Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am incercat si cu radiator flush...am sa incerc cu acidul citric(sare de lamaie) dar de unde draq iau detergent slab alcalizat..... radiatorul se incalzeste tare de tot....cineva mi-a zis ca e prea mic..dar e radiatorul original..cum sa fie prea mic...dati-va si voi cu parearea ca nu prea am finante de un radiator nou...singura salvare e cu sarea de lamaie si detergent...
Skip ads

  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca sarea de lamaie te salveaza.
In nici un caz nu face mai mult decat un radiator flush de calitate.
Ma tem ca diagnosticul tau (radiator infundat) este corect.
Inainte de a da un verdict final, incearca asta:
-porneste motorul, lasa-l la relanti si in momentul in care termostatul deschide, (vei vedea asta pt ca se incalzeste furtunul dintre motor si radiator, verifica incalzirea radiatorului.
Ar trebui sa fie uniforma, de sus in jos.
Daca exista portiuni reci, acolo este infundat Crying or Very sad
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai mi-a zis cineva de treaba asta curata http://www.ms-motor-service...i_0017_en_web.pdf cu sarea de lamaie..si ma gandeam ca e buna..sa imi spuneti un radiator flush de calitate ...
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Exemplul din link-ul tau este cu radiator de cupru.
La radiatoarele de aluminiu nu este indicat acidul !
Cat priveste flushul de calitate, in post-ul din pagina anterioara ti-am dat si numele si pretul si producatorul !
Ai citit ?
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Iar mi s-a dus apa la rosu. Acum a mai ramas indicatorul din bord.
Gasesc sa cumpar separat indicatorul din bord sau tre sa iau bordul cu totul?
  • Dreamer

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2007

  • Mesaj Privat
M-a rugat un amic sa intreb pe forum in legatura cu o problema pe care o are la un astra, motor 1.8L, model '94, cutie automata. In primul rand, imi cer scuze daca rezolvarea e deja postata, dar am dat search, insa nu m-am lamurit total. A observat noaptea trecuta, dupa 500km (din care 250 a tractat o platforma, cu o masina pe ea), ca la viteze mici, <20km, sau daca sta la semafor, temperatura motorului ajunge cel putin pana la 1000C. Am ridicat capota, insa electroventilatorul nu era pornit. El va pleca in 2-3 zile pana in Olanda si e ingrijorat sa nu aiba probleme la garnitura de chiulasa. La viteze medii sau mari, temperatura motorului sta intre 80-90 oC. Asta inseamna, cred, ca termostatul functioneaza, iar apa este racita la nivelul radioatorului, de aerul care intra cu viteza.
Din cate am citit pe forum, problema ar putea fi termocupla, insa, pentru a fi mai sigur, va rog sa ma ajutati cu o parere/posibila rezolvare.

P.S.: Intrucat problema a fost observata la 4 dimineata, nu am reusit sa verific decat cele doua sigurante mari de sub bord (presupunand ca pe una din ele e legat electroventilatorul). Amandoua erau bune.

Va multumesc anticipat !
  • zelot

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
poate nu este alimentata cum trebuie pompa de apa!
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa-ti dai seama daca termostatul functioneaza, verifica furtunul ce duce de la termostat la radiator. Cand este inchis termostatul, furtunul e rece, cand se deschide, furtunul se infierbanta !
Daca la 100 grade ventilatorul nu se invarte, poate fi atat termocupla, cat si motorul electroventilatorului. Scoate mufa de la termocupla, porneste motorul si cu o agrafa, sunteaza contactele mufei. Ventilatorul ar trebui sa porneasca. Daca nu... este defect.
Skip ads

  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut la totii,

O prietena a mea are masina Opel astra caravan 1996,tip motor X16SZR mi-a lasat in grija la mine,ca ea e plecata la spania.
Masina merge f bine si nu apare nimic pe bord dupa ce pornesc,masina e dotata cu clima.
Cand plec si temperatura apei e ok indica undeva in mijloc intre 90-100, cred 95 e intotdeauna indiferent de trafic si daca e tare cald afara,cand dau drumul aer conditionat si ma bucura vine aerul rece .... dupa un timp cam 15 min indicatorul apei indica aproape 100 grade, daca mai las un timp si incepe depaseste foarte un pic 100 .... o opresc imediat clima si temperatura revine incet la 95 cum era inainte fara clima.

Mentionez a fost schimbata termostatul acum 8.000 km nu a avut probleme pana acum a parut problema temperaturi cu clima.
Gandul meu trebuie sa dau jet apei (dar nu dau prea aproape ) in fata radiatorului, ca acum 1 luna masina a fost intrata in noroi (era la tara) si nu mai putea pleca si a tractat un tractor, ma gandesc poate in radiator (care e folosita pt AC) e cam infundata cu noroi sau insecte?

Astept pareri voi?
Va multumesc.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am mai auzit de probleme asemanatoare, pe caldura mare, la masini care nu au 2 ventilatoare separate (unul pt. apa si unul pt. AC)
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am vazut la masina, avem 2 ventilatoare, unu fata atasat cu clima pt AC si unu cu apa in spate interiorul motorului.
  • alexmiha

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 X12ZE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am patit asa ceva la masina mea o Astra de 1,2 16v din 2002.Cert este ca chiulasa e gata la masina mea .Deci parerea mea este sa o duci la un mecanic bun sa vada exact despre ce este vb.Eu am stat langa mecanici si mi-au aratat. Asa ca ....fara cuvinte.
Mentionez ca i-am schimbat initial pompa de apa si termostatul dar fara nici o schimbare.
Skip ads

  • cllauddytza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am o Corsa de 1.0l din 2001 pe benzina, acum 3 luni am schimbat pompa de apa, ca s-o dus dracu', iar de 2 zile a reinceput sa-mi creasca temperatura la apa, mai exact trece de 90 C, avand in vedere ca in mod normal nu-mi trece de 85 C. Sunt disperata ca nu stiu ce ar putea fi si tre' sa merg si in concediu, si chiar nu am chef sa-mi stric banii de concediu pe masina. Daca e garnitura de chiulasa, si spun asta pentru ca este ulei pe chiulasa, ulei ce ar putea fi de la sonda de ulei pe care am schimbat-o tot in perioada cu pompa de apa, cam cat ar costa? Asa ca baieti... Ajutor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cllauddytza in oras cind abia circuli cu 1-2 si mai rar vede 3 si 4 este normal sa ajunga motorul la 90 grdC dar mai mult de 93 nu vei avea ca intra ventilatorul in functie.
Uleiul care il ai pe motor e de la sonda de ulei care se sparge, defect tipic si nu e de speriat. Garnitura de chiulasa nu are nimic. Daca vrei sa pleci linistita in concediu mergi pe la Szilard 0746-039310 sa iti faca o diagnoza si sa se uite la masina.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutari. si mie imi fierbe motorul destul de des.. si ajung la temperaturi de 100 + iar pe la 100 si ceva intra electroventilatorul (am schimbat termocupla si cred ca are raza de actiune temperaturi mari gen 105) este ceva normal? de asemeni pierd si lichid de racire, dupa cateva sute de km parcursi trebuie sa completez ceva (1 l). de mentionat ca frecvent (1 data pe saptamana) gasesc presul de la sofer ud., am citit problemele legate de scurgerile acestea si am inteles ca este vorba de calorifer care ar putea fi fisurat.. sau ceva de genu`. inca o mica precizare (ieri seara venid de la Bucuresti, cand aceleram din treapa din a 4-a in a 5-a se auzea un circulat de apa dinspre bord.. despre ce o fi vorba ?cateva indrumari , sfaturi .. as fi recunoscator.
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Daca curge undeva sigur pierzi lichid,nu este bine .... verifica bine unde se curge. ... daca e de la radiator atunci schimba, asa a patit la mine cand am avut un astra F 1992, mereu pierdeam lichid si cand dateam caldura interior si vine un abur gros cauza radiator spart si am shimbat unu nou si nu mai era probleme deloc. la tine se gaseste usor la shrot-uri.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
m-am uitat la radiator, este ok.. pe sub masina nici pic de apa.. am mai citit cate ceva si pare a fi de la oringuri (garnituri de la calorifer) care cedeaza destul de des (pentru lichidul din masina).. dar e ciudat ca se pirde mult lichid si nu stiu daca e vorba de cel din masina. nivelul de ulei nu a crescut, nici scazut ,iar ulei in vasul de expansiune nu exista.sunt ingrijorat ca apa urca destul de repede, iar temperatura de lucru a termocuplei este destul de ridicata si mi-e sa nu strice ceva pe la motor apa clocotita Neutral
  • irinel cocuz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am un opel corsa 1.0 din 2002 cumparat de aproape un an si inca de la inceput mi s-a parut suspect ca nu am observat sa se invarta ventilatorul de la radiator...m-am gandit ca nu e o problema ..in fond porneste periodic cand e cazul...insa am pus un semn la ventilator sa ma asigur si dupa ce am mers cu ea cateva zile m-am uitat la semn..nici o miscare.......masina merge perfect motorul nu mi s-a supraincalzit niciodata ...insa vreau sa fiu sigur daca e sau nu o problema.......mentionez ca am aer coinditionat care functioneaza ok....iar cand merg cu ac la fel motorul nu se supraincalzeste
  • cllauddytza

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mersi mult, am rezolvat... Am fost in service, iar problema era termostatul. pe care l-au scos, spunandu-mi ca pana la iarna pot sa merg fara el. Inca o data multumesc!
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
halal service.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR