Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez si de existenta bujiei afumate. Very Happy
Poate ca am nimerit insa imi place sa ascult si alte pareri si sa invat continuu.
Nu sunt suparat doar putin dezamagit.
Eh... Razz
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@geimsbond, tu vroiai sa asculti doar sfaturile anumitor persoane, de aceea ai ignorat raspunsul pe care ti l-am adresat pe pagina anterioara, in data de 04.06.2013. Ma bucur ca ai scapat de problema si crede-ma ca daca ar mai fi avut cineva ceva de completat o facea. Si au facut-o, dar luand in considerare alte ipoteze deoarece tocmai tu ai infirmat posibilele cauze la care m-am referit (nu e cazul sa mai dau citate, totul e pagina anterioara). Cunosc sentimentul pe care l-ai incercat tu,dar vezi bine ca la tine nu a fost cazul!
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Lyonel a scris: Deci verifica bujiile (daca nu lucreaza vreuna are motul innegrit), bobina de deasupra acestora (vezi cum arata fisele-cauciuc+racord electric), curata cu spray contacte mufa de la bobina de inductie, chiar si contactele fiselor.

Lyonel a scris:
@geimsbond, tu vroiai sa asculti doar sfaturile anumitor persoane .,,....crede-ma ca daca ar mai fi avut cineva ceva de completat o facea''.

Nu am ignorat in mod intentionat.Ma gandeam numai la porcaria de EGR...... Sad
Cand nu ai cunostinte de mecanica si electronica cat de cat, cum e cazul meu, e mai dificil.Referitor la faza cu completatul de altcineva....nu cred.
Imi cer scuze pentru ignoranta si multumesc frumos pentru raspuns. Embarassed
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Totul e bine cand se termina cu bine. Daca stai sa te gandesti, suntem cu totii tentati sa ignoram lucrurile care par simple si ne gandim la ce e mai rau: "De ce simplu, cand se poate si complicat?!" Razz Cred ca multe necazuri la masini le avem din cauze electrice, mai precis de la aprinderea amestecului. Ai facut bine ca ai revenit cu deznodamantul. Ai patimit destule! Uite ca pana acum nici eu nu am dat importanta bobinei si bujiilor. E foarte probabil ca bujiile mele sa aiba varsta de 11 ani!
Din toata chestia asta am invatat un lucru: ar fi bine sa ne facem un obicei de a "vizita" si alte subiecte, in afara celor care vizeaza strict masina pe care o detinem. Ori ai ocazia sa ajuti pe cineva, ori poti obtine un ajutor nesperat, la nevoie. Daca nu, tot te alegi cu informatiile culese.
Suntem in clubul asta tot felul de oameni, unii mai activi, altii mai dezinteresati (pt.ca masinile lor merg foarte bine). Putini sunt cei cu adevarat priceputi la masini si acestia au cam spus ce-au avut de spus si sa recunoastem ca greu mai poti fi original in vreo chestiune legata de opelurile mai vechiute. Despre modelele noi chiar nu ma intereseaza, sunt SF. Dar sa nu excludem faptul ca in anumite imprejurari, cei prezenti pe forum nu stiu raspunsul adecvat la problema ridicata si atunci fac bine ca "tac". Ce sa faci cu 100 de raspunsuri gen : "te-as ajuta dar nu ma pricep!
Un fapt de necontestat: Cine s-a inscris intr-un club auto (nu neaparat OPEL) e destul de pasionat de masina lui. Asta presupune un nivel crescut al atentiei la ce se posteaza. Stai linistit in privinta aceasta: rar se intampla sa fie vreunul sa stie si sa nu spuna dar sunt multi care ar vrea sa spuna dar nu stiu!
Skip ads

  • mariogsm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sal tuturor nu stiu daca am postat unde trebuie dar daca nu e bn imi cer scz problema mea este la o corsa b 2000 1.0 12v la relanti tremura turatiile stau normal nici un cod de eroare pe tester intrebarea mea este cum trebuie sa se auda un motor de 1.0 in 3 pistoane fara nici o problema mentionez ca am avut ceva probleme cu pornirea {adica trebuia sa o ajut cu acceleratia }dar sa rezolvat cu curatare throtle body ms frumos
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bine ai venit!
Am deslusit ca problema ta e faptul ca masina tremura dar turatia e normala. La aceste motoare, din cate s-a postat (foarte multe referiri la tremurat) pare sa fie ceva in limita normalitatii. De fapt logic e asa: tremurat=turatie fluctuanta.
Te vei obisnui cu tremuratul. Acul turometrului nu are timp sa reactioneze la fluctuatiile turatiei si ramane stabil dar cred ca daca e deranjant acest tremurat ar trebui verificata partea de aprindere.
Intrebarea pusa nu a primit un raspuns prompt pentru ca nu trebuia formulata asa. Cum sa se auda un motor care merge bine? Bine! Frumos! Silentios! Rotund!
Nu fi zgarcit cu semnele de punctuatie si majusculele la inceputul propozitiilor! Totusi nu ezita sa ceri sfaturi , oricum le-ai formula! Daca o faci insa ambiguu nu primesti nimic si te necajesti.
De regula sunt postate filmari (in definitiv asta cred ca vrei de fapt, nu naratiuni), cu motoare cu probleme dar poate se gaseste si vreun "laudaros"cu un motor bun de etalat.
Era mai corect sa ne prezinti video/audio cu motorul tau si sa ne dam cu parerea. Dar mai corect e sa vezi si sa auzi in realitate un motor identic, sau mai multe , si esti mai castigat
  • mariogsm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Scz de postarea gresita. o sa postez un filmulet cat mai recent oricum ms mult de tot pentru rasp!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mariogsm vezi ce scrie la mine in semnatura ?
X10XE (mai puturos cu ceva ponei) si Z10XE sau Z10XEP mai tremura la ralanti sau revenire pe la 1200->800 ture, acum e cat tremura ca totul e subiectiv. Tremuratul sau intarzierea la accelerare are multe cauze obiective si subiective.
Multi ma intreaba ce de ce nu trage dar ei nu o calca pe romaneste. Fiecare masina/motor se conduce altfel, ai alte trepte de etajare la cutie, alte zone de cuplu motor. Daca vrei ca unul de turatie cu cuplu maxim la 3800 sa traga la 1500 total gresit, ba mai mult ai consum ridicat.
Exista un subiect turatii si viteza la corsa, lectura placuta poate va luminati.

problema cu lipsa de putere se intampla in treptele mici cand sar de 80km intra 5 a isi revine

Exact ce va spuneam...lui abia atunci incep poneii sa se dezlantuie. Pai la 110km/h cauti viteza VI ? Mai sus ce faci ?

De facut experiment cu Z10/12XE/XEP, se scoate mufa de la throttle (clapeta acceleratie) deci o mai deschide papa pius al paispilea la ce arc tare are (care a pus mana nu ochii). Pornim si culmea ca animala se tureaza daca o acceleram la un maxim de 1500 ! Chiar mergi cu ea, schimbi viteze, daca e o mica panta merge. Daca dai drumul usor la ambreaj cu I sau chiar II a dracului ca merge ! Urca usor si la deal ca la inmormantare, valabil si cu mufa conectata deci regim normal de exploatare.
Explicatia ?
Hai ca sa fie o discutie benefica din care toti sa inteleaga un minim cum functioneste un motor modern.
Skip ads

  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Explicatia ?
Hai ca sa fie o discutie benefica din care toti sa inteleaga un minim cum functioneste un motor modern.


Ok. Asteptam cu interes maxim. Razz
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Va dau un indiciu, filtru de aer imbacsit = consum mare
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Corect.
L-am schimbat la 8000 km/1 an,acum cateva zile si da,parca nu se mai duce asa repede acul inspre rosu.
Next? Idea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iete numai un interesat...
Hai sa citim de pe aici https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200 si ceva pagini dupa Wink
Skip ads

  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
si eu mi-am schimbat filtrul de aer acum doua saptamani dar nu am observat nici o diferenta in consum sau performanta si credeti-ma ca era destul de imbacsit.Tot caut niste mansoane de cauciuc pt bobina de inductie dar nu sunt la mine in zona si deocamdata nu-mi permit sa merg in alt judet...oricum nu stiu daca de acolo vine problema
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cand o calci mai intai ECU deschide injectoare abia dupa un timp poate fi urmarit de debitmetru si throttle. Americanii au o vorba "da gaz" , evident ca motorul fiind avid de aer il suge pe unde poate, throttle care il deschide putin cat o fi de tare arcul sau tot felul de furtune/garnituri fisurate.
Orice filtru imbacsit nu poate livra aerul necesar si ne trezim cu consum marit, timp de injectie mare de parca distributia e pusa de badea cartan.
In link-ul de mai sus cu filtrul minune, adica unul de Dacia 1300 pus pe Y20DTH se vede ca nu face fata, suprafata filtranta este insuficienta si ECU baga motorina la greu poate-poate mai primeste aer...
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Interesant,multumim frumos!
Intotdeauna citesti cu placere ceva scris logic si pe intelesul celor mai atehnici ca mine dar dornici de cunoastere.
Dl Cuciureanu,cu prima ocazie in Iasi va deranjez cu un telefon.Macar sa va salut si sa va multumesc pentru cate am invatat de aici.Acum cand deschid capota masinii parca mai inteleg si eu ceva si nu ma mai uit ca milogu in traista!
Scuze de off-topic si asteptam cu drag si interes noi informatii. Razz
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
hai ca am mai gasit una...ma omoara masina asta.ieri uitandu-ma prin programul vivid,daca-l stie cineva,si ma uitam la ce baterie trebuie sa aibe masina si observ cu stupoare ca scrie acumulator de 65 Ah.cobor la masina si ma uit la bateria mea si am ramas masca cand am vazut ca bateria mea ii de 44Ah.ce zice-ti de treaba asta?cred ca din cauza asta noaptea de exemplu cand am luminile aprinse si de exemplu aplic frana sau virez pe loc imi scade intensitatea luminilor de draci are...
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
catalinos a scris:hai ca am mai gasit una...ma omoara masina asta.ieri uitandu-ma prin programul vivid,daca-l stie cineva,si ma uitam la ce baterie trebuie sa aibe masina si observ cu stupoare ca scrie acumulator de 65 Ah.cobor la masina si ma uit la bateria mea si am ramas masca cand am vazut ca bateria mea ii de 44Ah.ce zice-ti de treaba asta?cred ca din cauza asta noaptea de exemplu cand am luminile aprinse si de exemplu aplic frana sau virez pe loc imi scade intensitatea luminilor de draci are... .

Haynes spune asa:
,,Battery capacity:36,44,55 or 60Ah depending on model'' si se refera la modelele pe benzina aparute intre 1997 si 2000.
Inainte de a schimba bateria am avut de 36 iar eu i-am pus preventiv de 44 si merge fara probleme.
Nu are nevoie de mai mult,programul ala e o prostie.
Ma uit dupa amiaza in EPC sa vad ce spune si acolo...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La X10XE este baterie de 44-45A. Daca variaza lumina dupa consumatori se verifica contacte, incarcare, baterie. Prin contacte se intelege si sertizarea, multifilarul oxideaza in papuc/borna si nu se vede dar se poate masura.
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
mie imi este frica sa nu fie de la alternator...inseamna ca programul ala e o mare tampenie
  • marcel77

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2005 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut as dorii si ieu informatie daca se pote sau un sfat deorece sunt incepator in marerie de opel
ieri mi sa blocat contactul lam curat cu o solurie degripanta si acum merge dar nu mai porneste si apare in bord servis am dat la automat merge dar nu porneste va multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR