Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
In primul rînd vreau sa va intreb pe cei care au vectra a daca aveti idee cum tre sa porneasca
un motor diesel 1,7 isuzu
Daca stiti si imi puteti da detalii despre pornire si cam ce as putea face sa porneasca usor va sunt recunoscator
Vã multumesc

P.S.Mentionez ca am montat o supapa de sens fiindca eu credeam ca se dezamorseaza pompa ,nu s-a schimbat situatia cu nimic?
Ce ar putea fii fratilor? Sad
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
sunt o gramada de lucruri de la care un diesel porneste greu. iti spun eu doar cateva dintre ele: bujiile cu incandescenta, filtru de motorina, filtru de aer, compresia, injectoarele, distributia ne pusa la punct etc
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
totul e beton distributie noua (la 1,7 isuzu nu prea poti sa nu pui distributia bine la punct )filtre noi bujii toate bune nush cit de bune injectoarele dar nu am umblat la ele compresia cica e buna ca asa a zis unu care se pricepe cit de cit
Acum sa iti mai zic ceva a mai zis unu ca s-ar putea sa fie din releul ala de tine bujiile aprinse tu ce zici sau voi ce ziceti merci mult?
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca bujiile incandescente primesc curent dupa ce pui contactul si vezi aprox. cate secunde. daca este curent, atunci releul este ok
Skip ads

  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
becul de la bord merge ,curent intra
dimineata cred ca sta 3 sec nu am mumarat sa vad
dar daca opresc motorul timp de 5 min si vreau sa pornesc invîrte de nebuneste pina porneste si becul
cind pun contactul nu sta nici o secunda
De aici trag eu o concluzie ca ar putea fi releul ca ma gindesc ca ar trebui sa stea mai mult aprins
aaaaaaaaaaa
si sa nu uit
am observat ca in timpul mersului motorului
intra citeodata curent in bujii ceea ce cred ca nu e normal
Mai astept raspunsuri
Multumesc
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca tie ti se aprinde beculetul de la bujiile incandescente la bord, nu inseamna neaparat ca bujiile primesc aer. poate sa fie si o erroare de ti se aprinde becului in timpul mersului
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
stai sa ne intelegem
mie nu mi se aprinde becul in timpul mersului
eu am vazut odata cu motorul pornit si capota ridicata am atins puntea de la bujii si a facut scurt(scînteie) asta inseamna ca era curent pe ea ceea ce nu e corect ca acolo nu tre sa mai fie curent dupa ce pornesti motorul NU?
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu 1,7 isuzu doar la pornire foloseste bujiile
Skip ads

  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai de asta spuneam ca nu imi dau seam anici eu ce draq are?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
brummy a scris:din cate stiu eu 1,7 isuzu doar la pornire foloseste bujiile

siiii e logic sa se intample asa
hai sa mai zic si eu una...cum stai cu pompa de injectie?
am umblat mai demult la niste furtune undeva in stanga pompei (prinse pe chiuloasa)un cui ponton care are un orificiu care se infunda........care este Very Happy
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
poti sa postezi niste poze cu zona unde se afla furtunasele alea ca eu m-am uitat si nu am decit unul mic
ce corespunde cu filtrul de aer
care ar fi ala si cam ce sa ii fac
credetima ca mor de ciuda ca porneste asa greu
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
nu e normal sa ramana tensiune pe bara de legatura de la bujii dupa ce ai pornit motorul(sau ti s-a stins becul). daca iti porneste greu si cand e cald motorul, atunci nu e de la bujii.
compresia se masoara cu un aparat. ce ulei ii pui, adica 10w, 15w? poti sa incerci un ulei mai gros daca banuiesti ca ar fi de la compresie .
injectoarele ca sa vezi daca sunt bune ori le duci la cineva care are masina de tarat, ori le scoti si le probezi tu pe pompa ta de injectie. pui pe cineva sa dea la automat(nu mult ca sa nu incalzesti si uzezi electromotorul) si vezi daca motorina care iese la injector este foarte fina, ca un praf. daca nu e asa , iar injectorul (scuze limbajul) pisa, atunci e problema la injectoare
Skip ads

  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
merci de sfaturi acum sa iti mai zic Pamihai
ulei am mers numai cu 10 w pina acum iar injectoarele nu le am incercat
dar o sa le dau jos
iar faza cu uleiul un ulei mai gros nu ingreuneaza si mai mult pornirea?
nush intreb si eu
merci
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
nu neaparat ingreuneaza pornirea. daca era iarna atunci se punea problema asta. asta era doar pt ca sa vezi daca e de la compresie. aparatul pt. masurat compresia era cel mai bun in acest caz
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema de acest fel .......... porneste greu ..... chiar daca e calda, deci nu poate fii de la bujii sau releu Sad
la mine ce am observat, mi se goleste filtrul de motorina. daca dau la cheie pleaca intrun final si o las sa mearga o vreme. dupa ce opresc daca o las 5 minute si dau sa o pornesc iara pkleaca greu si daca desfac filtrul de motorina constat ca e gol Rolling Eyes . iam pus supapa de sens inainte de filtru dar tot degeaba Crying or Very sad ...... nu stiu ce sa ii mai fac. daca aveti ceva sugestii va ascult .... miau spus cativa ca se duce motorina pe furtunul de retur, acolo ce ii pot face? .... daca nu reusesc sa o rezolv singur poimaine merg cu masina in service si o sa va spun unde era defectiunea
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci am fost cu masina la reparat si am avut asa .... furtunul de motorina plin de jeg inainte de filtru ..... o bujie arsa .... releul de bujii ars si siguranta de la bujii arsa .... dar tot nu porneste cum trebe .... tre sa o mai duc la reparat Rolling Eyes
Exclamation mare ATENTIE motorul TC4EE1 foloseste bujiile si daca e motorul cald, iar dupa ce motorul porneste prin ele continua sa circule curent de 6V inca o perioada
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Verifica jocul la supape s ar putea sa nu ai joc la supapele de la admisie.
  • cristiacl

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 17 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca nu primeste pe undeva aer fals, posilbil pe la filtrul de motorina ( peste sau pe sub incalzitor), ia incalzitorul jos si vezi cum porneste
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ca instalatia ta ia aer.
ai grija mare ca la TC4EE1 nu ai o pompa de motorina in rezervor care sa faca presiune. Trebuie sa te asiguri ca instalatia nnu ia nici un pic de aer. Iti pot spune ca ai sanse mari sa fie beleaua la filtru de aer asa cum zice cristiacl.

verifica atent asta si incearca din nou.

apropo. in momentul cand deschizi filtru de aer motorina are tendinta sa mearga inapoi pe furtun si atunci creezi probleme mai mari. Instalatia se va aerisi singura daca te asiguri ca nu ia aer in continuare si ca nu ai pastrat garnitura aia de cauciuc din capul filtrului. aia este numai pentru instalatii fara inaclitor.

sa ne zici si noua daca ai rezolvat-o.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR