Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:Vad ca unii militeaza pentru masinile de 1000-1500 de euro care reflecta puterea de cumparare a romanului. Observ ca ei refuza sa inteleaga ca masina nu este accesibila tuturor. Deci daca nu iti permiti o masina in stare decenta, nu inseamna ca ai tot dreptul european de a cumpara o epava de 1000 euro. Insa legea asta trebuie completata cu ITP facut pe corecte. Mult prea multe rable au luat ITP-ul recent desi ele sunt pericole publice de foarte multi ani.

In concluzie, pentru cei cu venituri scazute se recomanda folosirea cu succes a mijloacelor de transport in comun!

Nea biela mandravela, de cand esti matale referinta forumului, de iti permiti sa dai sfaturi romanilor in privinta transportului? Ti-am remarcat atitudinea taioasa pe forum, dar multe chestii au o limita! Ma simt vizat personal in cele scrise de tine mai sus, ca atare recomandarea de bun simt este sa o lasi mai moale! Nu te obliga nimeni sa sustii o realitate, dar bunul simt trebuie sa-ti dea un imbold la decenta! Nu toti au avut sansa ta...ceea ce nu iti da si dreptul sa faci recomandari celor fara sanse prea mari! Daca tot ai mult timp liber...mai "sapa" pe forum, mai gaseste cate un agramat pe undeva si "sapuneste-l" bine...cum iti sta tie in caracter...dar domoleste-te cu sfaturile tale pur comuniste, referitoare la ce si cum trebuie sa procedeze unul si altul....!
PS. Intre timp vad ca ai luat-o in "freza" si de la domnii moderatori ! Laughing Asa e cand iti creste "ciocul" prea mult si te crezi un fel de calugar al romanilor....ca asta din poza! Laughing

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sunt de acord cu @pyton 100%.
eu am dat pe vectra 2700 in martie 2007.inmatriculata.
acuma ce trebuia sa fac daca de atat dispuneam?sa merg cu transportul public?sau? sa cumpar ce imi permit?
si in situatia mea sunt multi.
de atunci masina mea a primit doar piese noi.
pot spune ca pt anii ei se tine bine.la itp-ul l-am trecut pe bune cu toate ca puteam si altfel.

@dane ce ne facem daca masina proaspat importata scoate gaze euro 3 de exemplu si rar-ul o face euro 2?
platim taxa de euro 2!

ps:am curaj sa compar o vectra A de prin 95 cu un logan nou. si va spun ca bate vectra la aproape tot: stabilitate, consum, performante, siguranta, intretinere,etc


Ultima modificare facuta de marian_sro la Vin 05 Dec, 2008 1:37 pm, modificat de 2 ori in total
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:sau sa cumpar ce imi permit?

Doamne fereste sa iti cumperi masina care ti'o permiti. Wink
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@elegance, nu am inteles?!
Skip ads

  • mitz1982

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Adica cei mai multi dintre romani fac sacrificii mari ca sa aibe masina pe care o au, ceea ce e diferit de a-ti permite masina respectiva. Si daca si-ar lua toti masina care si-o permit (pe bune) ... am avea toti dacii Very Happy
  • zeusbv

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
FRATILOR ; am si eu o rugaminte la voi sa ziceti fiecare ce stie anu la taxa care se ia in considerare cel de fabricatie cand a iesit masina din frabrica sau cel in care a fost cumparata si inmatriculata masina ?

si ziceti si mie daca ati platit taxa de poluare la motor 1,6 benzina euro 2 din 97-98 cat ati dat ?
  • leohack

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu la a mea din 1999 1.6 benzina euro 2 am platit in septembrie 1300 euro
  • zeusbv

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
leohack a scris:eu la a mea din 1999 1.6 benzina euro 2 am platit in septembrie 1300 euro

mersi si sti cumva ce an tia luat in considerare?cel de fabrica sau cel de prima inmatriculare ?Smile
Skip ads

  • leohack

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2008

  • Mesaj Privat
data inmatricularii
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
leohack a scris:data inmatricularii


confirm si eu,data primei inmatriculari se ia in consideratie
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Citez:
"Afluxul asta de hirburi a dus la:
-pierderi economice pentru Romania datorita industriei de profil in declin
-pleaca euro din tara pe hirburi si importuri de piese schimb
-umplem tara de poluare si motoare gurmande "
Pun si eu niste intrebari in acest sens:
Scutirile de taxe si alte datorii la stat date anumitor firme in suma de MILIARDE de euro, salarii NESIMTITE acordate angajatilor agentiilor guvernamentale ani la rand din banul public,, etc, etc, etc, astea la ce au dus domnule moderator?
De ce luati in considerare doar declinul industriei romanesti de rable unde sunt afectati cateva zeci de mii de muncitori, cand in alte ramuri ale economiei sunt afectati sute de mii de muncitori care insa nu beneficiaza de ordonante din astea gen "guri de oxigen"?
Daca a vrut sa ajute industria romanesca de autovehicule, de ce scuteste de taxe automobilele euro 4 cu motoare pana la 2000cmc, cand dacia fabrica masini cu motoare de max 1600 cmc? (oare citroen are motorizari mai mari? Smile )
De ce nu se impun taxe echivalente si pe importurile de alimente din UE pentru a sprijini producatorii autohtoni?
Etc, etc, etc...
  • zeusbv

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Me & Astra a scris:Citez:
"Afluxul asta de hirburi a dus la:
-pierderi economice pentru Romania datorita industriei de profil in declin
-pleaca euro din tara pe hirburi si importuri de piese schimb
-umplem tara de poluare si motoare gurmande "
Pun si eu niste intrebari in acest sens:
Scutirile de taxe si alte datorii la stat date anumitor firme in suma de MILIARDE de euro, salarii NESIMTITE acordate angajatilor agentiilor guvernamentale ani la rand din banul public,, etc, etc, etc, astea la ce au dus domnule moderator?
De ce luati in considerare doar declinul industriei romanesti de rable unde sunt afectati cateva zeci de mii de muncitori, cand in alte ramuri ale economiei sunt afectati sute de mii de muncitori care insa nu beneficiaza de ordonante din astea gen "guri de oxigen"?
Daca a vrut sa ajute industria romanesca de autovehicule, de ce scuteste de taxe automobilele euro 4 cu motoare pana la 2000cmc, cand dacia fabrica masini cu motoare de max 1600 cmc? (oare citroen are motorizari mai mari? Smile )
De ce nu se impun taxe echivalente si pe importurile de alimente din UE pentru a sprijini producatorii autohtoni?
Etc, etc, etc...


se zice de TARICEANU!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Me & Astra , parerea mea o fost una personala cum are orice user pe forum.
Industria auto nu se rezuma doar la citiva zeci de mii muncitori, efectul este in lant. Dacia slaba cum este se vindea, acum ca nu se mai acopera capacitatea de productie nici ei nu mai dau comenzi la rindul lor, alte n intreprinderi disponibilizeaza si tot asa se ajunge pina la agricultura si industrie extractiva.
Nu discutam aici de privatizari si spagi, asta se stie ca e la ordinea zilei si e regula in Romania.
Mici sclipiri de luciditate incep sa apara, la noile unitati nucleare de la Cernavoda statul roman nu va avea 20% ci 51%. Asta trebuia sa apara de mai de mult (dar presiunea si spaga e altceva) dar uite asa am dat tot ce era mai profitabil pe nimic numai sa cistige altii.
Problema cu alt declin puternic in constructii este simpla: au plecat muncitori afara, s-au facut smenuieli la terenuri, au vindut industrii strategice de gen ciment si metalurgice fara sa aiba control, nu au avut o strategie, s-au dat credite aiurea care au ajutat la crestea nejustificata a preturilor etc.

Singura chestiune condamnabila e ca trebuiau sa spuna ca de la 2 decembrie toate masinile sh intrate in tara vor fi taxate conform noilor norme. Nu este corect sa aplici o lege retroactiv, ai o lege si cind sa beneficiezi de ea hop ca se schimba.
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Foarte corect spus.
Dar bunul simt si respectul pntru cetateni nu fac casa buna cu numele tariceanu.
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
zeusbv a scris:
leohack a scris:eu la a mea din 1999 1.6 benzina euro 2 am platit in septembrie 1300 euro

mersi si sti cumva ce an tia luat in considerare?cel de fabrica sau cel de prima inmatriculare ?Smile

la a mea an fab. 2001 dec, prima inmatriculare 2002 apr , in acte trecuta 2001
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
http://stirileprotv.ro/excl...i-taxei-auto.html

http://www.antena3.ro/stiri...d-hand_59480.html

Spuneti-va parerile si acolo.
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
http://taxa-auto.forumer.ro/forum.htm
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
As vrea sa spun "nu ma mai mira nimic in tara asta" dar...

Ca de obicei noi romanii NU SUNTEM UNITI. Asteptam sa faca UE ceva.
Cand UE nu si-a dat acordul taxei spunand ca nu trebuie sa existe discriminare intre masinile noi si sh sau intre masinile sh din tara si masinile sh ce vor intra in tara, ce s-a intamplat? Ai nostrii guvernanti au gasit o cale ca taxa sa ramana si UE sa inchida ochii.
Eu am platit 1700 euro taxa pentru o masina care mi-a scos-o Euro2. De curiozitate am bagat-o la mine la lucru la ITP si i-am rugat pe colegii mei sa faca gazele. Am avut soc: valorile exprimate erau in tiparul euro 4 pentru parametrii motorului meu. Si totusi RAR a trecut-o euro 2.

Putini dintre voi stiu ca eu lucrez la dealerul Dacia/Renault/Nissan din judetul meu. In firma e disperare totala... au dat afara oameni, mi-au taiat ratia la motorina (vor suferii si cei care au cumparat deja Dacia/Renault) si ar face orice sa mai vanda o masina. Clientii... oameni cugetati... stau si asteapta sa vada, cumpara o Dacie, cumpara un Peugeot sau isi aduc de dincolo un sh?
In tot timpul asta guvernul nostru calca in picioare orice urma democratica iar noi ar trebui sa platim? Tot noi?

Colegul biela-manivela zicea ca masina nu e pentru oricine... cum guvernul tripleaza taxa consider ca cea mai buna varianta e sa imi cumpar o masina de fix 15 ani cu motor cat mai mic. Sa facem un calcul aproximativ:

-se ia una bucata Golf 3, Opel Astra F, Opel Tigra A, din 1993 si in curand 1994. Pret: sa zicem 1500 euro.
-se adauga cheltuieli aditionale de drum: 500 euro
-taxa de prima inmatriculare: 600 euro
-alte cheltuieli in tara (RAR, asigurare, schimb distributie, ulei filtre): 300 euro

TOTAL: 2900 euro - si asta daca nu fac economie, drumul pot sa il fac cu 350 si masina pot sa o iau si cu 1000 euro. Acceptabil, nu-i asa? In nici un caz cineva care are 5000 euro nu o sa isi cumpere un Logan. Asta e alternativa lui Tariceanu, sa isi cumpere romanul masini pana in 3000 euro. Cu restul de bani, facem o imbunatatire la masina si poate un concediu.
Da, gata... de cand am inceput postul asta parca m-am si obisnuit cu ideea.

Votul meu la alegeri a fost si va fi in continuare, virgin!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Domnul TAMPICEANU sau cum mai este cunoscut sub numele de TARICEANU in nemernicia lui de caine turbat a gasit solutia iesirii tarisoarei noastre scumpe din criza in care au bagat-o acesti indivizi fara scrupule,fara vreo legatura cu ce se intampla la nivel mondial.Nu stiu cum se face dar n-am vazut alte masuri luate decat in domeniul auto ,acolo unde cu totul intamplator acest TAMPICEANU are mari interese.Ce ma mira foarte mult este atitudinea unor colegi de forum care totusi sustin niste ineptii ale acestui guvern cu o ardoare cel putin suspecta,ca sa nu zic de idei de genul ...Nu esti obligat sa ai masina...daca n-ai cei 8500E nu-ti lua....etc.Se umple tara de rable am mai auzit ,pai stand sa analizam Romania in 89 era o tara plina ochi de rable,incet incet se scapa de ele prin metode civilizate cu ajutorul taxei de casare ,cu ceva mariri la asigurari si impozite,...dar sa impui unui om sa cumpere numai ce vrei tu e prea de tot.Ca sa lamurim eminentele care striga sus si tare ca acele masini nu ar fi sigure le spun ca atat timp cat au trecut o inspectie din partea RAR-ului ele legal sunt apte de a circula pe drumurile publice.
Scaderea cererii este la nivel mondial si marii producatori ca numar de unitati si traditie cei care dicteaza in aceasta lume au mari probleme iar un prim ministru arogant si vai de el tine sus si tare ca el protejeaza industria autohtona.Asa se face ca totate institutiile bugetare au masini de import,asa se face ca armata achizitioneaza vechituri ,pe care deja vor sa le schimbe ca nu mai fac fata ...tot ce inseamna achizitii la institutii publice sunt numai import si se cramponeaza de masini venite din afara la care in medie o taxa de 800-1000E erau totusi ceva bani .In alte tari sa faci achizitii la un minister sau institutie publica mai ales bugetara din afara cand tu ai in tara asa ceva te-ai ars direct..la noi se gasesc eminente care bat campii cu protejatul industriei.
Industria romaneasca a fost demult falimentata cu buna stiinta,vanduta pe nimic...si ce-a mai ramas taiat si dus la fier vechi...si acum ce mai protejam?va spun sigur ca interesele unor oameni fara scrupule care au distrus munca unui intreg popor de 50 de ani in frig nemancati cu ratii...si mai ales 2 ore de program la televizor.Fabrici intregi ,uzine,santiere ... o flota intrega au disparut fara urma si nimeni nu va afla vreodata adevarul pentru ca asta ar insemna sa dispara clasa de profitori ai tranzitiei fara sfarsit dupa care sunt sigur ca ei plang si acum.
Celor care si-au luat masina pe credit inrobindu-se pe 10 ani la banca le recomand sa nu scuipe seminte in capul celor care aleg varianta mai simpla a unei masini de 2000E si ai asigur de respectul meu dar vreau sa fiu si eu considerat om chiar daca n-am ales aceasta cale din considerente pur si simplu numai de mine stiute. As vrea sa invatam un termen care se numeste ..decenta...este la indemana si nu costa nimic acest lucru l-am vazut in 5 vizite consecutive in diferite perioade ale anului si anume in orasul numit Strasbourg n-am intalnit decat un Porsche ... cateva X5 in schimb la fiecare poarta era ori un Clio, un206..si ceva 307 xara...xantia masini japoneze clasa mica foarte bine cotate acolo si batranele R11. cateva 205 inclusiv legenda 2CV toate intr-o stare aproape de perfectiune......dar nimeni nu dadea flash-uri nimanui.
Acei oameni au dreptul sa circule cu ele atat timp cat ele corespund normelor dupa care au fost produse si se face inlocuirea lor incet cu prime mari de casare si pentru proprietar si pentru firma care o dezmembreaza si asta si cu ajutorul asigurarilor care nu sunt puse numai pe luat ,mai si dau cand este cazul.
Solutii de bun simt s-ar fi gasit ,daca nu i-ar fi dus capul ar fi invatat de la bulgari care taxeaza fiecare kw si la peste 124kw se considera de lux si te taxeaza cu 3500E taxa iar la un Opel e 80E si bulgarii nu vor muri de foame vor face in asa fel incat ne-o vor lua innainte si in domenii ca productia si exportul de armament de ex. sunt in locul romaniei ca si in multe altele iar noi vom bate campii mult si bine pe o lege care trebuia bine facuta de la bun inceput,dar ca in toate cele vrem noi sa avem legi care se schimba la 3 luni max. pentru ca asa e sanatos pentru o tara in viziunea lor.
Eu sunt convins ca UE va pune piciorul in prag si o sa ne dea si noua dovada ca a fi european inseamna nu numai plata unei contributii pe care guvernul nu a negociat-o in transe precum Danemarca,sau Grecia ci au lasat sa fie data intr-o singura transa ca vorba aia noi avem ci si faptul ca putem fi aparati la nevoie chiar in fata propriilor conducatori atunci cand ne sunt drepturile incalcate.Propun mai bine sa vedem ce cale de atac exista impotriva acestei taxe si sa face ceva mai mult decat sa ne intepam subtil pentru ca cei multi nu intodeauna sunt si prosti asa cum si-ar dori aceasta lichea.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu pricep de ce dezbateti cu atata aprindere un subiect de acest gen si va implicati de parca ati fi membri ai cabinetului tariceanu sau pe la geoana prin staff...
Deci ... nu vad cum cineva ar putea sa afirme ca nu este o masura SANATOASA sa pui o taxa de poluare mare pentru Euro 1+ Euro 2 , mai micuta pentru Euro 3 si ZERO ....NIMIC pentru Euro 4 si Euro 5
E o masura de protejare a parcului auto din tara , a poluarii , a ce vreti voi ... Nu zic ca sunt o gramada de masini si oferta e mare in tara vis-a-vis de masini vechi la banii aia ( 2500 de euro un Astra F sau un Golf 3 )
Skip ads

  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe

Chestionar

Pentru restituirea taxei de prima inmatriculare
Fac demersurile ptr a-mi recupera taxa 61%
Nu ma mai intereseaza sa-mi recuperez banii, ca oricum statul nu-i mai da 16%
Sunteti de acord sa vi se restituie doar o parte din banii de taxa? 21%
403 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR