Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • MM

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am un senator la picioarele mele...asta da putere Wink

Merge destul de tare , pacat ca nu ma pot da cu el prin lume Wink


Skip ads

  • 0p3|_ freak

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
E fain ma...ce pot sa zic..de unde l-ai adus?
ce motor are?
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pacat ca nu-l poti inmatricula, a avut si un prieten de-al meu unul (cu motor de 3000) ... mama ce mananca (poate par zgarcit dar cand intretii o masina din banii tai ... Evil or Very Mad )
Au niste dotari super.
  • MM

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ii vechi rau ...'86 dar motoru' e de 3 litrii...

Manaca si pamantu' si banii de gazolina Laughing

Da' e misto pentru distractii la tara .
Skip ads

  • MM

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca nu pari zgarcit ... Asta asa e . Orice masina ai avea , daca o folosesti mult , consuma din buget .

Dar sa ai o masina cu motor de 3l ...sunt chiar bani aruncati pe fereastra.

Ideea e ca nu ma plimb mai deloc cu ea ca nu e inmatriculata...

Poate fac rost de un talon ca masina e super buna chiar si dupa atatia ani .
  • 0p3|_ freak

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
arata chiar bine. vad ca a fost intretinuta destul de bine
pacat ca nu o poti inmatricula dar, cum ai zis si tu :

MM a scris:
Da' e misto pentru distractii la tara .


Laughing
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da arata bine . vopseaua e proaspata sau e cea din fabrica?
  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu as tranti un motor de senator de 3l pe calibra mea. Daca te intereseaza sa dezmembrezi masina sa ma anunti si pe mine. Din motorul ala se pot scoate 500cp modificat si cu doua turbine, nitro, etc. Am vazut pe net undeva. Nu se mai fac motoare ca pe vremuri...
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai schimbat vreo bujie la viata ta Wink (fara suparare, ti-o spune cineva care era probabil cu cheia in mana cind cei mai tineri de pe aici nu erau inca nascuti Wink )
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cptplanet, exact acelasi lucru spun si eu... nu se mai fabrica motoare adevarate de cand cu normele de poluare, siguranta, comoditate la condus, etc....
  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Ai schimbat vreo bujie la viata ta Wink (fara suparare, ti-o spune cineva care era probabil cu cheia in mana cind cei mai tineri de pe aici nu erau inca nascuti Wink )


Eu eram tinta ironiei de mai sus? Fara suparare dar nu ai nici un sens... Compara un motor de monza de 2.8 cu unul de calibra X25XE si ai sa intelegi diferenta.

Nu, nu am schimbat bujiile ca erau unele performante direct pe motorul C20XE cand l-am schimbat cu ala vechi C20NE.
Laughing

Normal ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri. Am vazut un Audi A6 din 2002 cu blocul motor fisurat. Si aia era masina de 60-80.000 Euro noua, mai scumpa decat un mercedes...

Iar pe Calibra motorul de senator am citit ca se potriveste fara mari chinuri. Ar merge si cel de Monza de 2.8. Si ala se preteaza la niste modificari bestiale. Si nu tremuri ca-ti ies pistoanele prin capota...
  • cptplanet

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sorin666, imi pare ca ai luat-o personal cand am spus ca motoarele Ecotec (ca al tau, nu ma refer la astea noi cu VVT si alte tehnologii) sunt cele mai proaste DOHC-uri de la Opel. Promit sa ma port mai cu manusi cu tine ca vad ca esti sensibil la critici relative la astra ta, mediocra din toate punctele de vedere dealtfel.
Skip ads

  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile fara certuri plz (va zic inainte sa inceapa)

adevaru ca pe vremuri se faceau motoare mai bune, fara zeci de catalizatoare si alte prostii. acuma is multe norme de poluare etc ...
toate motoare sigilate, nu poti sa umbli la el (decat daca nu ai garantie si nu-ti pasa). sa compari 2.0turbo de pe Calibra si unu de pe bertone si vezi diferenta! din motor 2.0turbo din 2000 nu scoti decat 250cp maxim (chiptuning). din calibra scoti 280!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cptplanet a scris:
sorin666 a scris:Ai schimbat vreo bujie la viata ta Wink (fara suparare, ti-o spune cineva care era probabil cu cheia in mana cind cei mai tineri de pe aici nu erau inca nascuti Wink )


Eu eram tinta ironiei de mai sus? Fara suparare dar nu ai nici un sens... Compara un motor de monza de 2.8 cu unul de calibra X25XE si ai sa intelegi diferenta.

Nu, nu am schimbat bujiile ca erau unele performante direct pe motorul C20XE cand l-am schimbat cu ala vechi C20NE.
Laughing

Normal ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri. Am vazut un Audi A6 din 2002 cu blocul motor fisurat. Si aia era masina de 60-80.000 Euro noua, mai scumpa decat un mercedes...

Iar pe Calibra motorul de senator am citit ca se potriveste fara mari chinuri. Ar merge si cel de Monza de 2.8. Si ala se preteaza la niste modificari bestiale. Si nu tremuri ca-ti ies pistoanele prin capota...

*
Dupa ce vei baga un motor de 6 cil. in linie intr-o masina cu motor transversal, mai vorbim noi... Asta e sensul ironiei mele, nu e rautacioasa, dar mi se pare... justificata.
Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant Laughing
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cptplanet a scris:Sorin666, imi pare ca ai luat-o personal cand am spus ca motoarele Ecotec (ca al tau, nu ma refer la astea noi cu VVT si alte tehnologii) sunt cele mai proaste DOHC-uri de la Opel. Promit sa ma port mai cu manusi cu tine ca vad ca esti sensibil la critici relative la astra ta, mediocra din toate punctele de vedere dealtfel.

*
De loc, dar nu e de loc justificat sa afirmi mereu ca "nu se mai lucreaza ca innainte" daca asa ar fi, am fi inca in epoca televizoarelor pe lampi si masinilor cu manivela si transmisie prin lanturi laterale ...
Vechile motoare 2000 16S = simple si gurmande, usor de modificat in atelier (de altfel, internetul e plin de astfel de "sfaturi") cele noi = mult mai economice si LA FEL de fiabile pina nu isi baga gheara in ele "spetialistii"
Cit despre masina mea, nu am de ce sa ma supar, ca nu am participat la punerea ei la punct in uzina Very Happy
Personal tu nu ai prefera un Ecotec "nou" unui motor din dezmembrari refacut cu mijloacele tehnice de la "casa pionierilor" Wink
In alta ordine de idei, eu cint aud atitea traznai atehnice pe forumurile auto, ma ia cu tremurici, de aia uneori sint mai "caracterial" Wink
  • Al3xius

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2004

  • Mesaj Privat
o intrebare : cati caluti are un senator dinala ? Wink
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cat vrei pe motor si pe cutie ?????
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant Laughing

...mai ales ca primele motoare V6 fabricate de Opel au aparut in anii 90 si cu o singura exceptie acestea fac parte din generatia ECOTEC . Laughing

sorin666 a scris:Dupa ce vei baga un motor de 6 cil. in linie intr-o masina cu motor transversal, mai vorbim noi...

Calibra are diferential pe puntea din spate la varianta 4X4 deci nu e chiar imposibila adaptarea.
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant


Mama ce mi-as fi dorit sa ma asez langa tine pe sosea cu Fordul meu din 79' cu cutie automata si motor V6 de 2.8 sa-ti arat ce inseamna motoare . . . . sa te duci sa-ti arunci caruta aia de astra la gunoi.

Oare ai idee cum e pe la 180 la ora sa vezi o masina cu 30 de ani mai veche ca a ta ca i-ti da flasuri ??????

Sa stii ca vorbeste un om care a avut 2 ani Opel Astra G Selection Edition deci stiu ca e o caruta de masina.
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si sa-ti mai spun ceva . . . . oriunde la orice semafor din lumea asta dupa masina mea va intoarce lumea capul, dar dupa o astra . . . . nu prea cred.

Aici fac exceptie Astra OPC X-treme V8 sau Bertone Turbo.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR