Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
rezolvat si eu azi.aveam un capat de bara pe stanga NESTRANS.adica juca conul in fuzeta.nu mergea nici desfacut se invartea cu tot cu bila.taiat si pus altul nou.
a reglat doar din capete de bara ca atat a fost nevoie.pe spate imi pare foarte dificil da facut ceva.suruburile alea nu cred ca se lasa convinse asa usor.
Skip ads

  • copoiu007

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am avut un accidet
mi-a rupt unu roata stanga fata
la service au zis ca au schimbat tot pe partea stanga-telescop, fuzeta,bieleta, etc si le-au reglat
am vaz ca in mers trage stanga puternic si volanul sta aplecat stanga cand sunt drepte rotile
am fost la reglat la alt service,au verif pe calculator si au zis ca unghiurile is bine dar de vina is cauciucurile
le-am pus pe cele spate in fata si e mai bine dar mi-a reglat volanul(sa nu stea spre stanga) si acuma dupa viraj revine la drept sacadat si sta sre dreapta
ce sa fac? o iau de la capat?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e foarte posibil sa ai si h-ul stramb.pe partea unde se prinde bratul cu pivot jos.sau poate si o bieleta de directie stramba sau caseta afectata.
mergi la o constatare intr-un service bun.
  • iul

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
In Constanta stie cineva unde se poate regla unghiul de fuga?
Multumesc!
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La "Podul de la butelii" cand mergi pe Soveja dinspre "Delfinariu" faci dreapta spre iesirea din oras. La vreo 100 m pe partea dreapta se afla "Autozone". Eu acolo am facut si tot acolo au mai reglat unghiul de fuga pe spate si fata cunostinte de-ale mele fiind multumiti.
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare. am si eu o nelamurire ca tot am vazut aici . cei cu acel azot din roti si de ce trebuie sa platesti in plus . pt ca , compozitia aerului este de 78,8 la suta azot si restul este oxigen si alte cele. sa bagi aer in roti si sa platesti ma rog ca si azot ? poate ma lamureste si pe mine cineva
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ionel dobre a scris:salutare. am si eu o nelamurire ca tot am vazut aici . cei cu acel azot din roti si de ce trebuie sa platesti in plus . pt ca , compozitia aerului este de 78,8 la suta azot si restul este oxigen si alte cele. sa bagi aer in roti si sa platesti ma rog ca si azot ? poate ma lamureste si pe mine cineva


Diferenta este privita astfel:
1) aerul este compus din mai multe gaze - cu diferiti coeficienti de dilatare - plus umiditatea atmosferica omniprezenta;
2) azotul atunci cand lichefiat si imbuteliat trece printr-un asa numit proces de "uscare" in sensul ca apa este eliminata in procent de 99,99%. Daca este intr-adevar azot pur atunci poti fi sigur ca nu ai probleme cu rugina pe interiorul jantei iar coeficientul de dilatare-contractare este relativ neglijabil la extremele climatice din tara noastra (+) sau (-).

Istoria este mult mai lunga dar am prezentat varianta scurta pentru tot omul.
  • vlase alex

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Azi am fost si eu sa reglez directia dar spre ghinionul meu suruburile de unde se regleaza directia pe spate au refuzat sa "colaboreze" cu toate insistentele celor de la service. A mai patit cineva la fel? Daca da cum ati rezolvat? Aveti idee cat costa acele suruburi si daca se gasesc pe la magazinele de piese auto?
Skip ads

  • iul

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor membrilor!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iul a scris:Salutare tuturor membrilor!
Vreau sa intreb si eventual daca cineva poate sa imi spuna daca dupa schimbarea telescoapelor si fata si spate trebuie reglat unghiul de fuga.Cei de la service au zis ca nu e necesar dar in urma schimbarii anvelopelor de vara cu unele noi de iarna am vazut ca cele de vara de pe fata erau uzate pe exterior.
Va multumesc anticipat celor care imi puteti da un raspuns!


Obligatoriu dupa schimbarea amortizoarelor fata se face geometria. Sigur nu ai pus acelasi model ca in fabrica, eventual nici aceleasi flanse si rulmenti. Nu are cum sa fie acleasi unghi de cadere.
  • iul

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=0_fmtIsD8b8
Dupa cum vedem in filmulet, unghiul de fuga nu prea pare sa poata fi reglat la suspensiile MacPherson, dar unghiul de convergenta se poate regla din bieleta de directie (prin insurubarea capului de bara mai mult sau mai putin in bieleta) si unghiul de cadere se poate face din cele doua suruburi prin care se prinde amortizorul de fuzeta.
Deci, da, dupa schimb de amortizoare ar trebui refacuta geometria rotilor.
Skip ads

  • ciocaniosif

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut am si eu un Opel Vectra c 2.0 dti din 2004 si am schimbat in tara mai precis in Braila bucsele brate din spate si acum imi toceste cauciucurile , chestia e ca mi le toceste uniform,
cine ma poate ajuta cu o sugestie va rog frumos.
  • cosminpopa

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am cauciucu fata stanga uzat pe interior acum cateva saptamani am schimbat bieleta antiruliu , poate fi uzura din cauza asta? Cat ar costa sa regleze unghiu de fuga?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.era de preferat sa schimbi ambele bielete antiruliu.ca preturi dela 60 la 150.de la vulcanizarile din catelu pana la autosoft.ai de unde alege.
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
50 ron in catelu aparatura de ultima generatie mult peste fundeni. Mi.am facut eu unghiul la ei.
  • geo_flyboy17

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am un opel Corsa C 2001 si am fost astazi sa imi fac geometria si mi-a spus "mecanicul" de acolo ca nu o poate face ca este amortizorul stramb, vezi doamne ca as fi luat o groapa la viteza si restul? Se poate intampla asta? Multumesc.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Se poate intampla.
Vezi ca amortizoarele se schimba in set cate 2.
  • Alesanko

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Recomand cu caldura Service Auto-Soft Sos. Fundeni... baieti de treaba , iti poti face si programare ,geometrie facuta ca la carte , scule profesionale. Multumit 100% , si ca pret 95 de lei , yo zic ca e un pret rezonabil , raporatand la calitatea serviciilor. La prima geometrie , care am facut-o la ei , l-am rugat pe baiat sa-mi stranga si cablul de la frana de mana. Si ce credeti ? L-a strans ... Bineinteles a urmat cinstea de rigoare , care a fost o placere din partea mea , nu ceruta sau insinuata de baieti. O zi buna !
  • geo_flyboy17

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2012

  • Mesaj Privat
imi recomanda-ti sa cumpar setul de amortizoare pe fata sh? sau noi? si daca ma pute-ti lamuri cu un site cu piese ieftine as fi recunoscator
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR