Ai uitat parola?


  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra B14XFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu cum va consuma voua 8 - 8,5 l in afara orasului. Am fost recent la Opel festul de la Baile Felix, dus - intors si cu ce am mai facut prin Oradea peste 1000 de km si am ramas la un consum mediu de 6,7 l/100. Am condus normal si doar pe autostrada am depasit 120 km/h. Am mers apoi si in coloana Opel cu viteze mici (treapta a II-a) si nu am ajuns la un consum de 10 - 10,5 in oras.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat


Venit Felix,Vazut Meriva,Venit Meriva la Constanta! Smile
Inca un membru in familia Opel !
Z13DT, august 2005,prima vanzare in iulie 2006,o tipa cu an de fabricatie 75,Austria.117175 km.Intrata in tara pe 4 octombrie 2014,ajuns Constanta pe 14 octombrie.Ultimul service in septembrie 2014,distributie la 115222,ulei,filtre,placute frana,recomandare kit ambreiaj.Am ajuns in Constanta fara probleme,un consum Oradea-Constanta de aproxmativ 4.5 (320 km autostrada din 880 parcursi).Nu prea am fost multumit insa de ambreiaj,intradevar.Acasa am bagat-o in service la "puricat".Volanta intradevar dadea semne de uzura.Schimbat kit complet ambreiaj,volanta,disc,placa presiune,rulment,totul pe ...Luk,asta este,cost final,inclusiv manopera,2000 lei.
Apoi "m-am apucat de ea",senzori parcare fata -spate,cruise control,alarma,acum lucrez la GID.Masina i-am luat-o fetei,studenta-n Bucuresti,pentru ai usura drumurile Constanta -Bucuresti.Interiorul super ingrijit,proprietara anterioara nefumatoare,necasatorita,inca mai duc "negocieri" cu ea pe Facebook... Smile ... Articulatii,nici o bataie! Aspect exterior ingrijit,fara zgarieturi,urme de "carucioare supermarket".Inimioara brici si aia!Nu urme de ulei,curat,tors motanesc.Mi-a luat 2 zile sa-i gasesc joja de ulei,ascunsa dupa un furtun,apoi am dormit si eu linistit!
Pret initial 2700,pret de achizitie 2400.Urmeaza costuri de inmatriculare.Evident,tot pe numele nostru,fata se incadreaza inca la superpreturi asigurari...
Momentan sunt super incantat de alegerea facuta!Initial am optat pentru un Corsa,ceva mic si fasnet,apoi ,invartindu-ma in jurul unuia de 1.2 benzinar,cu aspect ingrijit,dupa care am inceput sa-i descopar plansa de bord "inchisa",urme de "proaspat vopsit",distributia cam "mesteca"...,langa insa,Meriva.Nu stiam mai nimic despre,insa cand am inceput sa le compar,amobservat ca-i cam tot asa de "lunga",mult mai spatioasa insa si evident,mai economica.Acum,sa vedem ce ne mai rezerva viitorul...!Pana acum am parcurs 2000 fara probleme.Ma uimeste cat de fasneata este,sotia a incercat-o dar nu a fost multumita.Raspuns? "Se conduce prea usor,nu simti cand calci pedala de ambreiaj,acceleratia doar o atingi si te lipeste de scaun,frana doar o atingi si-ti dezlipeste spatele de ..spatar!" ...
Sa-i termin si GID-ul,actele,apoi facem ... "livrarea finala".Bineanteles,nu inainte insa de a o ... "stick-ari !"
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi ca la GID nu-ti poti face computere de bord, la z13dt nu exista pin pentru consum. Eventual ii poti pune un UHP4 pentru bluetooth telefon, asociat cu un microfon original sus la plafoniera.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,354
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Un Z13DT are consum bun dar te rupe la reparatii, si tot pica aia si aia...
Mai indicat era o Corsa in B sau CT, pe autostrada evident ca un diesel dar in oras Z13DT il omori.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra B14XFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sa o folositi sanatosi si fara evenimente. Drumuri bune.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Tocmai asta era si ideea!Bine,nu sa-l omoare,dar sa-l arda pe autostrada.In Bucuresti are metroul la doi pasi,ori sincer, chiar si eu cand merg pe acolo,doar la cumparaturi folosesc masina.In rest... metroul.In Constanta,are friend-ul Vectra lui,pe banii lui,pe barba lui... Smile Doarn-o s-o arda si cu plimbarile pe barba mea... Cu defectiunile inerente,ne descurcam,doar avem atata experienta in mofturile Opel.Piesele am observat ca au o plaja nesimtit de mare!Volanta,spre exemplu,am gasit-o pe acelasi cod,Luk,incepand cu 1150 ,pana la 2750!Totul este sa ai rabdare,sa cauti.Pozitiile de lucru incomode,motor/agregate superanghesuite,dar ne descurcam.Varianta achizitii piese "SH",nu=mi este prea atragatoare,dar exista din belsug la preturi acceptabile.Si ,cum ne place noua sa avem mereu ulei sub unghii... Smile Toata treaba este sa nu ignori semnele de slabiciune.Atunci incep sa curga una dupa alta.
Cu pinul ,n-am ajuns inca acolo,dar vedem.Am inteles de la @Bazare ca este cod index pentru z13dt,deci ...iezasta o explicatie!Nici la BCM nu avea firul tras,nici la mufa prag,nici la maneta...Nici Omega mea nu era facelift full option.Solutii se gasesc,cu ambitie,rabdare,cafea,eventual tutun...
Multam fain,ne'a Costica!
Modulul ala ,ca tot veni vorba,am intrat pe you tube si nu prea m-a impresionat.In afara de handsfree,daca sunteti mai in tema,ce alceva mai poate face in a-si justifica pretul?


Ultima modificare facuta de micky001 la Mar 28 Oct, 2014 10:46 am
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva Z17dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Corect!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ai sa fumezi pana arzi toti banii dar BC n-ai sa faci.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Liviule,deja pesimismul tau incepe sa ma racaie.E treaba mea,pe banii mei,pe barba mea,pe tigarile mele.Initial am vrut sa te provoc la un pariu!Habar nu ai ce se poate si ce nu!Habar nu ai ce pot si ce nu!Iti poti da cu parerea,dar abtine-te cu afirmatiile,nimic nu-i imposibil!Alternativa propusa de tine chiar m-a amuzat,neavand nici cea mai mica legatura cu ceea ce discutam.Un MID se poate monta cat se poate de lejer,cere-i lui @elmugur o poza pentru album.Cod index pentru z13dt exista(de ce oare?).Pe mine insa prea putin m-ar interesa consumul instant si cel mediu.La cat consuma... Mai interesat asfi de restul informatiilor.Senzori am pentru toate,baie ulei,vas expansiune,centrala check control lumini,vas spalator parbriz...MID-uri vre-o 4,din care unul "half-display "care s-ar incadra perfect,precum la @elmugur.Cu firele lipsa trase...hobby,cu tigara-n coltul gurii,ca tot veni vorba.Timp:berechet!Cu banii stau mai prost,prietenii stiu de ce! Smile Ne mai auzim...! Smile
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai provoaca-ma la un pariu, poate iese ceva si din z13dt asta, se plang unii de ani de zile pe net ca nu pot face BC functional. Sa vad cum scoti semnal consum de pe high speed canbus si il bagi in semnal PWM cred in GID. Ar fi o mare realizare, vorbesc serios. Ai face si bani din asta.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
...Hmmm!Liniste pe aici! Smile Pasul 3 : http://www.reveltronics.com...-to-pwm-converter .A ajuns deja acasa,mai ramane... sa ajung si eu! Smile 45 USD cu tot cu shipment.Intradevar,era o problema ,dar se pare ca se poate rezolva.Stiu ca nu-si merita costurile,GID-ul cu carcasa m-a dus undeva la 300 lei,transport inclus,convertorul cum am spus mai sus.Sincer,recunosc,m-am cam grabit.Nu stiam ca GID-ul este asa de "zgarcit" in informatii...Vedem ce-o iesi!In iarna nu prea a fost vreme de umblat pe la "matzaraie"...CC,senzori parcare fata-spate,AUX IN pe CD30,proiectoare ceata si...cam atat.Apoi ne-a venit randul sa mai si muncim.Dar nu ne lasam,Liviule! Smile
Am gasit printre altele si scheme convertoare semnal, home-made,unde intradevar,iesi mult mai ieftin.Din comoditate insa si mai mult,din lipsa feedback-ului la postarile respectivilor,nu m-am lansat in experimente.Dar exista!Pentru cine este interesat,am cateva scheme.
  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut
Am intrat si eu in club - tocmai ce mi-am luat o Meriva 2007 - 147.000 km, masina ingrijita, interior beton. Motor 1.7 Cdti
Problemele deja incep sa apara..
Masina a stat la dealer din Octombrie (a cerut muuult pe ea si nu a reusit s ao vanda) - pana in Mai cand am pus eu ochii pe ea.\
Am inscris-o, ieri am primit talonul,

La 2 zile dupa ce am luat-o am constatat ca nu mai cupleaza clima Sad

Ziua urmatoare, fiind rece afara, la primul viraj dreapta intr-o intersectie, mi s-a aprins martorul EPS si am ramas fara servo.. am oprit si am repornit motorul si si-a revenit servo, martorul s-a stins. Mi-a mai facut de cateva ori figura asta, dar stiind de problema ast ade pe forum - de fiecare data am oprit si repornit motorul si totul pare ok acum

Tot in ziua aia mi s-a aprins becul cu cheita.. probabil trebe schimbat filtrul de motorina. Dupa ce am oprint si repornit, martorul nu s-a mai aprins

La o saptamana dupa ce am inceput sa circul cu ea, mi s-a aprins inca un bec in bord - de parca ar fi pom de craciun.. becul ala galben care indica belele la evacuare. Becu ala vad ca de 3 - 4 zile nu se mai stinge..
Ieri am zis sa-i dau nitel in goarna pe autostrada... linistiit, dupa ce trec de zona de limitare la 80 - o calc.. intr-a 5- a.. si nimic.. ok, schimb a 4- intru direct in 3500 rpm si... mumu - cu picioru la blana imi indica un consum instant de 8% si masina in loc sa accelereze - cade usor dar sigur in 3000 rpm.. WTF ? bag piciorul, ii dau a 5- a- urca usooooor pana in 3000 si se opreste la turatia aia... ok, dau a 6-a - iarasi se opreste in 3000 rpm.. . Enervatu-m-am tare cand masina o refuzat sa ma asculte asa ca am zis, sa merg la dealer, ca tot mi-o dat grantie 6 luni pe ea.. Pe drum insa- avand o treaba - opresc motorul, apoi revin in masina hotarat.. si. ... iarasi constat ca masina asta ori isi bate joc de mine, ori se joaca cu nervii mei.. pleaca de sub mine ca un avion, mere de rupe asfaltul, dispare brusc limitarea de 3000 rpm.. hmmmm... cum sa ma duc inapoi la dealer - ca o sa ma creada ala tampit..

Sunt programat in 10 iunie la Opel la revizie. Baiatul de acolo mi-a sugerat ca e posibil sa fie un contact imperfect dat fiind ca masina a stat 5 luni pe bara, fix in perioada geroasa.. Acuma om trai si om vedea..
Ca o chestei ciudata, nu mi-r gasit seria la motor, da am inteles ca "asa e la toate, preponderant si Madagascar in functie de campul aric si anticiclonic ... "
Alta chestier ciudata, cand am luat-o am fost la un service - am pus-o pe tester.. nici un fel de erori..
Aia din service (au confirmat ce spunea dealerul ) ca cica "are domne filtru de particule.. " - mi-o ridicat-o pe elevator si mi l-a aratat, adica prima parte din toba de evacuare - cica ala ar fi filtru.. desi io citisem pe forum ca nu exista filtru de pearticule pe nici o meriva cu motro 1.7 cdti.. muuuulti meseriasi la service-urile astea mai frate..
Acuma nu prea stiu la ce sa ma astept mi se pare ca e cam sensibila, are muuuult aelectronica pe ea.. Conduc de 4 ani un astra 1.4 benzina, masina din 93 - si in afara de benzina, ulei si talpa- masina aia nu mi-a creeat belele..
Raman intrebarile:
1 - Oare de ce a refuzat sa treaca de 3000 rpm? sa indice asta o problema la turbine? Aveam impresia ca nu cupleaza turbo
2 - Clima - sa fie oare vorba d eun contact imperfect sau o fi lipsa Freon in instalatie? In prima zi clima a mers perfect..
3 - Becul ala galben cu beleaua de evacuare- sa imi fac griji ?
  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolvat problemele
1 - schimbat regulatoru de presiune de la pompa.. m-o costat 4 bulioane regulatoru, 100 ron manopera pentru regulator si curatat EGR
2 - Schimbat radiator clima ca era spart. M-a costat de m-a rupt, 5.5 milioane radiatoru, 120 ron manopera + 100 ron freonu
3 - Becu galben se incapataneaza sa nu se mai aprinda, mai ales dupa ce in ultimele 2 saptamani am mers ceva mai sportive cu ea.
Observ ca masina asta e ca femeia, daca ai grija de ea si te porti frumos- incepe sa faca nazuri si cere bani la greu. Daca ii dai apa paie si bataie ( adica talpa ) vad ca nu mai comenteaza .
  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Parca e un facut.. a treia masina la care patesc asta..
Joi pe la ora 16.00 meream linistit cu meriva mea - pe malul dunarii, intre Orsova si Turnu Severin, cand dupa curba aia ce precede parcarea de la Taverna Sarbului, Tirul din fata coloanei a oprit sa intre acolo, urmatoarea masina a oprit, ala din fata mea a oprit, eu eram pe punctual de a opri si... un pulica franaru cu o dubita de 3.5 t a venit dupa curba cu viteza, frana cu rotile blocate si poc - mi-o dat-o de m-o bagat in ala din fata mea.. Bag pla..
Am pozat bordul - 3200 km facuti din 18 mai pana acum, masina lovita.. Spoiler spate, hayon, luneta, stopuri.. noroc cu carligul de remorcare care a trecut peste bara lu ala si mi-a ridicat masina de coor asa incat ala nu s-a urcat pe mine cu totu.. In partea din fata - spoiler, capote indoita, ambele radiatoare sparte.. masina pe platforma si acum e la arad. Urmeaza vre-o 2- 3 luni de distractie cu aia de la eurions - de-abia in 8 imi deschid dosarul de daune.
In interior nimeni nu a avut nici o zgarietura..

Pulica ala a lu franaru avea carnet de 2 zile (nici macar nu era tiparit plasticul, circula cu dovada) - 18 ani, ta-su in dreapta.. pe drum de la 4 dimineata.. niste looseri ...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Meriva 1.3 cdti 51 kw.Ajuns acasa din concediu.2200 km.Ridicat capota motor de doua ori,completat lichid spalare parbriz.Consum mediu total 5.3,AC permanent,doua persoane plus cam...30 kg bagaj.Nici cea mai mica surpriza neplacuta!Surpriza placuta?Nu stiu de unde scoate din cei 70 de cai acel "surplus" de putere atunci cand i-o ceri! Smile Stabilitate la drum,motor silentios.Pozitie destul de confortabila la condus,neobositoare.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra B14XFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Da Micki, Meriva nu se dezice, iar motorul tau de 1,3 cdti face toti banii. Eu am motor de 1,6 benzina si am un consum mai mare, dara este foarte confortabila.
  • elmugur

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva Z17dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Alt motor, tot Meriva, z17dth 74kw, dar ultimii 1200 km pe la munte cu urcat si pe 50km drumuri forestiere, A2 si A3 cu 137kmh pe c.c. = consum mediu total 5.5% .... pentru batranica din semnatura. In noiembrie face 11 ani.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,336
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat


  • Ciombelete

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Vesti bune,
Dupa aproape 3 luni de stat fara masina, si dupa discutii cu cei de la Euroins, cand am cerut dosarul ca "asa a vrut avocatul ca sa deschidem procesul" brusc atitudinea s-a schimbat.. a doua zi am fost sunat de un nene de la alt service care mi-a spus ca el se incadreaza in suma maxma de despagubire si ca imi face masina in 10 zile, dac accept sa mi-o repare la el in service.. bineinteles, am acceptat, acum sa vedem ce-o iesi..
  • petreionel76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Meriva Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Rog cine poate sa îmi spună unde se afla senzorul de temperatura combustibil la opel meriva 1.3 dtj sau poate si ceva poze rog ptr ca am o eroare 0180 si vreau sa aflu unde este acel senzor . Multumesc anticipat.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata