Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mi se pare mult sa dai 18.000 pe o masina din 2003 cu 80.000 de km .
Nu sunt carcotas insa vreau sa-ti dau o idee : am o cunostinta care are de vanzare un Opel Astra OPC , 2007 , 10.000 de km , carte service , garantie 2 ani la pretul de 23.500 euro .
Si crede-ma , pe langa OPC , Bertone LET sau BMW sunt pistol cu apa . Este genul de masina din care dupa ce am coborat nu mai nimeream sa-mi aprind o tigara pt ca tremuram tot Very Happy de la adrenalina . Este o masina fenomenala !
Initial ma batea un gand s-o cumpar eu , insa nu prea mi-am propus sa mor pe sosea Laughing
Skip ads

  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
El zicea ca 325-ul este 18.000 de euro. Cu 5000 mai mult decat bertonele. Mi se pare o dif foarte mare, care nu se merita, dar este alegerea lui.
Cu piesele de bertone nu e chiar asa. Daca te duci la reprezentanta, intr-adevar te rup piesele. Asa e la orice reprezentanta. Insa la bertone merg si piese de la celelalte modele de opel. Singura chestie e sa ai un mecanic care chiar se pricepe la masini si nu are ca prim scop sa-ti scoata cat mai multi bani din buzunar.
Am mers cu un 325i de 192 de cai si este intr-adevar o senzatie super misto. Avand aceeasi herghelie ca mine, se simte mai misto cu tractiunea aia spate. Trebuie doar sa ai maare grija cum e masina. Daca e naspa sa iei un opel prost intretinut, este crima sa iei un bmw in aceeasi situatie. Am un prieten care are chiar modelul asta si anul trecut i-a picat nu stiu ce rahat de piesa care l-a costat vreo 50+ mil. Plus, sa te astepti la un consum maricel. Nu e chiar cum zic aia acolo. Inafara de impozitul mai mare ca are peste 2000cmc, in Buc ala ia cam 14% mers lejer.
Oricum, mult succes in achizitionarea masinii. Oricare ar fi sfaturile, sa alegi ce-ti dicteaza tie sufletul ca numai asa nu o sa regreti dupa. Eu asa am facut Wink

P.S. Am vazut ulterior ce ai zis de schimbarea alegerii pt ca 320 este de 2.2. Nu prea e asa. La bmw prima cifra este seria si urmatoarele doua cilindrii. 320 inseamna 2.0, 325 inseamna 2.5 si tot asa. Deci daca te intereseaza sub 2000, ramai la 320.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
algorunescu a scris:
P.S. Am vazut ulterior ce ai zis de schimbarea alegerii pt ca 320 este de 2.2. Nu prea e asa. La bmw prima cifra este seria si urmatoarele doua cilindrii. 320 inseamna 2.0, 325 inseamna 2.5 si tot asa. Deci daca te intereseaza sub 2000, ramai la 320.


Asa ma gandisem si eu dar nu e asa... BMW 320 are motor de 2.2 cu 6 cilindri...
Exemplu in josul paginii : http://www.autoscout24.de/D...x?id=vauljzkm1y2z
Hubraum: 2171 cm³
Gänge: 5
Leergewicht: 1520 kg
Türen: 2
Zylinder: 6
Sitzplätze: 4

De asemenea modelul 323 are motor de 2.5
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiam asta. Maricel motorul. Asa se explica si diferenta de consum fata de bertone desi sunt mai putini cai la 320.
Daca tie iti place mai mult bmw-ul si crezi ca merita sa dai 5000e in plus si apoi impozite, consum si intretinere mai scumpe, go for it. Imp e sa fii incantat de masina ta. Si eu a trebuti sa fac credit pt a mea si nu regret niciodata cand ma duc sa platesc ratele sau alte cheltuieli aferente. Cand ma gandesc ca altii imi propuneau Logan nou la banii astia .... ca e masina noua Smile)
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Inca nu stiu daca se merita diferenta de bani, insa voi vedea live dupa ce conduc ambele masini...

Mai este o problema care ma face sa ma orientez la BMW.. faptul ca nu cred ca voi mai putea vinde astra in tara, cel putin cu acelasi pret cat m-a costat. Cine ar da in tara 13-14.000 pe un opel astra sh (stiu.. nu e orice astra dar nu toti gandesc asa). La BMW nu e aceeasi situatie... cred ca se poate vinde ulterior cel putin la acelasi pret.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu am votat pentru BMW. Motive:
- nu are turbina si intercooler, deci risc mai mic de reparatii costisitoare
- nu exista turbolag, deci raspuns instant al acceleratiei in orice conditii
- tractiune spate mai potrivita pentru un Cabrio sport decat cea pe fata, greutatea e distribuita mai pe spate decat la o masina normala
- tehnologia mai avansata la BMW in ceea ce priveste managementul motorului
- zgomot mai mic al motorului si al evacuarii
- uzura mai mica a motorului si a transmisiei, cuplul e distribuit pe turatie, pe cand la motoarele cu turbina e identic de la 2500 la 5500 RPM. In plus, proprietarii de turbina nu prea stiu sa conduca motoare pe turbina.
- consum mai controlabil decat la un motor turbo: vrei consum mic, schimbi la 2500-3000; vrei cuplu, o ridici la 4500-5000. Daca faci asta la un motor cu turbina, nu numai ca nu ai consum mic dar omori si turbina.
- mai prietenoasa in oras. Un motor turbo te cam zgaltaie de la un semafor la altul.
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Inca nu stiu daca se merita diferenta de bani, insa voi vedea live dupa ce conduc ambele masini...

Mai este o problema care ma face sa ma orientez la BMW.. faptul ca nu cred ca voi mai putea vinde astra in tara, cel putin cu acelasi pret cat m-a costat. Cine ar da in tara 13-14.000 pe un opel astra sh (stiu.. nu e orice astra dar nu toti gandesc asa). La BMW nu e aceeasi situatie... cred ca se poate vinde ulterior cel putin la acelasi pret.


Ai dreptate cu revanzarea dar gandeste-te cati bani in plus bagi in ea pana atunci. Cred ca o sa bagi mult mai multi bani decat ai pierde din revanzarea opel-ului. Tu din start tre sa dai cu aproape 50% mai mult doar ca s-o cumperi (5000e) la care se adauga si diferenta de intretinere si consum.
Are dreptate si dodo_13 cu unele chestii dar nu cu toate.
Daca ar fi fost o diferenta de cateva sute de euro intre masini ar fi fost o chestie dar e dif de 5000e intre ele. Consumul e alta chestie. Controlezi tu mai bine la bmw dar tinand cont ca vb de un 2.0 vs 2.5, oricat de bine ai controla nu cred ca va iesi mai jos la 2.5 in traficul urban. Eu, de ex, la a mea am in momentul asta 11.8 consumul mediu in Bucuresti in ultimii 500km (l-am resetat de curand). Niciodata nu mi-a trecut de 12.6 pana acum.
Oricum ai lua-o cu costurile tot iese cu mult mai scump bmw-ul. Bmw-ul o fi o clasa superioara, tehnologie mai buna...etc. dar te si taxeaza mult in plus pt chestiile astea si oricat ar sustine-o fanii eu nu cred ca merita chiar atat de multi bani in plus.
Daca nu conteaza foarte mult costurile ulterioare si nu te deranjeaza cei 5000 in plus, nu mai compara costurile si ia direct ce te incanta pe tine mai mult. Cred ca in sufletul tau deja ai ales bmw-ul Smile. Adevarul e ca este mai frumoasa si mai fitoasa. Chiar daca economisesti bani, e naspa sa ai o masina si sa stai cu gandul la alta pe care ai fi putut-o lua.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca comparatia consumurilor e chiar corecta. Masina ta are cel mult 1400kg pe cand un BMW 325Ci are aproape 1650Kg, deci e normal ca BMW-ul sa consume mai mult.
Skip ads

  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Are 1300 de fapt. Nici n-am zis ca nu e normal sa consume mai mult Smile. Tocmai asta era ideea. Ca pe langa pretul mai mare si intretinerea mai scumpa intra si consumul mai mare de benzina. Money, money, money.
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu cred ca comparatia consumurilor e chiar corecta. Masina ta are cel mult 1400kg pe cand un BMW 325Ci are aproape 1650Kg, deci e normal ca BMW-ul sa consume mai mult.

Buna ziua
In primul rand as vrea sa va dau o opinie de pasionat

1. Bertonele este o masina frumoasa asta in primul rand, cu o gama larga de motorizari si un cost al intretinerii avantajos.
Pentru cei care sunt interesati de un Bertone v-as recomanda motorul de 1.8 sau cel de 2.2. De ce spun asta?
Motorul de 1.6 este subdimensionat pentru o masina asa de grea ca Bertonele si astfek consumul este atronomic. Este o prostie sa ai un motor de 1.6 si un consum de 11 12 l urban. Acelasi consum pe care il are cel de 2 l tURBO.
Motorul de 1.8 este bun pentru oras avand un consum decent si destui cai pentru bucuresti, asta daca nu vrei sa te dai pe Magheru Evil or Very Mad.
Motrorul de 2,2 este fiabil cu un consum decent de 10 l urban si 6 l extraurban. De turbo nu vorbesc pentru ca desi are 200 Cp motoarele sunt obosite. Dupa cum stiti Turbo pe benzina are durata de viata injumatatita fata de unul aspirat si asta din cauza temperaturilor mari de exploatare.
Deci va recomand 1.8 sau 2.2.
Pretul este un factor decisiv in alegerea unei masini de acest tip si spun asta din urmatoarele considerente:
Un bertone linea rosa full extra asta insemnand esp abs plus piele full electric trapa si clima + navi color nu te duce in mai mult de 10000 E. La ce masina mai gasesti toate astea la 10000E? Masina este atragatoare si are forme perfecte care au inspirat si noile astra (vezi partea din spate adica geamurile laterale). Nu degeaba e design by bertone Laughing
Masina dupa parerea mea nu are nevoie de tunning arata agresiv asa cum este si nu cred ca are nevoie de niciun fel de alte brizbrizuri fara rost. Din experienta va pot spune cam ce probleme au aceste masini:
Transmisia in speta timoneria mai ales iar la cele de 1.6 in special ambreajul (motor mic transmisie fortata)

La cele turbo caseta de directia din cauza temperaturii simeringurile de la caseta au tendinta sa cedeze + temperaturi f mari care pot crea probleme pe timp indelungat. Deasemenea cele turbo dezvolta probleme cu esb+abs din cauza ca discurile de frana de fapt intreg sistemul de franare este subdimensionat pentru cei 192 cp

In general bertonele si ma refer la toate modelele are probleme cu garnitura capacului de la tacheti care trebuie schimbata pentru ca arunca uleiul afara.


In rest sunt masini ieftin de intretinut si de ce sa nu recunoastem ieftine ca pret de achizitie.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
un post cat se poate de complet, bravo
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
As avea un sfat pentru pasionatii de bertone Bertone isi va pastra o valoare de piata numai daca este cat mai original si fara tunning nu sunt geambas de masini dar parerea mea este ca o persona cand isi cumpara o masina si o vede impopotonata cu praguri spoilere si alte accesori inutile nu o va cumpara. O astfel de masina inspira alergatura si pustani mai nou mie imi inspira TIGANIE. Bertone care este un mare designer a lucrat la acest model mai mult ca sigur in tunel aerodinamic.... DE ce credeti ca nu i-a pus el praguri si brizbrizuri? SI chiar ce valoare au acestea? Nu contest ca la 300 de km un spoiler aerodinamic care forteaza aerul sub masina pentru a-i oferi o mai buna aderenta sau un eleron adevaratcare apasa puntea spate pe sosea au valoare dar cine merge cu 300? Mai mult chiar aceste brizbrizuri au daru la viteze mici de a face mai mult rau decat pentru ca exista posibilitea de a creste consumul masinii.
Deci concluzia o masina este frumoasa asa cum este ea din fabrica restul sunt....fite scumpe.
By the way pentru fitzosi care isi pun stopuri albe tendinta in state este de a face masina cat mai normala in exteriror si cat mai fiara in interior.
Nu ma intelgeti gresit nu sunt impotriva modificarilor aduse uniei masini atat timp cat sunt de bun gust si sunt facute cu minte.
Apropo oare cu cat ar Laughing creste coeficentul aerodinamic la un bertone cu porcaria aia de eleron pe capota...? Laughing
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
leww a scris: Deasemenea cele turbo dezvolta probleme cu esb+abs din cauza ca discurile de frana de fapt intreg sistemul de franare este subdimensionat pentru cei 192 cp

Prin analogie as zice ca sistemul de franare este chiar bine proportionat de ex la Calibra turbo 4x4 turbo(204 CP) din start are greutatea mai mare cu 200kg in raport cu Astra discurile de frana pe puntea fata la Calibra sunt de 285mm diametru fata de 308mm diametru la Astra cu motor Z20LET Wink care componenta a sistemului de franare in opinia este subdimensionata?
In ceea ce priveste accesoriile pe care unii le monteaza pe masini sunt in mare parte de acord de ex a mea are stock praguri de plastic si eleron Irmsher(si asa va ramane), am montat intr-un moment de ratacire o pereche de stopuri pe spate la care cred ca am sa renunt

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Leww - Ai avut bertone de 2.2 a stii cat consuma ? Nu cred , pt ca altfel n-ai mai zice de 10% in oras !
Vorbeam cu un cetatean care aduce masini de afara din 2000 si care aduce numai masini sport ( in paranteza de ex. are un astra opc de vanzare pe autovit) .
SI mi-a zis ca pana in 2003 a adus peste 10 bertone de afara . Toatre motoarele in afara de 1.6 .
Concluzia a fost ca cel mai corect raport consum decent - performante il are motorul de 1.8 .
2.2 sub 13 nu scade in oras . In cartea tehnica dealtfel consuma mai mult ca turbo cu cateva sute de grame Very Happy
Nu in ultimul rand la un demaraj 1.8 vs 2.2 vei constata cu stupoare ca pana la 80 de km/h bertonele de 1.8 e in fata celui de 2.2 ! Eu m-am pus cu unul din asta si se desprinde ucigas de mine la peste 140 ! Cu un concum de 2 litri peste !
Merita ?
Nu in ultimul rand mai documenteaza-te in legatura cu faptul ca motorul de 1.6 consuma cat turbo in oras . Adica 12% Very Happy
Turbo consuma mai mult in oras , iar 1.6 nu consuma cat turbo ! Il avem pe @Dragster sa ne spuna cu exactitate cat ia bertonele lui !

Iar un bertone linea rossa full cu trapa , navi , piele , clima si cu niste km decenti te duce mai mult de 10.000 de euro . Tu chiar mai crezi in Mos ? Vezi ca da teapa de la un timp Mos Craciun asta ... Laughing
  • algorunescu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Are dreptate leww cu caldura si garniturile. Dupa ce opresc motorul se aud pocnituri de la cat de incins e. Datorita temperaturii mari a motorului turbo, se cam duc garniturile. Eu cand am luat masina, avea chiar problema asta. Nu tragea si nu stiam de ce. Fostul propietar nici nu si-a dat seama ca masina nu trage a 192cp (nu a vrut sa ma tepuiasca ca nu e genul). Era o garnitura dusa si uleiul inecase bujiile. Garnitura a costat 350.000 si s-a rezolvat problema.
Cu pretul, depinde de anul masinii. Am vazut de curand un anunt pt un turbo din 2004 linea rosa cu navigatie si tot adusa de curand din afara, 12.000e neinmatriculata. Deci pot costa mult peste 10.000. Masina cica avea 21.000km (cu multe acte doveditoare zicea tipul) si arata intr-adevar ca nou nouta.
Eu pana acum n-am avut vreo problema cu turbo-ul meu (exceptand garnitura aia). Sper sa nici nu am pentru ca-mi place la nebunie cum se misca masinuta asta si nu intentionez s-o schimb prea curand. Verificarile de pana acum m-au linistit. Cica n-ar fi niciun semn prevestitor de lucruri rele si dupa cum arata motorul nu tre sa-mi fac probleme ceva timp de acum incolo. Acum, nimic nu e sigur pe lumea asta si vom vedea pe viitor/
Oricum ai lua-o, modelul asta chiar isi merita banii. Arata super pentru cat costa si nu stiu vreun posesor care sa nu fie incantat de a lui. La banii astia nu cred ca gasesti ceva mai bun daca esti tanar si vrei o masina sport coupe.
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Astazi voi vedea un 2l Turbo Inmatriculat full extra cu navigatie color pret de pornire 9300 Wink asta ca sa stiti ceva de preturi
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la consum....depinde de greutatea picorului fiecaruia dar 1.6 consuma cat un turbo si la modelul de 2l Turbo sistemul de franare este subdimensionat, cel putin nu imi place cum opreste sau poate cele 4 modele turbo pe care le-am testat aveau placutele duse. Eu vreau pe turbo sa pun un kit brembo mai costa 1500 dar stiu ca merita fiecare banut. Si va spun ca 1.6 consuma 11 in oras iar turbo daca mergi cu el la consum adica nu ii dai ca sa porneasca turbina, consuma 11 11.5
  • leww

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:
leww a scris: Deasemenea cele turbo dezvolta probleme cu esb+abs din cauza ca discurile de frana de fapt intreg sistemul de franare este subdimensionat pentru cei 192 cp

Prin analogie as zice ca sistemul de franare este chiar bine proportionat de ex la Calibra turbo 4x4 turbo(204 CP) din start are greutatea mai mare cu 200kg in raport cu Astra discurile de frana pe puntea fata la Calibra sunt de 285mm diametru fata de 308mm diametru la Astra cu motor Z20LET Wink care componenta a sistemului de franare in opinia este subdimensionata?
In ceea ce priveste accesoriile pe care unii le monteaza pe masini sunt in mare parte de acord de ex a mea are stock praguri de plastic si eleron Irmsher(si asa va ramane), am montat intr-un moment de ratacire o pereche de stopuri pe spate la care cred ca am sa renunt


frumoasa masina pacat de roti ca nu sunt alea originale
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Inca mai astept sa impartasesti alaturi de noi din vasta experienta a ta carui fapt se datoreaza "subdimensionarea" sistemului de franare nu de alta dar eu sunt genul care pune pe primul loc siguranta implicit sistemul de franare...
Referitor la jante... Shocked pana acum esti primul care se plange, am primit numai laude pana acum la adresa acestora dar fie ca tine in fond cine sunt eu sa stabilesc un etalon

PS mai am inca un set de jante Schmidt Revolution care abia astepata sa le ia locul acestora Razz
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
EDIT totusi nu inteleg cum a disparut post-ul anterior al lui love4cars, rog ma lumineaza si pe mine cineva, multumesc anticipat asta deoarece raspunsul ce urmeaza ii era adresat

este ultimul post al meu legat de frane aici in topicul lui Slick anticipat imi cer scuze daca s-au interpretat off topic cele de mai sus
@love4people vezi tu fabricantul omologheaza un sistem de franare functie de masa masinii si puterea motorului de ex la masina ta motor de un litru si ceva sistemul de franare difera fata de cel al varinatei OPC Smile

Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

Care din ele ?
Opel Astra Bertone 2.0 Turbo 200cp 56%
BMW 320 Ci 170cp 32%
Mercedes CLK 200 Kompressor 163cp 12%
75 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR