Ai uitat parola?


  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Care siguranta termica vrei sa o schimbi? Cea de la bobina compresorului de A/C? Sau cea de la comenzile de viteza ale aerotermei? Ai dat o cautare in prealabil? Daca nu, incearca!
E vorba de asta?

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
haaaa! vreau si eu!
ciupeala cu o sirma lipita in locul ei nu mai merge.

pina acum nu a stiut nimeni sa imi spuna ce e "chestia" aia. unii au zis ca e dioda (?!?!?)
deci siguranta termica. cum fac sa "ghicesc" caracteristicile? in tutorialul ala zice 10A, 250V 187/215 grade. o fi la fel?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
@cocoshel: scrie cu litere mici, cu majuscule inseamna ca tipi.
Dati cautare pe cuvant cheie aeroterma (tutorialul se referea numai la bobina de compresor), si veti gasi si caracteristicile sigurantei termice. Nu vreau sa va induc in eroare, nu mai stiu temperatura, dar ce imi aduc aminte este ca se gasea ceva foarte apropiat la Conex pe Maica Domnului.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
am gasit eu sigurantele astea, 2 ron la conex pe maica domnului (10A, 250v, 192 grade). am fost azi.

am montat-o dar ... tot degeaba. merge numai treapta 4 a ventilatorului.
am masurat tensiunea la intrarea in rezistenta ceramica (chestia aia verde de care e lipita siguranta termica) si totul e in regula. am masurat si la iesirea din ea (intrarea in ventilator) si nu e tensiune decit pe treapta 4, in rest zero.
sa inteleg ca e stricata dracovenia verde? e posibil sa fie arsa? plasticul de care e prinsa se vede ca a fost incalzt foarte tare si e putin innegrit.

ps: de fapt ce e dracovenia verde? rezistenta? bobina? altceva?
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 526
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra c18nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
dracovenia verde e vinovata de celelalte viteze:3,2,1 care trec prin ea.e un fel de rezistenta cu valori diferite pentru fiecare treapta de turatie a motorului de la ventilator,mai putin viteza 4 care e pe direct,deci cea mai mare viteza.la tine rezistenta respectiva e arsa,deci nu mai ai cele 3 viteze inferioare.sper sa nu ma insel...dar asa parca am dedus cand am umblat la a mea acum vreo 6 luni...la mine era arsa rezistenta termica pe care am inlocuit-o cu o bucata de sarma si a mers
  • GNeacsu974

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbam 4 sigurante si le.a ars pe toate din cauza motorului care mergea ingradit ...am..rotit de el prin spate la filtrul de polen si merges greu.l.am desfacut si l.am degresat .l.am uns cu ulei si acum merge .ca nou .....deci siguranta nu se arde așa ușor acum merge si cu o simplă liță de 3 luni pe toate treptele

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata