Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pavenne

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Buna... Am experimentat niste rateuri sacaitoare acum ceva vreme, am prins o benzina proasta de la Petrom. Am schimbat cu OMV, a mers perfect pana ieri, cand am fost nevoit sa pun iar de la PetromV. Si... surpriza. Iar a mers in suturi, murea motorul, iar de la un moment dat nu mai pornea pana nu statea vreo 2 ore. Azi la fel. Merg vreo 10 km cu ea, dupa care "da in nas" si merge in suturi pana nu mai porneste deloc. Si alte 1-2 ore tre sa stea oprita.
Motorul: C16NZ.
Azi am facut si testul agrafa si mi-a aparut eroarea 42 - Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)). High Voltage.
Manualul in limba romana "traduce" problema si zice 42 - Lipsa reglaj electronic al sistemului de aprindere.
Ma intreb... Ce ar putea fi? Bobina? Delcou? Alte chestii mai sacaitoare? Ce remedii ar fi, oare?
Eu ma gandeam ca, fiind invocati anumiti cilindri alaturi de aprindere, ar fi vorba de ce vreun subansamblu de la delcou. Doar ca acolo ar fi capacul, carbunele, rotorul, aprinderea electronica... Si nu le-as schimba pe toate. Adica cel putin la aprinderea electronica nu m-as baga inutil pentru ca 1) e destul de scumpa si 2) de pornit porneste la rece si, in general, pana ruleaza un pic. Daca e posibil sa fie ceva de curatat, as putea curata. M-am innarmat cu spray pt carburatoare si as putea curata toate piesele de pe acolo, daca o fi sa fie... Doar sa stiu cat mai precis unde ar fi buba...
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
90% probleme la aprindere.aprindere defecta sau mufa oxidata, contacte proaste.
cauta pe cine cu motor ca al tau si fa o proba cu aprinderea lui.
  • pavenne

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da. Mufe oxidate, contacte proaste, carbune dus, capac delcou oxidat si cu zgarieturi (mici fisuri). Deocamdata, doar cu contactele curatate merge struna masinuta.
Am dat cu WD40 pe toate contactele si in interiorul capacului precum si pe rotor si modul de aprindere si cu o pasta speciala cu flour (antioxidant) pe contacte. Maine imi ajunge si capacul de la delcou pe care o sa-l schimb ca sa fie totul ok. Merci marian_sro pentru raspuns.
  • 03TPT

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut colegi! am un opel astra h 2006 diesel 1,9 cdti si de ceva vreme am intimpinat o problema care deocamdata nu imi creeaza probleme majore, dar nu stiu in viitor. Cand merg cu o viteza constanta pana la 80 km/h masina merge cu intreruperi sau cand merg cu viteza reduc apoi accelerez intii se ineaca (parca ar fi pe benzina si nu s-ar alimenta) apoi pleaca din nou. Am schimbat filtre tot asa face! ce credeti ca ar putea fi?[b]
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cablaj injectoare, mai exact contacte oxidate la injectorul nr.3
Curata-l cu spray de contacte si incearca sa-l strangi cat mai bine. Daca vezi o imbunatatire mergi si schimba cablajul pentru ca problema va reaparea.

  • 03TPT

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut tonytm si multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR