pavenne
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Buna... Am experimentat niste rateuri sacaitoare acum ceva vreme, am prins o benzina proasta de la Petrom. Am schimbat cu OMV, a mers perfect pana ieri, cand am fost nevoit sa pun iar de la PetromV. Si... surpriza. Iar a mers in suturi, murea motorul, iar de la un moment dat nu mai pornea pana nu statea vreo 2 ore. Azi la fel. Merg vreo 10 km cu ea, dupa care "da in nas" si merge in suturi pana nu mai porneste deloc. Si alte 1-2 ore tre sa stea oprita.
Motorul: C16NZ.
Azi am facut si testul agrafa si mi-a aparut eroarea 42 - Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)). High Voltage.
Manualul in limba romana "traduce" problema si zice 42 - Lipsa reglaj electronic al sistemului de aprindere.
Ma intreb... Ce ar putea fi? Bobina? Delcou? Alte chestii mai sacaitoare? Ce remedii ar fi, oare?
Eu ma gandeam ca, fiind invocati anumiti cilindri alaturi de aprindere, ar fi vorba de ce vreun subansamblu de la delcou. Doar ca acolo ar fi capacul, carbunele, rotorul, aprinderea electronica... Si nu le-as schimba pe toate. Adica cel putin la aprinderea electronica nu m-as baga inutil pentru ca 1) e destul de scumpa si 2) de pornit porneste la rece si, in general, pana ruleaza un pic. Daca e posibil sa fie ceva de curatat, as putea curata. M-am innarmat cu spray pt carburatoare si as putea curata toate piesele de pe acolo, daca o fi sa fie... Doar sa stiu cat mai precis unde ar fi buba...
Motorul: C16NZ.
Azi am facut si testul agrafa si mi-a aparut eroarea 42 - Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)). High Voltage.
Manualul in limba romana "traduce" problema si zice 42 - Lipsa reglaj electronic al sistemului de aprindere.
Ma intreb... Ce ar putea fi? Bobina? Delcou? Alte chestii mai sacaitoare? Ce remedii ar fi, oare?
Eu ma gandeam ca, fiind invocati anumiti cilindri alaturi de aprindere, ar fi vorba de ce vreun subansamblu de la delcou. Doar ca acolo ar fi capacul, carbunele, rotorul, aprinderea electronica... Si nu le-as schimba pe toate. Adica cel putin la aprinderea electronica nu m-as baga inutil pentru ca 1) e destul de scumpa si 2) de pornit porneste la rece si, in general, pana ruleaza un pic. Daca e posibil sa fie ceva de curatat, as putea curata. M-am innarmat cu spray pt carburatoare si as putea curata toate piesele de pe acolo, daca o fi sa fie... Doar sa stiu cat mai precis unde ar fi buba...
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pavenne
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Da. Mufe oxidate, contacte proaste, carbune dus, capac delcou oxidat si cu zgarieturi (mici fisuri). Deocamdata, doar cu contactele curatate merge struna masinuta.
Am dat cu WD40 pe toate contactele si in interiorul capacului precum si pe rotor si modul de aprindere si cu o pasta speciala cu flour (antioxidant) pe contacte. Maine imi ajunge si capacul de la delcou pe care o sa-l schimb ca sa fie totul ok. Merci marian_sro pentru raspuns.
Am dat cu WD40 pe toate contactele si in interiorul capacului precum si pe rotor si modul de aprindere si cu o pasta speciala cu flour (antioxidant) pe contacte. Maine imi ajunge si capacul de la delcou pe care o sa-l schimb ca sa fie totul ok. Merci marian_sro pentru raspuns.
03TPT
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut colegi! am un opel astra h 2006 diesel 1,9 cdti si de ceva vreme am intimpinat o problema care deocamdata nu imi creeaza probleme majore, dar nu stiu in viitor. Cand merg cu o viteza constanta pana la 80 km/h masina merge cu intreruperi sau cand merg cu viteza reduc apoi accelerez intii se ineaca (parca ar fi pe benzina si nu s-ar alimenta) apoi pleaca din nou. Am schimbat filtre tot asa face! ce credeti ca ar putea fi?[b]
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
03TPT
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat