Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare motor Z17DTJ Astra G 2009
Am fost sa schimb distributia la mecanic si acesta mi-a sugerat sa schimb si pompa de ulei ca este uzata .
Am luat distributia noua cu tot cu accesorii , pompa de apa si absolut toate rolele . Pompa de ulei BGA noua .
Dupa inlocuirea acestora am capatat un sunet nou , am ajuns acasa cu masina si curgea ulei .
Am dus masina inapoi si mi s-a spus ca pompa de ulei aftermarket are capacul turnat prost si nu etanseaza .
A luat capacul de la pompa veche cu mecanismele de la pompa noua si nu a mai curs ulei , insa sunetul nou inca era prezent .
Am dus a treia oara masina la mecanic a mentionat urmatoarele , a verificat masina , a probat cu alta pompa din dezmembrari masina , alta pompa de inalte , alta distributie etc. zgomotul se aude din interiorul motorului ca urmare a uzurii produse din lipsa presiunii de ulei de la vechea pompa de ulei care a fost pe masina . (a avut stocat de 2 ori eroare de senzor presiune ulei in ultimul an)
Ce poate fi uzat si ce poate produce acest zgomot ?

Atasat video : http://www.youtube.com/shorts/qMDAx-ChgiI


MODEL: Astra H
MOTOR: 1.7 110CP Z17DTJ

LOCATIE: Pitesti
Like
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Din păcate, un motor care a funcționat cu presiune slabă de ulei sau deloc, poate avea multe boale, unele dintre ele, mortale...cine o să-ți spună ce e defect în el, fără demontare, e povestitor...
Like
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Eu cred ca uzura s-a produs ca nu a etansat bine capacul de la pompa de ulei si nu am avut suficienta presiune/ungere .
Like
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu e exclus...dar ce am spus mai sus, rămâne la fel de valabil.
Like
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am sa o duc la alt mecanic , acesta la care a fost a zis ca nu el nu a avut loc sa bage un manometru mecanic . vreau sa ma conving mai intai ca are presiune la rece , cald si daca are peste 1.5 bari la 1000 RPM unde se aude si zgomotul . Binenteles clar desfacut motorul dupa daca presiunea este conforma .
Like
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare destul de clar că trebuie schimbat mecanicul...la ce argumente are, ai zice că e mecanizator, nu mecanic...
Chiar dacă constați că presiunea nu e conformă, motorul tot trebuie desfăcut ptr evaluare...asta dacă nu intenționezi să-l arunci. Ceea ce ar fi mai ieftin...oarecum.
Like
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Din fericire motorul a scapat , cu ajutorul unui stetoscop s-a stabilit ca turbina are geometria afectata si aceasta era cauza zgomotului din video (probabil tot din lipsa de ulei) . Urmeaza sa fie trimisa la reparat si verificata presiunea ulei-ului la motor cu manometrul clasic analogic .
Like
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Revin dupa remedierea tubinei , s-a curatat si senzorul de pe pompa de inalte + small injection learning deoarece aveam fluctuatii la relanti (acum sta in 0,4 - 0,5 l/h) . Am plecat spre mare si pe drum in treapa a 4-a si a 5-a primesc eroarea ECN 0299-52 . Masina pare sa aibe probleme de acceleratie in toate vitezele , parca nu pleca turbina . Aveti idee domnule @bibu16v ce as putea sa mai verific acum ?
Like
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E complicat, nu e de rezolvat din tastatură...un citat lămuritor:
deleted-113970 a scris:...acest underboost care apare ca intermitent poate fi cauza multor probleme. Pornind de la valve pe vacuum, aer fals, regulator presiune combustibil, valva de boost, senzor presiune boost, pcv, pana la partea de geometrie variabila a turbinei. E treaba serioasa, de verificat, eroarea p0299 avand complexe cauze. Si la Opel si la VW sau Ford.
Este cam pretentios sa ne dam cu parerea inutil fara o verificare pe masina.
...

Like
  • DGabrielPirvu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2019

  • Mesaj Privat
din lista respectiva s-au intervenit la urmatoarele :
-pompa vacum (pusa alta din dezmembrari de test si a ramas pe masina)
-s-a curatat si calibrat regulator presiune combustibil
-s-a reconditionat turbina
-mecanicul suspecteaza furtun spart
Like
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,799
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui verificat cat e presiunea de ulei din motor la rece (la relanti si in sarcina, comparat apoi cu valoarea din manualul de reparatii) si la cald (la relanti si in sarcina, comparat apoi cu valoarea din manualul de reparatii) apoi daca presiunea e buna preferabil de facut un test de compresie la rece si la cald si comparat apoi cu valoarea compresiei minime acceptate din manualul de reparatii. Daca presiunea de ulei e in limite normale si compresia motor e peste valoarea minima, abia atunci poti sa sustii ca ,,motorul a scapat,, Daca vreuna dintre aceste valori nu e buna… trebuie demontat vibrochenul si pistoanele si identificata cauza generatoare de probleme (cuzineti, vibrochen, segmenti, uzura mare in blocul motor, etc).

Eu unul nu as baga niciun leu in motorul asta fara sa verific mai intai aceste aspecte despre care am scris mai sus. Presupunerea corecta ar fi ca, mergand fara o presiune corecta de ulei, sansele cele mai mari sunt ca motorul sa fie deja compromis.
Like 1 bibu16v
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
DGabrielPirvu a scris:....
-mecanicul suspecteaza furtun spart

Ce fel de furtun? Dacă e de vacuum, s-ar putea să aibă dreptate...
Și tubulatura de pe răcirea intermediară, desigur și radiatorul, trebuie verificate temeinic.
Like bibu16v
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG