Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
wwwcvro a scris:Salut. Problema este urmatoarea.
Deseori cand dau cheie masina nu porneste adica se invarte electromotorul (sau ceva pe acolo Sad ) si motorul nu porneste decat daca apas un pic pedala de acceleratie. Daca nu apas pedala nu porneste si se invarte electromotorul ala la nesfarsit. Mentionez ca tocmai am curatat injectoarele, am schimbat bujiile su filtrul de aer. Ce ar putea fi? Merci


incearca sa schimbi capacul la "delcou". Am avut aceeasi problema(vectra 1.6i) - pornire grea si la rece si la cald, pana am schimbat capacul. De atunci merge brici.
Skip ads 60' (0/3)

  • Cod

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
E un dispozitiv mic care poate sa iti fie blocat! Socul automat e un dispozitiv cu un arc aflat prin zona injectiei (fix in fata ei cu deschizi capota conectat cu o mufa) . In functie de temperatura apei, el deschide si inchide clapeta acceleratiei! Iti poate fi gripat arcul si sa se fi blocat pe deschis! Mentionez ca e 200 de lei un dispozitiv nou; si e o idee proasta sa accelerezi motorul cand porneste fiind ca il ineci iar apoi ai de curatzat bujii. Nu sunt sigur daca e tocmai el problema, trebuie sa il scoti si sa sa pui contactul sa vezi daca se misca. E relativ o munca de 5 minute. Daca nu te pricepi recomand sa vezi un mecanic.
  • herly

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe aici si miam luat acum o luna o calibra cu motor C20NE si am aceias problema la pornire si la rece si la cald,porneste la cheie dar se opreste si daca o accelerez nu se mai opreste poti pune o poza cu socul sa vad daca e de acolo sa il schimb poate e asa cum ai zis. Pe forumu Club Calibra la fel mi sa zis soclul electronic dar nu stiu cum sa dau de el si cum imi dau seama daca mai functioneaza in parametri .
Multumesc
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,867
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ai citit ? ti-am dat si linkul exact.
Skip ads 60' (0/3)

  • herly

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da am citit multumesc si mam uitat pe unde e senzorul o sa ma interesez maine cat costa aici in franta si ma gandeam sa schimb sau sa ma uit poate e si de la soclu si nu stiu cum dau de valva de pe furtunu de aer care intra in admisie parca.
Asta e soclul electronic?

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ala e releul tps e montat pe axa de la clapeta de aceleratie
daca tragi de cablu de acceleratie trebuie sa fac tac.
poti sa dai si furtunul dintre injectie si filtrul de aer jos si
sa cureti si clapeta de acceleratie.
  • herly

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult, zici de furtunul care pleaca de la filtru de aer si duce la la carburator (la laba de urs cu se zice la daicee nu?)
  • zdo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut sint nou si nu prea stiu sa umblu cu calculatorul asa ca scuze daca gresesc am un opel vectra 1,6i 1989 c16nz si nu functioneaza soclu automat unde se afla si cum se poate repara
Skip ads 60' (0/3)

  • iuliansiflorentina

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema asemanatoare cand este mototrul rece numai ca nu porneste nici cu piscatul acceleratiei ori inpinsa ori bag treapta 1 dau cheie cu ambreiaju sus sa ai dea sut....si porneste.. problema a aparut de cand sa mai racit vremea.. Evil or Very Mad mai exact de ieri Smile vectra A din 92 motor c16nz
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Aceasi problema o am si eu cu pornitul: la rece porneste fara probleme la sfert de cheie, iar la cald de cele mai multe ori nu vrea sa porneasca doar daca pisc putin acceleratia. Ce poate fi?

Din cate am inteles nu are nimic daca se apasa putin acceleratia la pornire, nu se ineaca masina.

OPEL VECTRA A, 1995, MOTOR C20NE.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
clapeta de acceleratie murdara, iac jegos,capac delco obosit,fise obosite,bujii idem.
pentru inceput curata clapeta si iacul.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ceau,

Pai daca ar fi clapeta de acceleratie, atunci ma gandesc de ce la rece porneste la sfert?

La ce te referi cand spui "iac"?

Cum se curata clapeta de acceleratie?
Skip ads 60' (0/3)

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
clapeta de acceleratie se curata prin demontare+spray gum cutter sau altul din gama.
iac= un fel de motoras de relanti.e cilindrul ala argintiu in care intra 2 furtune si o mufa cu 2 fire.iac raspunde de turatia de relanti.

cauta pe forum ca s-a discutat, despre curatare.inclusiv problema cu pornirea la cald.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Clapeta de acceleratie arata cam asa:

tot acolo este si iac-ul(motorasul pas cu pas).Daca vrei sa te apuci de curatat si nu ai experienta te sfatuiesc sa ceri ajutor sau sa nu desfaci unde nu esti sigur.Bafta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@macheta ai pus poza de c16nz/c18nz. la c20ne e altfel.clapeta e chestia aia unde intra furtunul gros care vine de la debitmetru.
@andrei ai 4 piulite de scos(cap de 10) 3 furtune,cablul de acceleratie si gata.
grija la garnitura.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok am inteles ca sa zicem trebuie curatata clapeta de acceleratie pt ca de acolo s-ar trage problemele cu pornirea la cald, dar nu ar trebui sa faca figuri si la rece daca ar fi clapeta muradara?
La rece (dimineata) porneste la sfert de cheie.

E vreo problema daca la pornire se apasa putin acceleratia? se poate ineca masina? Din cate am inteles prin apasarea acceleratiei la pornire se baga aer nu benzina, ceea ce nu cred ca poate duce la inecarea masinii.

Merci.
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
M-am obisnuit cu ideea aceasta. Nu cred ca am ce sa stric ca pisc putin acceleratia la pornire la cald.
Imi bat capul de o gramada de vreme si nimeni nu stie ce raspuns sa imi dea.

Un mecanic mi-a zis sa nu mai astept sa se stinga ledurile din bord, ci dupa ce pun contactul sa dau direct (cam la 1 secunda dupa ce pun contactul). Eu pana acum lasam sa se stinga toate ledurile, inclusiv cel de la benzina. Ce parere aveti despre asta?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,976
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai primit idei, sfaturi,ai forumul la dispozitie.
totusi de ce ai mai intrebat daca tot te-ai obisnuit cu ideea?doar de amorul artei?
bafta cu masina!
  • Andrei Mihaltan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:ai primit idei, sfaturi,ai forumul la dispozitie.
totusi de ce ai mai intrebat daca tot te-ai obisnuit cu ideea?doar de amorul artei?
bafta cu masina!


Acum dupa ce am cautat atatea pe forum si nu am gasit, am ajuns la concluzia ca nu are nimic daca pisc putin acceleratia la pornire. Imi pierd zile intregi (si bani pe la "mecanici") ca sa rezolv problema si pana la urma nu rezolv nimic.

Ca in orice problema, trebuie sa existe o rezolvare.

NU PORNESTE LA CALD (LA RECE PORNESTE LA SFERT)---------------------->>>>REZOLVAREA ESTE...(solutia este..., in primul rand treb uie verificat...) EU ASA VAD O REZOLVARE LA O PROBLEMA.
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am un vectra A 1.7d si imi porneste la rece mai greoai si dupa ce porneste parca se gatuie ....da motorina ii vine nu prinde aer pe instalatie ca am furtun transparent si am vazut...duzele la injectoare leam schimbat ...sa fie treaba de la electosoc?...sa nu functioneze cum ar trebui?...sau ce ...
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR