cladire si domnii de la "telefonie"(nu dau nume ca nu e frumos) nu vor sa-mi instaleze linie telefonica acolo...iar varianta GPS cade pt ca nu am semnal...urmeaza in viitorul apropiat sa implementam si acest serviciu de plata cu card.

va multumesc pt critici si va doresc numai bine
  • cristian_

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sunt client Auto A . Mie mi se par ok. Au preturi bune . S-a intamplat sa nu aiba pe site o marca a unui produs , dar la magazin l-am gasit( e vorba de bujii incandescente , pe site aveau o marca destul de scumpa , in magazin au avut bosch, cu 20-25lei mai ieftine decat cele de pe site)
Au fost super draguti ca au acceptat sa-si tina piesele blocate aiurea , pentru ca nu stiam ce sistem de franare am pe opel si au fost de acord sa imi lase placutele pentru ambele sisteme , acceptand returul celuilalt set dupa max o saptamana.

Din cate imi amintesc au raspuns in max 24 h de la comanda.

Astept reducere 10% pentru laude Very Happy Laughing
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Saptamana trecuta am cumparat debitmetru Bosch origainal pentru motor Y22DTR (il aveau pe stoc) la jumatate de pret fata de alte magazine. Baietii sunt OK. Sarbatori fericite celor de la AUTO A si membrilor CLUB OPEL.
Skip ads

  • corsar81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cand am cumparat amortizoarele Bilstein, nu m-a obligat nimeni ...este adevarat, dar eu am intrebat daca sunt ok si am avut pribleme cu ele....
eram dispus sa dau mai mult pe Boge, daca mi le recomanda ca sunt mai bune....amortizoare le cumperi poate pentru 3 ani, nu e o piesa nici ieftina, nici prea putin importanta.
Eu apreciez ca, mi s-a oferit o varianta mai ieftina cu 1-2 mil per total; dar mi-a stat inima cand am obs la service ca alea de pe spate sunt mai scurte, nu au tamponul de plastic suficient de gras, samd.....adica am fost nevoit sa fac din 4 , 2 bune....
Am mai semnalat, faptul ca nu au raspuns la comanda online: la prima au raspuns dupa cateva zile (in cateva zile gasesti in alta parte; de ex suni la auto karma si te servesc la 4 ace) Smile
si la a doua comanda online nu s-a raspuns deloc. Addica, de ce mai ai optiunea de comanda online, sau cerere de ofera online daca nu ti se raspunde.
In rest stiu ca aveti preturi bune, etc.....insa trebuie sa fiti atenti la detalii, pt. ca altfel va pierdeti clientii....
Bafta si Sarbatori Fericite!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
tocmai ti-am explicat mai sus...era mult mai simplu sa vii sa vorbesti cu mine si rezolvam problema in cel mai onorabil mod...nu sa aruncam cu noroi aiurea...ai facut cum ai crezut tu ca e mai bine si uite ce a iesit...urat pt ambele parti...in fine...sa n-o lungim aiurea...oricum ar fi, sincer, cu mare parere de rau, regret cele intamplate...iti doresc numai bine si sarbatori fericite iar daca vreodata ma pot recompensa fata de tine, te astept la magazin Smile

multumesc tuturor pt aprecieri si critici...tot timpul am ceva de invatat

cu stima, Ed
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
corsar81 a scris:Deci VARZA - altadata am luat niste amortizoare Blistein, destul de ieftine (5 mil. toate) dar nu prea au fost bune. Cele de spate nu se poatriveau bine.
Laughing

Esti sigur ca ai luat ce trebuie ? Cum nu se potriveau bine ?
Eu am luat de la baieti de mai multe ori. Au preturi bune, aduc comanda repede si se tin de cuvant. Aaaa , si o data am luat niste placute care nu se potriveau si mi le-au schimbat fara nici o problema.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:tocmai ti-am explicat mai sus...era mult mai simplu sa vii sa vorbesti cu mine si rezolvam problema in cel mai onorabil mod...nu sa aruncam cu noroi aiurea...ai facut cum ai crezut tu ca e mai bine si uite ce a iesit...urat pt ambele parti...in fine...sa n-o lungim aiurea...oricum ar fi, sincer, cu mare parere de rau, regret cele intamplate...iti doresc numai bine si sarbatori fericite iar daca vreodata ma pot recompensa fata de tine, te astept la magazin Smile

multumesc tuturor pt aprecieri si critici...tot timpul am ceva de invatat

cu stima, Ed


Apropo de asta, apreciez aceasta firma si sunt client dar de mult doream sa va fac niste sugestii pentru a ramane furnizorul meu nr.1.
In primul rand vreau sa va precizez ca raspundeti greu la telefoane si atunci cand raspundeti unul dintre baieti raspunde destul de acru.(rece) si nu mi se pare in regula deorece cred ca in principiu clientii sunt dupa acest forum si suntem un soi de prieteni. In al doilea rand de cateva ori mi s-a intamplat sa obtin o piesa destul de greu de la dumneavoastra din diverse motive. (e adevarat ca in ultimul timp nu s-a mai intamplat probabil ca problema era acel baiat pe care l-ati dat afara). in al 3 lea rand va recomand sa aveti mai multa incredere in anumiti clienti la telefon care comanda piese, stiu ca nu e ok sa ramaneti cu ele, ca mai sunt si neseriosi dar am preferat sa comand la alt magazin care m-a crezut ca o sa ridic piesa respectiva(am senzatia ca in ultimul timp s-a rezolvat si asta).
Acum lucruri bune: 1. preturile sunt in general cele mai bune, 2. pretul la ulei GM ma tine client fidel e cel mai bun de pe piata.
Mi as dori sa se rezolve cele semnalate si sa fie singurul magazin de la care sa cumpar fara a mai fi nevoie sa compar oferte.
Sincer, va spun aceste lucruri, ca o critica constructiva pentru ca va vad deschis la acest lucru si pentru ca suntem colegi pe acest forum.
Va urez succes in continuare si sarbatori fericite! Recomand acest magazin.
P.S. Ne vedem curand, la ulei ca am z16 si trebuie sa completez Smile
Skip ads

  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cu toate ca sunt client fidel al lor,si eu am intampinat ceva dificultati(ca si Corsar) in primirea unui raspuns prompt in privinta unor piese.
Toata stima pentru Eduard,. poate doar aglomerarea prea mare sau cine stie ce problema aveau de nu mi-au raspuns cererii mele decat dupa 24 ore.Asta a fost in primul caz,ca s-a mai intamplat o data, primit promisiune ca ma suna ei in legatura cu piesa (se intampla dimineata) si m-au sunat pe la ora 17.
Intre timp vazand ca nu primesc raspunsul, m-am orientat catre alt magazin unde am dat cat nu face pe piesa, dar am acceptat ideea pentru ca imi cam ardea buza si nu am avut ce face.
In rest piese ok preturi asemenea.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
*stocariu

acel raspuns "acru" a disparut si recunosc ca nu esti singurul care mi-a atras atentia... aceste observatii au inceput de la valizak apoi au continuat si de la altii...in final am luat hotararea sa-l invit la plimbare pe omul cu "muraturile" Smile ...apoi am gasit alt baiat mai de incredere si cu mai mult bun simt...imaginati-va ca au trebuit cam trei luni sa-l scolesc cat de cat ca omul nou ca sa faca fata la ofertele usoare...e un mic pas inainte, dar important...punand cap la cap cele 3 luni ale tipului nou cu scoala+cele vreo 5-6 luni ale celui vechi si cu mai putin bun simt , a trecut juma de an in care eu am cam pierdut...dar nu asta e important ci faptul ca au fost oameni nemultumiti din cauza acestui timp mort...credeti-ma pe cuvant ca nu e asa usor sa gasesti un om cat de cat capabil,care sa indeplineasca aceste cerinte intr-un mag de piese auto

...dar haideti sa va spun putin cum sta treaba ca sa intelegeti de ce uneori intarziem cu raspunsurile...politica mea este urmatoarea: "cel mai bun raport calitate pret si multumirea clientilor in ordinea sosita la magazin...nu fac discriminare intre cei de pe strada/tel/mail/mess si cei de pe forum, fara suparare...pe toti va respect in aceeasi masura...cel mai mult v-as ruga sa intelegeti ca vanzarea unor piese nu se face ca la "bacania din coltul strazii" unde cumperi un pachet de tigari si 3 bomboane...nu e deloc simplu Wink
...pt a reusi sa gasesti un raport calitate / pret bun, trebuie sa iei fiecare produs in parte si sa-l cauti la vreo 5-6 furnizori(in cataloagele noastre interne) pt a oferi clientului cea mai buna varianta...la un singur client se sta cam 10-15 minute pt a face o oferta adecvata...uneori si mai mult...ar fi foarte simplu , cand vine clientul in mag. sa-i dau un pret sa zicem "rulment roata febi = 30 lei" si sa scap de el, ...nu e asa simplu...clientul ala trebuie sa plece de la mine cu 2-3 variante pt a putea sa aleaga ce-i convine lui mai mult...ce-i drept sunt unele produse experimentate de-a lungul timpului pe care le recomandam, (filtre, ulei, distributie...etc)...nu neglijati faptul ca voi sunteti cat de cat familiarizati cu unii termeni din acest domeniu si imi este mai usor cu voi, dar imaginati-va ca vin o multime de oameni pt care masine este doar un strict necesar si habar nu au ce e aia o serie de caroserie...sa nu se inteleaga gresit, nu-i critic/judec...e ceva normal...si eu daca as fi in locul lor poate as proceda la fel...cu acesti oameni e f greu pt ca trebuie sa le explici pas cu pas ce si cum...e relativ greu, dar daca clientul pleaca multumit vine si a 2a si a 3a oara...etc...chiar daca raspundem uneori mai greu , tot raspundem intr-un final si cred ca venim cu cel mai bun raspuns....cu mare parere de rau dar e f. greu sa-i multumesti pe toti...fiecare om are pretentiile lui si doreste sa fie servit imediat...ei bine, in acest domeniu treaba nu e chiar atat de roz...vreti piese bune la pret bun, va rog respectuos sa asteptati...in cazul in care e f. urgent(sunteti cu masina in pana, pe rampa...etc), am rugamintea sa specificati acest lucru la telefon si ne vom da silinta sa va raspundem cat mai repede posibil...

sper ca nu v-am plictisit prea mult si va multumesc din nou pt critici si aprecieri
oricand si de la oricine sunt binevenite, pt ca numai cu ajutorul sinceritatii voastre pot sa-mi dau seama de greselile facute si pot sa-mi dau silinta sa nu le repet...orice problema aveti, nu ezitati sa mi-o spuneti

va salut cu respect, Ed
  • corsar81

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@ eduard
Cred ca sunt multi clienti AutoA care stiu cum sta treaba, cam care sunt procedurile.
Ideea este cat de mult vrei sa-ti dezvolti afacerea si cum poti sa faci asta. Eu cred ca daca ai avea inca un angajat in plus nu ai mai avea delay asa mare, si raspunsurile ar fi mai prompte.
Este treaba ta cum iti fac afacerea, ce marigini ai, ce iti permiti si ce nu. Probabil ca asta e o explicatie a preturilor bune pe care le ai. Ai mai putini angajati, etc.
BTW, se intampla ca eu sa lucrez in Public Relations/Consultanta de marketing. Daca ai de gand sa faci ceva in sensul asta, putem face destule pentru business-ul tau. Smile
Apreciez ca te implici pe forum si ca iti pasa de parerile clientilor.
Multa bafta!
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ce nu a remarcat nimeni e faptul ca acest magazin e al unui membru al forumului care e impatimit Opel. In afara de asta eu nu cred ca a consiliat pe cineva fara sa fie in cunostinta de cauza. La cata cultura generala Opel are Edy sunt putini pe forum. Desigur angajatii adauga valoare dar ...noroc ca e Edy.

De fapt magazinul lui Edy e Opel si desigur ca in completare e si multimarca.

Nu vreau sa-i fac reclama si oricum daca cumpar ceva ma informez in cel putin 3 locuri! Pana la urma e piata!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
as avea si eu o intrebare daca nu e cu suparare pt admini si moderatori...de ce toate linkurile cu referire la site-ul meu sunt ajustate eronat?...si de ce numele site-ului meu este inlocuit cu al unui site care nu are nici o legatura cu piesele auto recomandate de colegii acestui forum?...interesant Rolling Eyes ...oare se poate considera acest link, o reclama?...sa presupunem ca da...in acest caz faceti reclama la auto.ro stalcind numele site-ului meu ? si mai interesant Exclamation
...multi baieti de pe forum sunt multumiti de serviciile mele si ale magazinului meu si ma recomanda mai departe, ce e rau in asta? faptul ca gasesc solutii bune la preturi bune?deranjeaza pe cineva de pe acest forum ca baietii vin si cumpara de la mine?...
...parerea mea, nu e frumos ce se intampla, si spun asta nu ca as fi subiectiv, ci ca o jignire...macar stergeti subiectul complet daca tot nu vreti sa se vorbeasca de mine, nu mai stalciti numele magazinului meu, va rog respectuos....si daca o faceti, macar fiti corecti si stergeti toate linkurile de pe forum care se presupune ca ar fi reclame...si observ ca sunt destule...
...nimeni nu se leaga de autokarma, de opelshop sau ale site-uri, chiar daca sunt recomandate de colegi (si foarte bine fac), dar cand apare Auto A, imediat se modifica numele...(chiar si acum am fost nevoit sa-l scriu despartit, pt ca se modifica automat imediat ce apas butonul "Trimite")
multumesc si scuze daca am deranjat pe cineva
  • djeddy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Tuturor ne place sa "aruncam cu noroi" dar nu reusim sa ne scuturam de praful depus pe noi.

Intradevar cel cu "muraturile" a adus un minus firmei.De cate ori am sunat a raspuns "mai rece" , dar ma bucur ca problemele s-au rezolvat.Am colaborat de multe ori cu Ed' si sincer este printre putinele persoane care isi trateaza clientii cu respect(informatii utile ; de ex.: "nu este nevoie sa te mai duci in service sa dai bani sa schimbi x sau y , adresa de e-mail si iti trimit manualul , este usor" ).Daca Ed' nu a avut ceva pe stoc si aveam nevoie urgenta mi-a dat nr lui XX sau YY sa intreb daca are.Cu toti am avut probleme cu tot felul de firme sau persoane din comert si probabil nu s-au rezolvat , asta nu inseamna ca toti sunt asa (doar daca nu s-a cerut ajutorul sau remedierea problemei).Cat despre faptul ca nu toate produsele comercializate de autoA.ro nu sunt conform standardelor (asta din vina producatorului nu a vanzatorului ) recomand sa va duce-ti la reprezentanta la Opel si cu siguranta toate produsele vor corespunde standardelor masini .(bineinteles pretul este conform standardelor lor).Pana sa colaborez cu Ed' am cumparat kit distirbutie pentru C25XE de la magazinul X (importator de piese de "renume") si mi s-a dat kit pentru alt motor , m-am dus inapoi la ei in 2 ore si mi-au spus ca mi-au dat ce am cerut , le-am aratat factura si scria clar pe factura ca eu am cumparat pentru C25xe, dupa care s-au sucit ca da asa scrie dar ca kitul cu care am venit eu nu este cumparat de la ei si nu mi-l pot schimba ....problema s-a rezolvat cu OPC-ul.De la alta firma Y am cumparat alt produs care nu se potrivea si raspunsul lor a fost sa vin cu masina pentru a fi montat in serviceul lor (contra-cost binenteles) si o sa vad ca se potriveste .......si exemplele pot continua.


Recomand cu toata increderea autoA.ro & Ed' !

Daca cineva a fost tratat de Ed' mai "rece" , mai mult ca sigur trebuie sa isi scoata "muraturile" din gura.

In concluzie, clientii nemultumiti si carcotasi vor fi intotdeauna , oameni cu bun simt si caracter mai rar !
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
exact ce spuneam mai sus...auto a.ro se transforma automat in auto.ro....probabil, cuiva de pe forum ii stau in coaste Smile...de-a dreptul jenant...no comment
  • djeddy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu cand un moderator sau admin modifica un anunt specifica unde este greseala sau daca s-a facut reclama (despre care nu poate fi vorba aici pentru ca apare alt site si deci, tot reclama este) ca subnota a modificari sau mesaj privat, mustrare publica, ban warn etc.
As dori sa stiu si eu ce s-a intamplat cu ce am scris si cine a modificat si care este motivul.Banuiesc ca nu o sa primesc raspuns pentru ca cine a modificat are probleme de personalitate si nu o sa aibe curajul sa spuna ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR