- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
rezolvat si eu azi.aveam un capat de bara pe stanga NESTRANS.adica juca conul in fuzeta.nu mergea nici desfacut se invartea cu tot cu bila.taiat si pus altul nou.
a reglat doar din capete de bara ca atat a fost nevoie.pe spate imi pare foarte dificil da facut ceva.suruburile alea nu cred ca se lasa convinse asa usor.
a reglat doar din capete de bara ca atat a fost nevoie.pe spate imi pare foarte dificil da facut ceva.suruburile alea nu cred ca se lasa convinse asa usor.
copoiu007
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2010
- Mesaj Privat
am avut un accidet
mi-a rupt unu roata stanga fata
la service au zis ca au schimbat tot pe partea stanga-telescop, fuzeta,bieleta, etc si le-au reglat
am vaz ca in mers trage stanga puternic si volanul sta aplecat stanga cand sunt drepte rotile
am fost la reglat la alt service,au verif pe calculator si au zis ca unghiurile is bine dar de vina is cauciucurile
le-am pus pe cele spate in fata si e mai bine dar mi-a reglat volanul(sa nu stea spre stanga) si acuma dupa viraj revine la drept sacadat si sta sre dreapta
ce sa fac? o iau de la capat?
mi-a rupt unu roata stanga fata
la service au zis ca au schimbat tot pe partea stanga-telescop, fuzeta,bieleta, etc si le-au reglat
am vaz ca in mers trage stanga puternic si volanul sta aplecat stanga cand sunt drepte rotile
am fost la reglat la alt service,au verif pe calculator si au zis ca unghiurile is bine dar de vina is cauciucurile
le-am pus pe cele spate in fata si e mai bine dar mi-a reglat volanul(sa nu stea spre stanga) si acuma dupa viraj revine la drept sacadat si sta sre dreapta
ce sa fac? o iau de la capat?
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
iul
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare. am si eu o nelamurire ca tot am vazut aici . cei cu acel azot din roti si de ce trebuie sa platesti in plus . pt ca , compozitia aerului este de 78,8 la suta azot si restul este oxigen si alte cele. sa bagi aer in roti si sa platesti ma rog ca si azot ? poate ma lamureste si pe mine cineva
- aecrim
- **
- 142 mesaje
- din 18 Feb 2009
- Corsa 2001 z12xe
- Bucuresti
aecrim
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
ionel dobre a scris:salutare. am si eu o nelamurire ca tot am vazut aici . cei cu acel azot din roti si de ce trebuie sa platesti in plus . pt ca , compozitia aerului este de 78,8 la suta azot si restul este oxigen si alte cele. sa bagi aer in roti si sa platesti ma rog ca si azot ? poate ma lamureste si pe mine cineva
Diferenta este privita astfel:
1) aerul este compus din mai multe gaze - cu diferiti coeficienti de dilatare - plus umiditatea atmosferica omniprezenta;
2) azotul atunci cand lichefiat si imbuteliat trece printr-un asa numit proces de "uscare" in sensul ca apa este eliminata in procent de 99,99%. Daca este intr-adevar azot pur atunci poti fi sigur ca nu ai probleme cu rugina pe interiorul jantei iar coeficientul de dilatare-contractare este relativ neglijabil la extremele climatice din tara noastra (+) sau (-).
Istoria este mult mai lunga dar am prezentat varianta scurta pentru tot omul.
- vlase alex
- **
- 65 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
vlase alex
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut ! Azi am fost si eu sa reglez directia dar spre ghinionul meu suruburile de unde se regleaza directia pe spate au refuzat sa "colaboreze" cu toate insistentele celor de la service. A mai patit cineva la fel? Daca da cum ati rezolvat? Aveti idee cat costa acele suruburi si daca se gasesc pe la magazinele de piese auto?
iul
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor membrilor!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
iul a scris:Salutare tuturor membrilor!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!
Obligatoriu dupa schimbarea amortizoarelor fata se face geometria. Sigur nu ai pus acelasi model ca in fabrica, eventual nici aceleasi flanse si rulmenti. Nu are cum sa fie acleasi unghi de cadere.
iul
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=0_fmtIsD8b8
Dupa cum vedem in filmulet, unghiul de fuga nu prea pare sa poata fi reglat la suspensiile MacPherson, dar unghiul de convergenta se poate regla din bieleta de directie (prin insurubarea capului de bara mai mult sau mai putin in bieleta) si unghiul de cadere se poate face din cele doua suruburi prin care se prinde amortizorul de fuzeta.
Deci, da, dupa schimb de amortizoare ar trebui refacuta geometria rotilor.
Dupa cum vedem in filmulet, unghiul de fuga nu prea pare sa poata fi reglat la suspensiile MacPherson, dar unghiul de convergenta se poate regla din bieleta de directie (prin insurubarea capului de bara mai mult sau mai putin in bieleta) si unghiul de cadere se poate face din cele doua suruburi prin care se prinde amortizorul de fuzeta.
Deci, da, dupa schimb de amortizoare ar trebui refacuta geometria rotilor.
- ciocaniosif
- *
- 1 mesaje
- din 26 Mar 2012
- Vectra 2004
- Timis
ciocaniosif
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cosminpopa
- *
- 17 mesaje
- din 13 Jan 2012
- Corsa 2003
- Buzau
cosminpopa
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cheliosu001
- *
- 34 mesaje
- din 13 Oct 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
cheliosu001
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
- geo_flyboy17
- *
- 9 mesaje
- din 09 Oct 2012
- Corsa 2001
- Ilfov
geo_flyboy17
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Alesanko
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2012
- Mesaj Privat
Recomand cu caldura Service Auto-Soft Sos. Fundeni... baieti de treaba , iti poti face si programare ,geometrie facuta ca la carte , scule profesionale. Multumit 100% , si ca pret 95 de lei , yo zic ca e un pret rezonabil , raporatand la calitatea serviciilor. La prima geometrie , care am facut-o la ei , l-am rugat pe baiat sa-mi stranga si cablul de la frana de mana. Si ce credeti ? L-a strans ... Bineinteles a urmat cinstea de rigoare , care a fost o placere din partea mea , nu ceruta sau insinuata de baieti. O zi buna !
- geo_flyboy17
- *
- 9 mesaje
- din 09 Oct 2012
- Corsa 2001
- Ilfov
geo_flyboy17
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2012
- Mesaj Privat