Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
oameni buni am citit to c scrie pe site....ma dor si ochii am un vectra din '93 cu mototr de 1.7d de la general motors miam schimbat garnitura de chiulasa si am rectificat chiulasa...pentru ca imi fierbea apa si acum imi fierbe si miam scos termostatul care deschide circuitul la 92 de grade mie nu mi se pare normal k sa imi fiarba apa fara termostat si cu chiulasa facuta asa de repede sa imi fiarba apa?....mentionez k nu mi se imvarte nici ventilatorul am schimbat si termocupla de vreo 2 ori si nu merge numa pe direct merge....ce sa fac k sa merga ventilatorul si c sa fac k sa nu imi mia creasca temperatura repede fara termosttat....?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai radiatorul e bun ? Ca poate tocmai de aia nu merge ventilatorul cu termocupla , poatre nu trece apa prin el ?
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
adica cum sa fie bun?...cand se incalzeste apa si radiatorul e fierbinte...cred eu ca trece apa prin el ...de obicei in radiator imi intra cam 3-4 litri de apa eu zic ca este bun...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In radiator nu poate intra 3-4L de apa.
Curata instalatie racire motor -> http://www.ms-motor-service...i_0017_en_web.pdf , sigur ai depuneri mai ales ca ai mers cu apa de la robinet si masina este mai veche.
Skip ads

  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si cu ce sa curat?..ca am citit pe aici ca nu merge cu apa si acid citric?....spunetimi cu ce?...detergent de vase?...ce sa folosesc?...ca poate ma apuc saptamana asta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti "traduc" eu, mai intii 50gr detergent de masina automata la 1L apa ca sa scapi de uleiuri si alte depuneri grase, clatesti cu apa, pe urma solutie de acid citric si iar clatesti cu apa, vezi daca isi revine altfel repeti operatiunile si abia dupa astea pui antigel.
  • deliric

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1993 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
OK man...o sa incerc probabil astazi sau maine....dar oricum ce trebuie sa fac ca sa porneasca ventilatorul ala de la radiator? ca termocupla ii schimbata si el merge pe direct...sau va merge dupa ce curat radiatorul?
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Sunt si depuneri de piatra mai ales daca a mers cu apa de la robinet nu? Adica depuneri de calcar. Asa sunt si depunerile care su7nt pe elemantii de la caloriferii vechi de fonta si se curata cu solutie bazica puternica dupa care se pune acel acid care da reactia de neutralizare nu?
Un prieten de-al meu a curatat instalatia cu acid clorhidric adica a bagat acidul l-a lasat 10 minute si apoi l-a golit. Mentionez ca a folosit acid clorhidric concentrat si sa vezi ce a iesit.Oricum la curatarea industriala se folosesc solutii pe baza de soda de concentratie 1 la 10 maxim .Detergentii contin soda
Skip ads

  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
raduovidiu a scris:Sunt si depuneri de piatra mai ales daca a mers cu apa de la robinet nu? Adica depuneri de calcar. Asa sunt si depunerile care su7nt pe elemantii de la caloriferii vechi de fonta si se curata cu solutie bazica puternica dupa care se pune acel acid care da reactia de neutralizare nu?
Un prieten de-al meu a curatat instalatia cu acid clorhidric adica a bagat acidul l-a lasat 10 minute si apoi l-a golit. Mentionez ca a folosit acid clorhidric concentrat si sa vezi ce a iesit.Oricum la curatarea industriala se folosesc solutii pe baza de soda de concentratie 1 la 10 maxim .Detergentii contin soda
Azi am intrat si eu in CLUBOPEL si am o prima nelamurire la care sper sa gasesc aici raspuns.Am adus din Franta un opel vectra pe benzina din 1996 motor de 1,6 16v.Sunt foarte multumit de ea ,merge perfect , arata bine ,aparent totul este perfect.Exista totusi ceva care ma framanta si as vrea sa-mi spuneti parerile voastre pt care va MULTUMESC ANTICIPAT.Este vorba de temperatura apei,de fapt nu a apei ci a amestecului de antigel + apa distilata.De obicei sta pe la 90 de grade sau mai jos asta cand rulez normal.Daca stau mai mult pe la semafoare urca spre 100 si daca stau mai mult nu scade ,dimpotriva parca ar vrea sa mai urce.Incepe sa scada doar daca pornesc.Pentru mine este un motiv de stres ,nu stiu daca e normal si daca nu e normal care ar fi cauzele.Mentionez ca mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori dar e neplacut sa stai pe la semafoare cu ochii lipiti de indicatorul de temperatura.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gabieny, pe viitor nu mai posta acelasi mesaj in 2 locuri. Aici https://www.clubopel.com/vie...p?p=166144#166144 cred ca ai rezolvarea problemei tale.
  • valisorin

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gabieny am acelasi motor, 1,6 l cu 16 V,doar ca masina este opel astra din 95, problema se prezinta si la mine,
cand am venit cu ea din germania, pe canicula urca apa pana la 100 de grade in oras, am vorbit cu cineva de la opel din germania, este ceva normal pt ca termocupla se deschide la 98, iar acul din bord nu indica exact temperatura, trebuie sate sperii in momentul cand se aprind becuri pe bord, la mine coboara dupa mult timp ce sta la 100, coboara intre 90-95, trebuie sa o lasi sa vezi daca coboara, daca nu coboara deloc atunci te apuci de mesterit la ea, dupa cum scrie pe forum,
acum 2 zile iar mia ajuns apa la 100, dar a coborat dupa ce mam pus in miscare
  • Adrian_1986

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti ! Mi`am luat un tigra 1.6 16 v din 97, si am patit`o grav in traficul infernal din Bucuresti ! Ieri am condus`o pt prima data ,si supriza cand am parcat`o in fata blocului , m`am trezit cu un jet ca de "gheizer" de sub capota masinii ! Cand ma uitam la temperatura : +100 grade ! Imediat atunci cand o parcam, s-a aprins becu si a inceput sa dea cu apa afara. Problema e ca nu ma pricep , e si prima mea masina , si am citit topicurile postate de voi sa ma documentez cat de cat Smile ! Va rog din suflet sa imi dati un sfat ceva ca sunt disperat ! (service, unde gasesc piese , ce trebuiesc schimbate pt ca sa nu mai fiarba apa , etc !)
Skip ads

  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cred ca s-a discutat si pe topicul acesta.. numai ca nu ai avut tu rabdare sa citesti totul ! in mare.. cred ca ai termostatul blocat pe inchis. citeste mai mult, si cauta mai bine ! vezi sa ai si termocupla in parametrii (senzorul care porneste electro-ventilatorul)

ps : la o prima cautare..
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=termostat
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare. am si eu un kadett D. acum ceva timp mi-a firt bine motoru si am ramas in romana ca fraieru, ca nu mai pornea. a mai facut de vreo 2 ori asa pana am schimbat termocupla si se pare ca a mers...apoi am schimbat si furtunul de presiune de la vas.

in seara asta am tinut vreo 10-15 min motoru pornit, pana mi s-a spart vasul de expansiune...

acuma...ideea e ca desi am termocupla noua, nu da semnal ventilatorului. daca pun pe direct, pleaca, deci nu e de la el. ce poate fi ? vreun fir bulit ? daca e sa dau instalatia electrica jos pe frigu asta...
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si amea fara termostat sta la 95gr ,daca dau in ea urca la 98-99, omega b 2.5.td caravan
  • teodoro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am citit tot felul de sugestii dar despre busonul de la vasul de expansiune nu a postat nimeni acolo sint doua supape,daca una sa blocat furtunele se intaresc din cauza presiunii (vid) .atunci e normal ca motorul se incinge mai ales cu aerul conditionat pornit.schimbati busonul deoarece nu se repara si vedeti diferenta .(test realizat la casa opel spania).
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
din cauza presiunii (vid)..afirmatia e incorecta..pai cum sa intareasca din cauza vidului? Atunci se ,,strang".
So se intaresc din cauza presiuni care nu poate refula...

Pai practic nu poate fi facut testul si mai simplu lasand busonul desfacut , adica nestrans ermetic ?
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sal.
F-ul meu se pare ca a luat-o razna ,sa o iau cu inceputul.
Mergeam spre Ploiesti cu aproximativ 90 camd am observat ca acul la nivelul de apa este ridicat la 109 grade.Binenteles ca am intrat in panica stiind ca apa fierbe la 100 de grade .Am oprit masina si am asteptat sa se raceasca putin dupa care am plecat din nou la drum ,apa tot la 109 grade s-a ridicat moment in care a pornit ventilatorul .Ventilatorul a mers timp de 40-50 sec dupa care s-a oprit.Temperatura nu a scazut prea mult (cam 2-3 grade).
Iata cum arata bordul

Am ajuns cu chiu cu vai la Buc (cu foarte multe opriri) .Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa schimb termocupla ,m-am gandit ca daca a mers vreo 40-50 sec ar putea fi defecta dar degeaba. Am fost la un service si am pus-o pe tester sa vad daca bordul imi indica eronat(posibil sa fie decalibrat , eu am avut un bord fara turometru pe care l-am schimbat cu unul cu turometru)
Pe tester imi aparea temperatura de 112,5 grade!?! Shocked iar pe bord imi indica 109 grade ca in imaginea de mai sus Ce sa mai cred?Ce poate fi?si de unde sa incep cu ea sa aflu ce are.Stau si ma gandesc ,daca era sa fiarba motorul nu trebuia sa se aprinda vreun martor ceva in bord?
M-am gandit sa schimb termostatul cu unul care deschide la 92 (din cate am citit pe gogo am inteles ca unele versiuni de opel au montate termostate care au deschiderea maxima la 107 grade).Daca schimb termostatul cu unul care deschide la 92 imi va afecta la la consum si la mersul masinii? Problema este ca termostatul este montat la distributie si necesita ceva investitii (criza mare) Sad asa ca astept cateva sfaturi de la voi ,nu as vrea sa investesc in schimbul termostatului(aprox . 230 ron) si sa aflu dupa aceea ca am garnitura arsa(alta distractie).
Mentionez ca termocupla este noua , pompa de apa a fost schimbata o data cu distributia acum 7000 de km ,radiatorul se incalzeste tot,caldura in interior am .
Astept cu nerabdare sfaturile voastre!
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema .Am schimbat termostatul care nu mai deschidea suficient cat apa sa circule normal
Investitie 33 ron termostatul + montaj la service 100 ron .
Daca stiam ca se schimba asa usor termostatul scapam mai ieftin, pe viitor stiu cum se schimba.
Voi incerca sa fac un tutorial pentru schimbarea termostatului pentru cei care vor avea aceeasi problema ca mine .
Acum apa sta undeva la 95 grade.
Bafta tuturor!
  • sandocan

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sal si eu am problema cu fierberea motorului pana la urma am descoperit : problema este din ventilatorul radiator pentru ca nu mi pleca pe treapta a 2 doar treapta 1 mergea si trebuie sa schimb tot ventilatorul care e vreo 850lei vine numai pe original , trebuie luat altul t k are atasat o siguranta nush cum sa i zik si din cauza la aia trebuie schimbat tot
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR