Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
se poate sa se blocheze injectorul la c16nz monopunct si sa dea eroare in calculator?
Skip ads

  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si automat se aprinde becul de la la calculator si se opreste motorul si nu mai porneste numai daca schimb calculatorul
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce eroare iti da?codul...
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am fost la tester si nu i-a dat decat o eroare la sonda de la relanti
in rest a zic ca nu ii da nici o eroare
Skip ads

  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu prea multe despre opel il am doar de cateva luni dar chestia asta ma dispera oare sa fie totusi din cauza injectorului, ar fi bine sa-l curat cu un aditiv in benzina?
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de exemplu daca pun pompa de benzina pe direct de la releul care ii da comanda, pun contactul si pun firul de la minus al injectorului pe corpul carburatorului, facandu-i masa pe direct, pulverizeaza benzina in carburator si apoi daca ii dau cheie porneste, cu acelasi calculator si mai merg fara probleme vreo 50 de km, dupa care iaraq se opreste.
mai mult se opreste daca o las la relanti
daca merg cu ea constant cu 80 km/h pot sa merg si 100 de km, nu am turometru dar cred ca daca o las sub 2000 de ture atunci se opreste
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat pompa de benzina, filtrul, motorul cu injector cu tot, dar injectorul cu care am luat motorul dupa vreo 30 de km a ramas blocat pe deschis si de cate ori pune-am contactul imi baga benzina in carburator ca si cand nu ar fi injectorul acolo.
sa nu mai zic de calculatoare, am 4 si cand face figura asta nu merge cu nici unul, iar cand merge merge cu toate.
daca o opresc cand motorul merge normal pornesc fara probleme
numai atunci cand becul galben de la calculator se aprinde si motorul se opreste nu mai pot sa pornesc
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
aproape ca nu mai am ce schimb, a mai ramas instalatia electrica
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fa testul cu AGRAFA!

verifica contactele! pini de la calculator...masoara traseul de cabluri!
cand se mai opreste (sa mai ai langa tine un ajutor,sau o coala de hartie A4) da jos filtrul pune contact (trebuie sa se auda cateva secunde pompa de benzina),dai cateva pedale si verifici daca a ajuns benzina in galeria de injectie!ori pui pe cineva sa se uite ori bagi sub injector,in galerie o coala A4 si vezi daca sa umezit....
Poate nu iti poate face presiunea corespunzatoare!sau ceva contacte imperfecte,mizerie pe conducte (verifica filtrul de benzina) si cand pui pe direct se face presiune mai mare si trece mizeria!
Verifica bujiile daca are ardere completa!
mai poate fi potentiometrul sau motorasul de relantin.
dar ce trebui sa faci prima oara este testul cu agrafa,cand se aprinde becul si sa nu dai intruna la automat ca se va sterge codul de eroare si nu ai rezolvat nimic.
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mersi mult! daca te rog spune-mi cum este testul cu agrafa ca am tot auzit de el dar nu stiu cum se face.
filtrul de benzina l-am schimbat, am scos furtunul care vine de la pompa si imi arunca bezina foarte tare.
ceea ce nu stiu eu, este cum functioneaza injectorul?
pe baza de presiune de benzina
sau electric neavand legatura cu presiunea de benzina
ar trebui sa inlocuiesc instalatia electrica mica, adica cea de la motor si pana la calculator?
sa fie ceva contacte imperfecte ?
am observat ca se incalzeste cam tare calculatorul este normal?
acum am comandat un injector sa vad cum se omporta dupa ce il voi schimba
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
atunci cand pun contactul pompa porneste normal si atunci cand se stinge becul galben de la abs se opreste, totul este normal, dar atunci cand dau la automat pompa nu mai porneste si nici injectorul nu pulverizeaza nici un pic de benzina oricate pedale i-as da.
ceea ce am descoperit este ca injectorul este legat pe acela-si releu cu pompa de benzina si practic sunt legate pe aceea-si comanda.
in momentul cand pun contactul injectorul primeste curent iar pompa nu, si de aceea trebuie sa pun pompa pe direct, iar injectorul nu primeste comanda de minus de la calculator
  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu prea cred ca problema ta vine de la injector. verifica tu delcoul.mai exact modulul de aprindere care se afla in delco.(bineinteles incepi cu "cablaraia" de la delco)daca vrei si o explicatie spune-mi si iti dau
Skip ads

  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
delcoul l-am schimbat cu totul, nu cred sa fie de acolo,
de ce daca ii pun benzina din sticla in carburator porneste?
bujiile le-am verificat si caramizii si lucreaza foarte bineproblema este ca in momentul acela injectorul nu pulverizeaza benzina, desi pompa merge si este presiune in carburator.
ori injectorul nu deschide ori calculatorul nu ii da comanda.
dar nu stiu din ce cauza, pentru ca eu daca pun firul demasa de la injector pe corpul carburatorului injectorul functioneaza
eu cred ca ceva da eroare in calculator
ori injectorul se blocheaza si ameteste calculatorul ori este altceva care da peste cap calculatorul
de 2 luni patesc treaba asta si n-am ajuns la alta concluzie de cat asta.
am 4 calculatoare nu pot fi toate defecte la fel, mai ales ca atunci cand merge merge cu toate si cand nu merge nu merge cu nici unul
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am mai patit ca atunci cand se opreste si pun un calculator nefolosit de mai multe zile sa mearga.
sau daca pun un calculator de pe alta masina porneste fara probleme, merge o vreme si iar se opreste
ceva ii da eroare
sau nu stiu ce sa mai zic
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu un Renault 19 Chamade care a stat cu masina nepornita 2 luni, adica nu-i mai pornea au venit 100 de mecanici la ea si nu-i dadeau de cap, scanteie dadea dar injectorul nu primea comada de la calculator. Am verificat tot, am incercat cu alt calculator cu alt senzor de volanta, cu alt modul de aprindere, nimic, dupa 2 luni a venit un electrician care a luat tot la mana si dupa 2 saptamani a gasit un contact imperfect sub bord la o mufa era vorba de un 5 volti pe acolo cred ca exact cel de comanda injector. Deci e foarte posibil pe undeva sa nu ai contact perfect...
  • cobbra

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Ascona 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare as avea si eu nevoie de un pic de ajutor.Am o ascona `88 cu motor benzina C16NZ injectie monopunct .Masina nu porneste pe benzina doar pe gpl . Am observat ca pe la regulatorul de presiune de langa injector scapa benzina care ulterior se prelinge in carburator si cumva porneste; bineinteles nu funct cum trebuie.Injectorul numi deschide l-am schimbat si tot asa.Am mai gasit returul infundat.Pe rezervor e o flansa pe care e stutul returului si am mai gasit 2 fire (nu sunt alea care indica benz).Nu stiu ce rol are acele fire.De acea nu mam fortat sa il desfund.Se poate k sa fie vreo chestie care sa deschida la o anumita presiune? Va rog ajutatima si pe mine
  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai mai rezolvat ceva?Daca da spune ne si noua.Esti din Bucuresti?
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut!
am rezolvt-o
problema a fost ca mi s-au rupt firele de la inchiderea centralizata la usa din stanga spate si facea scurt acolo, din cauza asta imi dadea eroare in calculator si in cele din urma mi s-a ars modulul de aprindere electronica din delcou si nu am mai putut porni deloc.
Am scos mufa de la releul de la inchidere centralizata sa nu mai fie curent pe firele alea rupte, mi-am comandat modulul, l-am pus sus si a pornit la prima cheie.
De atunci nu mai am probleme, am deja o saptamana si jumatate fara probleme si aproape 1000 km. Sper sa nu mai am probleme cu ea ca mi-a mancat zilele.

p.s. asta am descoperit eu ca nimeni nu a stiut ce sa-i faca.
  • alin j

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sunt din Alba
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR