- catalinzafira
- **
- 91 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- catalinzafira
- **
- 91 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@Edwin, cu 100 E probabil se face cu ECUsafe sau cine stie ce soft minune care in afara de erorile de DPF sterge si altele din tabelele specifice + alte probleme. La un EDC 16 cum e pe Z19DTx pretul la cineva care se respecta si face treaba OK incepe de la 150 E + 50-150 lei anularea fizica.
@simyctin, schimba obligatoriu mecanicul
@simyctin, schimba obligatoriu mecanicul
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Saturatie DPF in crestere...
Am avut probleme cu bateria care a "murit" si cred ca atunci era programata o regenerare DPF... de atunci mi-a aparut in bord martor luminos acel arc cazut pe orizontala... am mers cam 5 zile in oras cu ea pana am ajuns la service sa ii fac revizia si sa verific ce e acel arc... Cei de la service au zis ca e de la DPF ca nu a putut sa-si faca regenerare si ca s-a dat peste cap si ca treb facuta regenerare de catre ei... au pus aparatul pe ea si au dat drumu la regenerare, regenerare care a esuat... Cei de la service au zis ca trebuie dat jos si stinut in soilutie 1 zi si apoi incercat iar regenerare... dar nu aveau solutie si urma sa ma duc undeva pe la jumatatea lui ianuarie 2013... Am fost la un service agreat de ROSNOL si am aplicat tratamentul cu cele 2 solutii rosnol care se aplica in filtru cu un pistol special + slutia care se pune in rezervor peste motorina... cei de acolo mi-au zis ca dureaza 7 zile max pana se rezolva cu program de mers de 2x pe autostrada la turatii de peste 3000 RPM ... am pus opcom-ul la un prieten si DPF-ul s-a infunta de la 178% la 190%... Am obs ca dupa fiecare 5 min la relanti el incearca sa se regenreze timp de 20 de min (cronometrare) la un consum afisat de BC de max 2l... in conditiile in care regenerarile reusite pana la aparitie problemei consumau undeva la 3l
Important: in timpul regenerarii fortate cu tech2 la radacini am retinut ca dpf avea 380 grade iar presiunea dif era de 20
Intrebarea mea: sa fie cumva o bujie defecta care s-a defectat atunci cand mi-a murit bateria si din aceasta cauza sa nu se poata regenera normal sau sa fie ceva pe la senzori?
Am avut probleme cu bateria care a "murit" si cred ca atunci era programata o regenerare DPF... de atunci mi-a aparut in bord martor luminos acel arc cazut pe orizontala... am mers cam 5 zile in oras cu ea pana am ajuns la service sa ii fac revizia si sa verific ce e acel arc... Cei de la service au zis ca e de la DPF ca nu a putut sa-si faca regenerare si ca s-a dat peste cap si ca treb facuta regenerare de catre ei... au pus aparatul pe ea si au dat drumu la regenerare, regenerare care a esuat... Cei de la service au zis ca trebuie dat jos si stinut in soilutie 1 zi si apoi incercat iar regenerare... dar nu aveau solutie si urma sa ma duc undeva pe la jumatatea lui ianuarie 2013... Am fost la un service agreat de ROSNOL si am aplicat tratamentul cu cele 2 solutii rosnol care se aplica in filtru cu un pistol special + slutia care se pune in rezervor peste motorina... cei de acolo mi-au zis ca dureaza 7 zile max pana se rezolva cu program de mers de 2x pe autostrada la turatii de peste 3000 RPM ... am pus opcom-ul la un prieten si DPF-ul s-a infunta de la 178% la 190%... Am obs ca dupa fiecare 5 min la relanti el incearca sa se regenreze timp de 20 de min (cronometrare) la un consum afisat de BC de max 2l... in conditiile in care regenerarile reusite pana la aparitie problemei consumau undeva la 3l
Important: in timpul regenerarii fortate cu tech2 la radacini am retinut ca dpf avea 380 grade iar presiunea dif era de 20
Intrebarea mea: sa fie cumva o bujie defecta care s-a defectat atunci cand mi-a murit bateria si din aceasta cauza sa nu se poata regenera normal sau sa fie ceva pe la senzori?
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Cand schimbi acumulatorul nu se da nimic " peste cap" eventual se reseteaza valorile BC. Schimbarea acumulatorului n-are nici o treaba cu regenerarea Ai mers cu masina pana cand s-a infundat foarte tare filtrul de particule. In acest topic gasesti modalitatea prin care se spala si pe urma incerci din nou regenerarea.
P.S. Consumul instant in timpul regenerarii este de 4.5-4.7l/h
P.S. Consumul instant in timpul regenerarii este de 4.5-4.7l/h
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Multumesc Edwin pt promtitudine...
Ma ingrijoreaza faptul ca in timpul regenerarii fortate cu tech2, temperatura DPF in cele aprox 15 min nu a crescut pana la valoarea normala pt regenerare. tech2-ul aprind procesul datorita timpului prea mare.. nereusind sa regenereze... ca mai apoi sa nu mai vrea sa porneasca alt proces de regenerare.
In schimb ma bucura faptul ca presiunea diferentiala a fost de 20 kPa care banuiesc ca este normala la o saturatie de aprox. 170% ceea ce inseamna ca senzorii sunt ok, nu?
Recomanzi pe cineva de pe forum sau cunostinte care sa-mi spele filtrul?
multumesc anticipat!
Ma ingrijoreaza faptul ca in timpul regenerarii fortate cu tech2, temperatura DPF in cele aprox 15 min nu a crescut pana la valoarea normala pt regenerare. tech2-ul aprind procesul datorita timpului prea mare.. nereusind sa regenereze... ca mai apoi sa nu mai vrea sa porneasca alt proces de regenerare.
In schimb ma bucura faptul ca presiunea diferentiala a fost de 20 kPa care banuiesc ca este normala la o saturatie de aprox. 170% ceea ce inseamna ca senzorii sunt ok, nu?
Recomanzi pe cineva de pe forum sau cunostinte care sa-mi spele filtrul?
multumesc anticipat!