Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • adexpert_com

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
probabil era debitmetrul cel mai important in toata treaba asta, cat a costat fara manopera? si cat manopera?
Skip ads

  • 27cristian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am si eu tot un x12xe si am aceeasi problema, am fost la service = sonda lambda, acum nu sunt convins 100% ca asta ar fi , mai ales ca vad ca tu zici ca ai schimbat=o si tot asa face
ma poti ajuta cu un sfat ceva de genu?
chiar nu stiu cum sa fac sa rezolv, ma gandesc ca poate tu ai reusit in cele din urma sa rezolvi problema
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai citeste odata discutia, am mai unit un subiect paralel.
Dan

  • oxybug

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
un mecanic bun pentru Corsa B, 1993, 1,2 benzina, tip X12 sz, in timisoara, puteti sa-mi recomandati? Multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce probleme ai la ea ca sa stiu pe cine iti recomand ?
  • oxybug

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1993 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pai as vrea sa-i fac o inspectie generala, directie, motor... In plus nush dak se poate regla consumul, parca mananca cam mult sau poate nu e bine reglata ( se poate vedea pe tester? nu stiu daca are calculator de bord). Nu stiu in ce stadiu e transmisia, dak tre sau nu schimbata......caut pe cineva la care sa pot merge pentru orice problema legata de masina, e model din 1993, deci nu cred ca e prea complicata....un fel de "mecanic de familie". Am luat masina de cateva luni si nu stiu daca merge la parametrii normali, nu am mai avut tangenta cu acest tip de masina.Multumesc
  • jackall

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am un corsa din 2002 cu motor de 1000cc, si imi cam mananca ulei, + dupa ce merg cu ea 30 min aprox. la relanti imi palpaie becul de la ulei din bord(ulei are mobil1 5w40, presiune si nivel ok) si se aude ca un gen de bataie la motor..k niste paleti care bat ... nu stiu sa descriu exact. motorul are 120k km , distributia e ok ca doar ce am schimbat si lant si intinzator . ce poate sa fie ? k sa nu dau banii degeaba la service. am inteles k trebuie sa schimb semeringuri si cuzineti . as rezolva problema ? am nevoie de niste sfaturi va rog
  • adiasterix

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut tuturor, sunt posesorul unui Opel Corsa C motor 1000 cmc si imi bat capu' cu urmatoarele probleme: 1. tremura la relanti si in cele din urma il perde. 2. la plecarea de pe loc tremura foarte tare daca nu o ajut din acceleratie. De curand am dus-o la un service "tare" si m-au pus s-o segmentez, sa-i curat injectoarele, sa-i schimb toate filtrele si tot nu sa rezolvat nimic. Va rog sa-mi dati un sfat sau macar sa stiu de unde ar putea fi problema
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
adiasterix a scris:salut tuturor, sunt posesorul unui Opel Corsa C motor 1000 cmc si imi bat capu' cu urmatoarele probleme: 1. tremura la relanti si in cele din urma il perde. 2. la plecarea de pe loc tremura foarte tare daca nu o ajut din acceleratie. De curand am dus-o la un service "tare" si m-au pus s-o segmentez, sa-i curat injectoarele, sa-i schimb toate filtrele si tot nu sa rezolvat nimic. Va rog sa-mi dati un sfat sau macar sa stiu de unde ar putea fi problema


Nu ai spus ce rulaj are masina,daca ai schimbat filtre,ulei ,bujii; cauzele pot fi multiple.
La motoarele in 3 cilindrii relantiul trebuie sa stea pe la 900-1000 rot/min
Daca la tine acesta scade mult si in acele momente se aprinde si becul de la ulei (aceasta e normal-aprinderea becului).
Da si tu mai multe detalii si nu te grabi sa segmentezi motorul .
  • cena_sima

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou aici pe forum si nu stiu daca am ales corect rubrica, totusi daca e ceva rog un moderator sa mute topicul.
Am patit o chestie tare ciudata la un opel corsa b an '95, motor 1.2 benzina. Merg frumos cu masina pe drum cam 80-90 km/h si dintr-o data mi se sting farurile si se opreste motorul, cand dau cheie nimic invarte motoru da nu porneste, incerc sa o imping, nici asa nu merge, scot sigurantele le verific pe toate si sunt intacte, cand deodata incepe sa o ia "razna", spre exemplu am inchis capota in fata la motor si nu am mai avut curent deloc in masina, cand deschid capota vine si curentul, pun avariile (era seara) si incepe sa caraie releul acela care zbarnaie cand semnalizezi, ma uit pe la ea si nu stiu ce sa ii fac, ma gandesc ca pe undeva face scurt pe instalatie deoarece acul la apa se duce spre capatul din dreapta cu motorul oprit si cand pun contactul revine la 90.
Farurile, stopurile si nici un alt bec nu se mai aprinde de la exteriorul masini, doar extrem de slab.
Ma intreb daca nu cunoasteti vreun service de prin caras-severin care sa ma poata ajuta. Shocked
  • stefyb67

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut,nu am corsa b dar io zic sa verifici primadata bornele la baterie sa nu fie slabite,oxidate si sa verifici si legatura de la borna negativa la sasiu.
  • cena_sima

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Deci motorul invarte, singura problema este ca nu porneste, ramane la bord martorul "check engine" aprins(licare) si nu porneste,
Inainte sa patesc asta am pus o alta baterie pe masina de capacitate mai mare si era mai inalta, la o groapa mia atins capota pe borna + a bateriei si a facut scurtcircuit si de atunci nu mai merge, sigurantele sunt intacte toate.
Alte variante? Exclamation
Skip ads

  • Soso.

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
fii atent aici ce am patit eu cu g caravan , un x16szr din 98.

la un momemt dat, fara sa am un reper cand, brusc turometru "inebuneste" si are fluctuatii mari ( ex: de la 2000 rotatii la 5000), ca in filmuletu care l-am postat mai jos.se intampla dupa ce depasesc 2000 rotatii in oricare din viteze. in mers pot sa merg cu 20 la ora in a 3-a sau cu 50 la ora in a 5-a sau cu 200 in a 9-a. oricum ideea e ca pot sa dau pedala pana ajung la 2000 rotatii. dupa.....hoooopa!; ca imi iese turometru din bord.In filmulet nu eu creez diferentele acelea, jucandu-ma cu pedala, ci pur si simplu tin constant aceleratia pe la 2000. de acolo e in lumea lui acul. face ce vrea. Becul "check engine" vrea sa se aprinda dar nu o face , nu ramane aprins, ci se aprinde o fractiune de sec daca depasesc 2000. cand depasesc "baremul" de 2000 ( si pe loc si in mers) motorul da sa moara , merge in socuri, si trebe sa decelerez pana sub 2000. daca nu depasesc aceasta limita nu am probleme, masina merge bine.

daca trag masina pe dreapta, si opresc motoru, m-am "ars", ca nu mai porneste apoi. trebuie sa il las un pic(10-15min), si apoi sa incerc iar de cateva ori pana porneste.ma chinui un pic.

faza e ca NU MI SE INTAMPLA MEREU. am avut 1 saptamana intreaga cand am mers ceas cu masina si nu am avut treaba. Problema apare instant, fara avertisment si asta ma supara la culme. de curand am ramas cu ea in intersectie si in spate politia. jenant, m-au ajutat sa o scot din circuit.


http://www.trilulilu.ro/AkaSoso/2f6467713ebb41

Si problema e ca imediat dupa ce se intampla ce ti-am spus pana acum, opresc motorul iar cand sa il pornesc,beculetul " check engine" palpaie si masina nu mai po
rneste nici cu rugagiuni.
  • ibn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cena_sima a scris:Deci motorul invarte, singura problema este ca nu porneste, ramane la bord martorul "check engine" aprins(licare) si nu porneste,
Inainte sa patesc asta am pus o alta baterie pe masina de capacitate mai mare si era mai inalta, la o groapa mia atins capota pe borna + a bateriei si a facut scurtcircuit si de atunci nu mai merge, sigurantele sunt intacte toate.
Alte variante? Exclamation

Ceva asemanator am patit si eu cu corsa mea cdti 2005 cind m-a lasat .....fulia de la alternator care are un fel ambreiaj in ea si se invirtea in gol. Am mers pe baterie pina s-a terminat curentul dar odata cu scaderea tensiuniipe instalatie au inceput sa se aprinda aleator beculetele din bord inclusiv check engine . Dupa ce a scazut bine tensiunea a inceput sa intrerupa si m-am oprit. A venit cineva cu o baterie incarcata dar nu mai pornit nici macar trasa. Am dus-o la remorca la service. Acolo avea in ECU "eroare necunoscuta" . Dupa ce a fost stearsa a pornit la prima cheie. Morala: Cind a sarit bateria in sus, cred ca a facut scurt la masa si pentru o fractiune de secunda a cazut tensiunea pe instalatie ceea ce poate a dus ECU in balarii. Asadar incercati verificarea cu testerul si stergeti erorile gasite. Totodata verificati si cablul mai subtire care pleaca de la borna + a bateriei ca pe acolo s-a inchis circuitul alternatorului care debita curent cind a sarit bateria in sus. S-ar putea sa fie un contact imperfect pe undeva datorita socului de intensitate din acel moment. Cu Bafta tuturor!
  • ibn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Soso. a scris:fii atent aici ce am patit eu cu g caravan , un x16szr din 98.

la un momemt dat, fara sa am un reper cand, brusc turometru "inebuneste" si are fluctuatii mari ( ex: de la 2000 rotatii la 5000), ca in filmuletu care l-am postat mai jos.se intampla dupa ce depasesc 2000 rotatii in oricare din viteze. in mers pot sa merg cu 20 la ora in a 3-a sau cu 50 la ora in a 5-a sau cu 200 in a 9-a. oricum ideea e ca pot sa dau pedala pana ajung la 2000 rotatii. dupa.....hoooopa!; ca imi iese turometru din bord.In filmulet nu eu creez diferentele acelea, jucandu-ma cu pedala, ci pur si simplu tin constant aceleratia pe la 2000. de acolo e in lumea lui acul. face ce vrea. Becul "check engine" vrea sa se aprinda dar nu o face , nu ramane aprins, ci se aprinde o fractiune de sec daca depasesc 2000. cand depasesc "baremul" de 2000 ( si pe loc si in mers) motorul da sa moara , merge in socuri, si trebe sa decelerez pana sub 2000. daca nu depasesc aceasta limita nu am probleme, masina merge bine.

daca trag masina pe dreapta, si opresc motoru, m-am "ars", ca nu mai porneste apoi. trebuie sa il las un pic(10-15min), si apoi sa incerc iar de cateva ori pana porneste.ma chinui un pic.

faza e ca NU MI SE INTAMPLA MEREU. am avut 1 saptamana intreaga cand am mers ceas cu masina si nu am avut treaba. Problema apare instant, fara avertisment si asta ma supara la culme. de curand am ramas cu ea in intersectie si in spate politia. jenant, m-au ajutat sa o scot din circuit.


http://www.trilulilu.ro/AkaSoso/2f6467713ebb41

Si problema e ca imediat dupa ce se intampla ce ti-am spus pana acum, opresc motorul iar cand sa il pornesc,beculetul " check engine" palpaie si masina nu mai po
rneste nici cu rugagiuni.


Incerc sa emit si eu o ipoteza citind cele de mai sus. Pai sa nu cumva sa fie din partea de inalta tensiune, bobina, fise, bujii. Incercati sa masurati rezistenta fiselor care nu ar trebui sa fie mai mare de 4M. Nebunia aia sa nu fie provocata de descarcari de inalta tensiune din sistemul de aprindere. E o parere. Cu bafta tuturor
  • cena_sima

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pan' la urma s-a rezolvat, am duso la Michelini la caransebes (pentru cunoscatori, hotie pe fata) Problema nu mi-au spus care a fost dar totusi am platit o manopera de 200 RON pentru o piesa ce costa 4 RON si nici nu au scris ce piesa + 50 RON testare. Asta e, acu' m-am invatat minte si am izolat exteriorul bornelor Twisted Evil
  • soare_it

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor

Sa spun cum se manifesta:

- la apasari usoare ale pedalei de acceleratie turatia motorului incepe sa scada si sa creasca regulat, uneori si cand sta la ralanti are variatia asta de turatie
- la demarari usoare da in nas
- cand este in frana de motor se comporta ca si cum ar fi motoru oprit si dai drumu la ambreiaj sa porneasa motorul
- cand este in sarcina motorul si iei piciorul de pe acceleratie si apesi iar da in nas (trebuie sa il las vreo 2-4 secunde si dupa aceea sa apas k sa mearga cat de cat normal)

sper k intelegeti cam ce am vrut sa expun...

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle, EGR, IAC https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=x10xe
Pune alt debitmetru de proba, eu zic ca el e dus.
  • soare_it

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curata throttle, EGR, IAC https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=x10xe
Pune alt debitmetru de proba, eu zic ca el e dus.




imi poti recomanda pe cineva din zona brasovului care a mai facut asa ceva ca eu nu am nici scule si nici unde sa ma apuc sa desfac Sad

mai am o completare... azi mi-am bagat capu mai atent sub capota si am observat ca in speate unde se prinde cablul de acceleratie e un motoras sau ceva de genu care inainte urmarea pozitia clapetei de acceleratie dar acum e blocat... si ma gandesc sa nu fie si tampenia aia de vina....(banuiesc ca ala ar trebui sa fie regulatorul de ralanti)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se da jos si se curata. In BV nu stiu pe nimeni care sa te poata ajuta, mergi la intilnire poate te ajuta baietii Brasov - saptamanal, vinerea de la 19.00, Artima/Magnolia Center, Racadau
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR