Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Va recomand cu toata prietenia sa evitati service-ul de la Opel GTT (Bucuresti). Am fost de trei ori pe la ei si de fiecare data am fost nemultumit. Prima problema - te programeaza foarte tarziu. A doua problema - lucreaza foarte lent. A treia problema - risti sa pleci din service cu probleme pe care nu le aveai inainte sa intri in service. A patra problema - trateaza clientul cu o totala lipsa de respect.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Un plus la GTT ar fi bucatile alea de la vanzari Smile
In rest nici eu n-am gasit altceva de apreciat pe acolo
  • hous3_natzie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut , sunt oarecum nou pe forum , detin un corsa de 1.0l din 2002 si aveam acelasi tzacanit de diesel care le au mai toate corsele.booon, m'am dus la un service de pe langa Piata Presei Libere , Alpha Auto se numeste , cei de la service, dupa ce au demontat chiuloasa , mi'au spus ca nu este nevoie de schimbare de distributie si ca tzacanitul este de la culbutori ....in fine , mi i'au curatat , se observa o oarecare ameliorare , dar tot tzacane.....partea proasta este ca acum trei zile , mi s'a dus temp la 100 grade si s'a aprins martorul de la baterie in bord.Am oprit masina, am deschis capota si vad ca nu mai am cureaua ....am sunat o cunostiinta care se pricepe , s'a uitat la ea , a bagat cricul sub masina si a observat ca surubul de la chiuloasa este rupt.Care acel surub nu a fost bine strans de catre cei de la service si a cazut in blocul motor...
Am rezolvat si aceasta problema ,dar mie imi tot sta pe cap acel tzacanit ....cred ca pana la urma o sa apelez la un meserias si o sa schimb distributia.Mentionez ca masina are 115.000km.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
citeste la agila si te lamuresti cu tacanitul.e distributia.ai si filmulete si tot ce iti trebuie.
Skip ads

  • pieseoriginaleGM

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Negoiator recomanzi cu incredere sa evitam Opel GTT dar nu spui ce problema ai avut ... daca ne luam dupa nick-ul tau tragem ceva semne de intrebare Very Happy ... poate negociezi prea mult Smile)
  • Arnautu Vasile

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 1.9 - 150 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
negociator a scris:Va recomand cu toata prietenia sa evitati service-ul de la Opel GTT (Bucuresti). Am fost de trei ori pe la ei si de fiecare data am fost nemultumit. Prima problema - te programeaza foarte tarziu. A doua problema - lucreaza foarte lent. A treia problema - risti sa pleci din service cu probleme pe care nu le aveai inainte sa intri in service. A patra problema - trateaza clientul cu o totala lipsa de respect.


subscriu si eu ref. la GTT

deasemenea, cei de la Radacini (Bd. Ferdinand) sunt niste escroci Smile
am facut o revizie la ei (la 30.000 km) si printre altele, am platit si schimbatul filtrului de polen.
cand am vandut masina (la vreo 3 luni) de la revizie, am constatat ca acel filtru era "lipit" acolo, nu fusese schimbat niciodata Smile
suruburile nu erau zgariate deloc, ce mai... nici nu s-au atins de el baietii.

PS: prima revizie (15000 km) o facusem la Opel GTT Smile si deasemenea, nici ei nu au schimbat filtrul de polen, desi il platisem
  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa nu va duceti la AutoVentura www.autoventura.ro din Braila.
Sunt incapabili de a afce o lucrare si nu stiu deloc mecanica.Nu sunt singurul patit.Am fost la ei pentru un schimb de distributie, mi-au stricat masina, nu sunt capabili sa spuna ca la schimb de distributie se schimba garniturile si nu se pune silicon ca pe "camp".De atata silicon mi-au infundat aerisirile la pompa de ulei si mi-a spart pana si capacu' pompei de ulei.Am stat 1 luna jumate cu masina pe dreapta din cauza lor si inca nu am finalizat problemele.Dupa efectuarea lucrarii la AutoVentura nu am parcurs decat 310 km.AUTO VENTURA BRAILA.
  • dragota

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sall...vroiam sa scriu si eu ceva despre un service din tg`jiu...dar cum pt mine ramane un service fantoma renuntz ca sa va spun cat imi cer pt montarea conductelor de ac..conductele de ies din compresor,toata partea aia...450RON!si pt ce?! asa ca baieti sa fiti atenti la manopera cand treceti pe la PRO AUTO...as mai avea ceva de spus despre PROAUTO tg`jiu dar ma apun sa montez conductele...revin cand termin..adica peste 30-40 min maxim Smile
Skip ads

  • dragota

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
asa cum am zis nu dureaza mai mult de 40 de minute ceea ce ma face sa inteleg ca domnii de la PROAUTO tg`jiu lucreaza cu 10 lei minutul...asta da servici...operatia nu dureaza mult...daca sunt 2 pers in 20 de min este gata...eu intre timp am si mancat am si fumat o tigare...am si facut econamie de 450 lei...asa ca degeaba se numesc ei automaster(asa parca se scrie) pot spune ca sunt niste hoti cu acte in regula...bafta si feritiva de ei...
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Desi sunt sigur ca unii dintre colegii de forum ma vor contrazice(daca cititi tot o sa vedeti si de ce) trebuie neaparat sa va povestesc despre un mic service din Pantelimon.
De ceva vreme(cateva luni) stiam ca am probleme cu un injector. Se observa pe Tech2 ca unul dintre injectoare primeste si da pe retur mai multa motorina decat celelalte, deci era usor infundat. Din motive diverse am tot amanat sa rezolv problema asta(aici am gresit eu) pana saptamana asta.
Miercuri seara masina nu a vrut sa porneasca. Dupa aproxi 2 zile de verificat toate nebuniile s-a ajuns la concluzia ca un injector e foarte infundat, sau chiar mort definitiv. Motorul porneste doar cand e rece(din incercari repetate am dedus ca pragul sub care porneste, mai greu sau mai usor, e la 63 de grade). Ce-i de facut in cazul asta: shimb injector cu unul nou, schimb injector cu unul sh, reconditionez injector sau fac o curatare chimica. A fost aleasa cea mai ieftina solutie, in speranta ca poate se rezolva asa.
Eee, si acu hai sa devenim ontopic, pana aci a fost introducerea(sa stiti si voi cum ma mai distrez eu)
La recomandarea multor colegi de pe forum(nu acuz pe nimeni, sa nu ma intelegeti gresit) mi-am facut o programare la Catalin din Pantelimon pentru o curatare de injectoare. Ajung eu acolo si incepe distractia...
Dupa cum unii dintre voi stiu, curatarea chimica implica inlocuirea rezervorului masinii cu o scula, care baga in instalatie motorina+o solutie de curatat. Pentru asta se ataseaza intre masina si scula doua furtune, unul la tur si unul la retur.
S-au atasat furtunele respective, si am pornit masina. Surprinzator, a pornit. In schimb, la baza injectoarelor(adica in partea cea mai de jos a injectoarelor care se vede fara sa le scoti, la imbinarea cu blocul), au aparut pete de ulei. Panica, verificari ale capacului de plastic(care era perfect uscat). Unul dintre mecanici scoate furtunul de retur al sculei de curatat si observa ca masina facea vacuum pe furtunul la care a fost atasat returul respectiv. Deci tragea aer pe un furtun pe care ar fi trebuit sa dea motorina afara. Ceea ce era normal, tinand cont ca furtunul respectiv ERA UN FURTUN DE VACUUM SI A FOST CONFUNDAT CU FURTUNUL DE RETUR! Deci scula lui tragea de pe furtunul de vacuum, si pompa de vacuum tragea din scula lui. Norocul meu a fost ca nu avea ce sa traga, ca rezervorul de retur al aparatului de curatat era gol.
Nu am inteles imediat ce se intampla p-acolo, in schimb Catalin s-a prins, si a scos furtunul de acolo si l-a pus la locul lui, pe furtunul de retur. N-a vrut sa-mi spuna de ce a aparul uleiul ala pe injectoare la momentul respectiv(ceea ce era normal, facuse o greseala destul de rusinoasa).
De aici incolo, cu exceptia faptului ca masina mi-a pornit numai cand a vrut dansa, curatarea injectoarelor a decurs normal. Deci despre asta n-o sa va mai povestesc. Dar tot stand p-acolo, invartind de cheie s-o pornesc, si dupa ce a pornit asteptand sa-si faca scula programul si sa se curete injectoarele, am avut ocazia sa-i vad pe Catalin si pe colegul lui(Gigi parca) in actiune pe masinile altora.
1.Opel Signum-nu stiu cu ce problema a venit, era pe elevator cand am ajuns noi acolo. Stiu ca i s-a schimbat uleiul. Si stiu ca a fost nevoie sa plece pentru 10-15 minute dupa ce s-a terminat lucrul, si ca posesorul a fost indemnat de Catalin sa alerge putin masina, si apoi sa se intoarca. Si s-a intors. Si nu-i mai mergea A/C-ul, desi venise in service cu el mergand. Si Catalin a verificat instalatia de A/C dand drumul la niste robineti pe tubulatura, ca sa poata mirosi gazul care iese p-acolo! Concluzia la care s-a ajuns a fost ca in instalatie nu este freon, ci aer sub presiune. In conditiile in care cu cateva ore mai devreme A/C-ul functiona! Am tacut si mi-am vazut de treaba.
2.Opel Astra G. A aparut cand se pregatea sa plece Signumul. Din discutii am dedus ca proprietarul este un prieten(sau cel putin un cunoscut) de-al lui Catalin. A venit cu un zgomot din zona distributiei sau a curelei de accesorii, aparut in urma unor reparatii capitale intr-un service autorizat(din pacate nu stiu care). Masina fusese lovita destul de puternic in fata, si i-au reparat-o prost.
Hai sa-i scoata baietii scutul. Ala de plastic. Ala care e prins de contraaripi in cleme. Cleme care aparent se scot prin metoda "smuls". Cred ca stiti metoda...(repet, era vorba despre masina unui cunoscut, sa nu exagerez spunand ca sunt chiar prieteni).
Dupa aia a urmat o diagnoza in urma careia s-a ajuns la concluzia ca zgomotul respectiv e cauzat de o curea de distributie prea intinsa. Am aflat si eu cu ocazia asta ca sunt mai multe repere pe cureaua de distributie, si ca o montezi intr-un fel cand o pui de noua, si daca dintr-un motiv sau altul dupa, nu stiu, sa zicem 20 000km, e nevoie sa o dai jos pentru ceva interventii, o pui altfel. Nu de alta, dar LUNGIMEA CURELEI DE DISTRIBUTIE VARIAZA IN TIMP! Cauciucul ala se intinde(banuiesc eu ca-i facut din elastice de chiloti reciclate)...Asta o spunea mecanicul clientului. Si ala il aproba!
Cam atat am apucat sa prind, ca intre pornise si masina mea, a mers cu motorina si solutie de curatat cat trebuia sa mearga, si era cazul sa plec. Evident ca nu a pornit nici dupa ce s-au facut legaturile cu rezervorul masinii(motorul era cald, si nu porneste decat la rece), deci curatarea nu a reusit sa invie injectorul. Chestie pentru care nu dau vina pe Catalin, ci pe mine, ca nu am intervenit in timp util.
Dar am ales sa astept in masina, in afara curtii, sa se raceasca. Nu stiu ce s-a mai intamplat, dar ei au ramas sa lucreze la distributia aia. Sunt curios daca a mai pornit masina aia...

  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Laughing @claudiu: Tari baietii aia din service-ul din Pantelimon, meseriasi ,nu gluma. Din pacate s-a umplut RO. de "mecanici", si care traiesc din banii nostri, iti ia o caruta de bani daca faci ceva la ei, dar ma rog.......Daca se poate sa ma ajutati cu sfaturi, poze, orice.....dupa o lucrare la un service, din Ploiesti, acum cca 2 luni, care se num. PEX , au lucrat exemplar de prost(o gramada de patanii am patit cu ei), mi-au vopsit 2 usi si schimbat bandourile,plec de la ei cu masina cu geam fata gazat( nu l-am vazut ca se-nnopta), la cateva sapt imi pica si usa spate o piulita( am zis da-le draq ), trec cca2 luni si sare vopseau dupa usa fata( nu mai zic ca era vopsita numai cu gaurele mici),am innebunit de nervi, ma duc inapoi pus pe scandal, nu a fost nevoie ca s-a rezolvat amiabil, mi-au revopsit usile,am vazut eu ca un capat la bandou usa spate nu era lipit de masina cum era in partea cealalta, dar am trecut cu vederea,la cca 2 luni, imi cade acel bandou de pe usa , spate. Am oprit masina in parcare si ...pur si simplu , mi-a cazut bandoul jos, nu l-am putut pune ptr ca eu cred ca a fost montat-fortat si in timp ,a cedat de la gropi (bine ca nu l-am pierdut pe drum). Nu ma pot duce inapoi la service ca sigur vor spune ca a tras cineva de el ( daca tregea il si lua).Rog colegii sa ma sprijine cu un sfat si ceva poze, sa stiu cu ce il pot lipi, sa reziste, si cum arata nou cu cleme , cu tot, sa pot vedea ce s-a rupt. multumesc anticipat. Fugiti de PEX Ploiesti.
  • Emo66

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Super tare, sa ne facem toti programari la spectacol nu la reparat, ar trebuii sa taie bilete la spectacol de stricat masini.
Skip ads

  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
DiBas Fundeni inca un loc de care sa te feresti:

-din 5 persoane cu care am vorbit, nimeni nu mi-a dat buna ziua, desi eu am fost primul care a zis
-mi s-a spus sa astept 30 min, s-au facut aprox 2,5 ore
-am fost ptr diagnosticare erori la o astra, airbagul dadea eroare, 2 minute a durat toata treaba, 1 milion scos din buzunar, costul estimativ al reparatiilor? vreo 5 mil minim, solutia a fost shimbare senzor, etc, etc, desi putea sa fie un simplu fir
-m-am simtit de parca eram pe banda rulanta, vroiau sa scape de mine, informatii putine, bani multi, daca nu ai reparatii de peste 2000 lei parca nu existi in fata lor
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cei mai jegosi DIBas......am schimbat distributia la ei...mare greseala......dupa ce am plecat a inceput sa curga ulei pe la un simering pe care l-au zgandarat ei...a doua zi la ei.....nu e domle de la distributie...dupa ce in prealabil jegosul de mecanic a sters uleiul de acolo.....
am fost la alt service si surpriza...se scurge de la distributie de unde au lucrat ei......maine ma duc cu OPC-ul peste ei....
  • alter ego

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Feriti-va de OPEL DI-BAS PLOIESTI !
O banala revizie la 45.000 de km. m-a costat 711 RON, in conditiile in care am venit cu uleiul si placutele de frana de acasa. Ei mi-au pus din magazia service-lui doar filtrele (aer, polen si motorina).
Pentru a-mi incarca nota de plata cat mai mult, am fost obligat sa astept 3 ore si 15 minute pentru o treaba care a durat de fapt maxim 1 ora. Mi-au facturat 3 ore si 15 minute de manopera, adica din cei 711 RON am platit 300 RON doar pentru manopera.
Manopera este defalcata astfel:
2,2 ore - revizie
1 ora - inlocuit placute frana.
EVITATI OPEL DI-BAS PLOIESTI !
  • hrehoret richard

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am un astra g caravan caruia nu ii mai functioneaza ac.,dorind sa-l repar m-am interesat intai pe forum cam ce probleme ar putea avea. in scurt timp mi-am dat seama ca nu ma pricep si am zis sa apelez la un service.gresala mea a fost ca desi pe forum se recomandau cateva service-uri eu m-am dus la cel mai aproapiat(cel de langa auchan titan).vorbind cu unul din "meseriasii"de acolo mi-a spus ca ma costa 100ron freonul si daca doresc 50ron verificarea instalatiei(in gandul meu mi-am zis chilipir si zic nu strica o verificare).mi s-a parut ciudat ca nici nu se uita la instalatie sa o verifice macar vizual si se apuca direct sa traga si sa puna noul freon.dupa ce aparaul si-a facut ciclul de lucru m-a pus sa pornesc ac. si Very Happy racoare. ma duc sa platesc la caserie iar cel de acolo zice"dute si plateste la cel ce ti-a facut lucrarea".cu gandul ca am rezolvat-o n-am mai tinut cont ca mi-a cerut banii si pe verificare si pe freon.cand ajung in masina surpriza ac baga o caldura de mama focului.ma intorc la "meserias" sa ii spun ca nu merge, acesta justificandu-se ca probabil compresorul nu a mai fost folosit si ca trebuia sa merg vreo 1/2 ora.bineinteles ca nu a functionat si intorcandu-ma la service mi-au spus sa ma intorc maine dimineata ca s-ar putea sa am vreo conducta infundata.desi urma sa am un drum de peste 1000km nu am avut curaj sa mai apelez la serviciile lor.aveti grija sa nu patiti si voi ca mine cereti macar chitanta. Sad
  • danutz22

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
gold & platin IASI ... niste mincinosi cu premiul 1 si coronitza!
Ma refer la partea de Sales: au vorbit cu un prieten de al meu care vroia o Astra H si i-au zis:
- masina exterior IMPECABILA
- interior IMPECABILA, s-a urcat chiar el la volan
- in GARANTIE inca un an
- a trimis poze cu exteriorul fain frumos
Mergem acolo si ce sa vezi:
- ambele proiectoare SPARTE
- am aflat acolo ca masina fusese recuperata din Bucuresti (leasing) si omul ala avea fabrica de panificatie si transportase cutii grupa mare - INTERIORUL ERA EXACRABIL
*scaun sofer ars cu tigara in 2 locuri si tocit in stanga de parca masina avea 500.000km
* scaun dreapta patat
* bacheta spate patata si roasa de cate cutii fusesera pe ea
* TOATE interioarele la usi aveau zeci de lovituri si zgarieturi adanci
* 3 praguri din 4 (praguri interioare,care se vad cand deschizi usa) zgariate si unul din ele chiar indoit/infundat un pic si unul cu vopsea rosie pe el, harjait un pic chiar
* butonul de volum de pe volan era "uzat=nu mai avea zimti deloc, parca era luat cu cutterul"
* pe plafon deasupra soferului o mare urma de marker albastru
* in portbagaj bineinteles nenumarate zgarieturi zdravene
Cica masina mai are garantie inca un an = masina era 11/2007 adik dupa ei 2008 + 2 =2010, deci mai are un an garantie, dar de fapt masina mai avea garantie cateva ZILE, si daca vrem, putem face extindere de garantie, dar se acoda numai la ei, la IASI
* covorase nu avea, iar pamantul in masina era la el acasa
Si ca sa fie toate bune si frumaose, cand i-am intrebat ce fel de "profesionisti" sunt ei spunand despre o maina ca asta ca e IMPECABILA, mi-au trantit cu un tupeu inegalabil (ca sa nu folosesc cuvinte urate) ca "Domne, masina nu e noua, stiati asta! Daca vreti, avem si masini noi in showroom"

DECI asadar si prin urmare, nu stiu stiu despre partea de service cum sunt baietii, dar la capitolul "sales" pt stimabilii de la Gold & Platin IASI am numai "respect si admiratie"


Ultima modificare facuta de danutz22 la Lun 30 Nov, 2009 1:07 pm
  • danutz22

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Scuze pt randul 2, am gresit:
"Ma refer la partea de Sales: au vorbit cu un prieten de al meu care vroia o Astra H si i-au zis" ... era de fapt "ne-au asigurat"
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pieseoriginaleGM a scris:Negoiator recomanzi cu incredere sa evitam Opel GTT dar nu spui ce problema ai avut ... daca ne luam dupa nick-ul tau tragem ceva semne de intrebare Very Happy ... poate negociezi prea mult Smile)


Imi cer scuze ca am vazut atat de tarziu intrebarea ta. Iata problemele pe care le-am avut eu la Opel GTT - Bucuresti:
1. programare la service foarte lenta (mai mult de o luna de zile intre data la care am dat telefon si data la care m-au chemat in service)
2. lucreaza foarte lent cu actele (la o saptamana dupa ce am adus masina in service, tipul de la birou, care imi primise masina, nu facuse inca devizul estimativ, ca sa-l trimita la firma de asigurari pentru aprobare - asta INAINTE sa se apuce de reparatie).
3. lucreaza foarte lent la masina (la ultima vizita la acest service, masina a stat in service mai bine de o luna).
4. pleci cu probleme pe care nu le-ai avut inainte sa intri in service (in cazul meu, am plecat cu capota zgariata in mai multe puncte - cei de la service au sustinut ca am avut zgarieturile dinainte sa intru in service, desi ele nu apareau pe procesul - verbal de primire in service)
5. nu-si respecta clientii (in timp ce discutam cu mecanicii despre zgarieturile pe care nu le-am avut, si aproape ii convinsesm sa ne repare zgarieturile, a aparut un individ care a sustinut ca e director adjunct la acel service, ne-a spus ca NU se repara nici o zgarietura, si ne-a cerut sa plecam din service, cu tot cu masina, iar daca suntem nemultumiti - sa lasam o reclamatie scrisa).
6. la doua zile dupa ce am plecat din service am inceput sa constatam piese schimbate sau furate la masina. Rama de la mp3 player era lipsa, un surub de la motor era lipsa, ansamblul stergatoare, care ne mergea perfect inainte sa intram in service, fusese inlocuit cu altul intepenit (a trebuit sa cumpar un ansamblu nou, m-a costat 300 RON plus manopera de montaj), iar sonda lambda a inceput sa faca probleme (becul check engine e aprins continuu, desi inainte de intrarea in service nu avea nici o problema. De altfel nici nu era normal sa aiba probleme, din moment ce masina abia avea 32.000 de km). Acum, dupa cateva luni de cand masina imi merge cu becul "check engine" aprins continuu, masina imi consuma 8 litri la suta de kilometri (inainte de intrarea in service imi consuma sub sapte la suta), desi are mai putin de 44.000 de km. Incerc sa schimb sonda lambda, pentru a scadea consumul, si am aflat ca ma costa cel putin 400 de ron o sonda noua... Sad( In concluzie, consider ca am suficiente motive sa fiu nemultumit de Opel GTT.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
foarte foarte urat ce ti s-a intamplat Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR